Nykyiset ja entiset autot
Moderator: Moderaattorit
Vs: Nykyiset ja entiset autot
Ensimmäinen oma auto oli Escort XR3 vm-84 joka oli todella mukava peli ajella kun alustakin oli hiukan jäykempi kun aluperin. Mutta tätä autoa ennen ajelin tdeolla paljon (n.150tkm) vanhempien diesel corollalla, johon tietysti piti poppejakin laittaa, tais olla pisimpään infinity+Alpine alitteisto.
Escorttiin laittelin sitten edullisesti popit myös jotka ihem kyllä soivat yllättävän nätisti.
Seuraavaksi oli vuorossa AE92 corolla, eli 1.6 sedan vm-88.
Siihen tuli laitettua sitten SPL Dynamicsin vermeet.
Sitten elämän muutoksen johdosta otin autorintamalla hiukan takapakkia, eli siirryin AE82 corollaa, eli 1.6 LB vm-86.
Tähän sitten ei tullutkaan mitään sitten rakennettua, mutta hemmetin hyvin tää corolla kulki. Neljän hengen kuormalla mittarin tappiin, eli reilusti yli 180km/h, no mittarihetisota siinä vaiheessa ei tietoa, mutta satasen vauhdissa se hetti normaalin corollan verran, eli 10km/h liian vähän.
Tällä vermeellä tulimme kerran kavariporukalla tutustumasta kuopion yöelämään.
Ajoin Kuopion torilta niinivaaralle 57minuutissa, välissä yksi tankaus.
No sitten pari vuotta sitten tuli vastaan tuo nykyinen Carina jonka saimme hallituksen kanssa todella kohtuu hintaan ottaen huomioon millainen verme on kyseessä ja silloin oli ajettu alle 246tkm.
Escorttiin laittelin sitten edullisesti popit myös jotka ihem kyllä soivat yllättävän nätisti.
Seuraavaksi oli vuorossa AE92 corolla, eli 1.6 sedan vm-88.
Siihen tuli laitettua sitten SPL Dynamicsin vermeet.
Sitten elämän muutoksen johdosta otin autorintamalla hiukan takapakkia, eli siirryin AE82 corollaa, eli 1.6 LB vm-86.
Tähän sitten ei tullutkaan mitään sitten rakennettua, mutta hemmetin hyvin tää corolla kulki. Neljän hengen kuormalla mittarin tappiin, eli reilusti yli 180km/h, no mittarihetisota siinä vaiheessa ei tietoa, mutta satasen vauhdissa se hetti normaalin corollan verran, eli 10km/h liian vähän.
Tällä vermeellä tulimme kerran kavariporukalla tutustumasta kuopion yöelämään.
Ajoin Kuopion torilta niinivaaralle 57minuutissa, välissä yksi tankaus.
No sitten pari vuotta sitten tuli vastaan tuo nykyinen Carina jonka saimme hallituksen kanssa todella kohtuu hintaan ottaen huomioon millainen verme on kyseessä ja silloin oli ajettu alle 246tkm.
Aika näyttää mitä minusta tulee
Vs: Nykyiset ja entiset autot
Paljastettavaa no... Eli perheessä on nyt kaksi keltaista autoaOnkos sulla Jukka jotain paljastettavaa meille????
Kerro,kerro!!!!

Kiitokset Makelle kun opastin sen Hands Freen käytössä. Taas tyhmä oppi uutta

Joo keltainen sen pitää olla. No hyväksytään myös valkoinen.
Vs: Nykyiset ja entiset autot
Näinkin jo vilaukselta tuon Jukan Audin, liikennevaloissa kohti kaupunkia kiisi, itse ajelin kohti Kontiolahtea... ainakin makean värinen peli, muuta vielä ei päässyt oikein näkemään 
...ja su-iltana oltiinkin sitten lähes vierekkäin liikennevaloissa tuon T4sen kanssa, Jukka kääntyi vaan liikennevaloista kohti vanhaa nurmeksen tietä, harmi sinällään, olisin muuten skeidalla kyllä Volvon haastanut

...ja su-iltana oltiinkin sitten lähes vierekkäin liikennevaloissa tuon T4sen kanssa, Jukka kääntyi vaan liikennevaloista kohti vanhaa nurmeksen tietä, harmi sinällään, olisin muuten skeidalla kyllä Volvon haastanut

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
Vs: Nykyiset ja entiset autot
Emäntä huomasi mutta ei älytty kuka oli viereisellä kaistalla
Lapasta pystyyn kun seuraavan kerran tulet vastaan tai viereen.
Kruisailutuulella oltiin joten T4 olis lähtenyt verkkaisesti
Make pääsi jo tutustumaan Audiin perjantaina. Pitäisköhän järjestää esittelytilaisuus
, kun ei pääse tohon Kuva ja äänen tilaisuuteen.

Kruisailutuulella oltiin joten T4 olis lähtenyt verkkaisesti

Make pääsi jo tutustumaan Audiin perjantaina. Pitäisköhän järjestää esittelytilaisuus

Joo keltainen sen pitää olla. No hyväksytään myös valkoinen.
Vs: Nykyiset ja entiset autot
Tuo esittelytilaisuus Audista olisikin kova sana
Eiköhän me jossakin sitä päästä ihailemaan, pitäähän täs muutamat kaffittelut kesän kuluessa Teamin porukalla vaik Nesteellä pitää.
Joo, tosiaan en aivan viereen päässy niis valoissa kun siin joku "opetuskolmiotingentangeli" oli mun edessä (siis vollen rinnalla...) Mut sen kyl sanon, että aikas etäältä on helppo bongata ja tunnistaa tuo teidän Volvo, on se perä suht mageen näköinen etäältäkin, ja sieltä kantistahan sitä on kait tarkoitus katsellakkin

Joo, tosiaan en aivan viereen päässy niis valoissa kun siin joku "opetuskolmiotingentangeli" oli mun edessä (siis vollen rinnalla...) Mut sen kyl sanon, että aikas etäältä on helppo bongata ja tunnistaa tuo teidän Volvo, on se perä suht mageen näköinen etäältäkin, ja sieltä kantistahan sitä on kait tarkoitus katsellakkin

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
Vs: Nykyiset ja entiset autot
päivitetään entisiä ja nykyisiä autoja!
Jetan jälkeen siis valkoisen paholaisen
ostin 323 mazdan ja on varmasti viimeinen
.
Noh ´japsiin kypsyneenä kävelin viimeviikolla läheiselle autoliikkeelle ja aloin koeajo rundin ja lopulta se oikea löytyi.
Nykyinen autoni on VW Jetta 1.6 diesel ja vuosimallia -86
vanha mutta toimii.
Thyyninkiä on tulossa kun vaan kerkee tekee.
Mazdaan en kerenny tekemään onneksi mitään.
Jetan jälkeen siis valkoisen paholaisen


Noh ´japsiin kypsyneenä kävelin viimeviikolla läheiselle autoliikkeelle ja aloin koeajo rundin ja lopulta se oikea löytyi.
Nykyinen autoni on VW Jetta 1.6 diesel ja vuosimallia -86
vanha mutta toimii.
Thyyninkiä on tulossa kun vaan kerkee tekee.
Mazdaan en kerenny tekemään onneksi mitään.
KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
- fourdoorRWD
- Jäsen
- Posts: 64
- Joined: Mon Mar 22, 2004 16:50
- Location: Imatra
Vs: Nykyiset ja entiset autot
1. Opel Ascona B 2,0 -80 jossa oli laitettu kone virinokalla, tuplilla, ja putkistolla. Kori oli huono ja sen laittaminen rupes vihreetä kaveria hirvittämään ja auto myytiin alennuksella pois.
2. Opel Ascona C 1,6 -84 jossa oli loppuun ajettu kone ja huono kori. Kokonaisuudessaan huono auto jossa oli paljon korjattavaa, mutta siihen tuli ensimmäiset sterkat: Sony kasettisoitin ja hyvin kiinnitetyt JBL 6x9:t. Sillä tuli ajettua amiksen loppuun asti.
3. Dodge Aspen SE 225-2V TF904 -79, jossa oli alkuperäinen radio mekaanisilla pika valinnoilla ja alkuperäiset 4 kaikatinta. Sitä piti vähän hitsata ja sitten vaihdettiin tekniikka tehokkaampaan: 318 V8 virinokalla, imusarjalla ja Carterin 625cfm kaasarilla. Lopuksi siihen tuli isompi venttiiliset 360:sen kannet. Radion tilalle laitoin Sony MD soittimen joka on minulla vieläkin käytössä ja päivitin taka 6x9:t nykyaikaisempiin Sony kaikattimiin. Auto kulki kovasti ja ajoin sillä 4 vuotta.
4. Ford Sierra 2,0 OHC -83, jonka ostin Aspenin rinnalle käyttö autoksi. Sitäkin piti vähän laittaa: kaikki jarrut uusiks, syyläri, etupuskuri, 5V vaihteisto, bilstein iskarit,hitsattiin ruostevauriot, varapyörän kotelo poistettiin ja suora pelti tilalle, poistettiin vanha tankki ja uusi hitsattiin tynnyristä ja se laitettiin perän keskelle ja sen täyttö aukko tuli kontin puolelle taka seinän tuntumaan, entinen täyttöaukko hitsattiin umpeen, taka kontista natisevat muovit mäkeen ja hitsailin uudet muodot pellistä ja sinne tuli taka kajarien paikat ja paikka vahvarille ja toiselle puolelle akun paikka, taka kontti verhoiltiin harmaalla matolla, eteenkin hitsilin kajarien paikat ovien etupuolelle, etupuskurin taakse hitsasin putkesta kehikon alumiiniselle pohja panssarille, peltipakosarja ja marteliuksen putkisto jota muutin siten että putket tulee tankin molemmilta puolilta, uudet jouset, musta maalaus , täydellinen ruostesuojaus, Mustangin vanteet. Vuosi sitten kone hajosi ja sitä olen nyt laittamassa. Soittimena oli se MD ja Magnat Crusader 4 kanava vahvari ja takana 6x9:t ja edessä Sony 2 tie erillissarja.
5. Ford Sierra 2,0i Dohc -90, jonka ostin vuosi sitten kun edellisestä hajos kone. Tähän on laitettu bistein iskarit ja mad madallus sarja, TSW Venom vanteet 15', kansi remontti. Tähän olisi nyt tarkoitus laittaa erillissarja eteen, jonka toteutusta pähkäilen, sekä 4 kanavainen vahvari jota minulla ei vielä ole ja Rockfordin 12 tuumanen subbari suljetussa kotelossa.
Johan näitä tässä olikin, huh
2. Opel Ascona C 1,6 -84 jossa oli loppuun ajettu kone ja huono kori. Kokonaisuudessaan huono auto jossa oli paljon korjattavaa, mutta siihen tuli ensimmäiset sterkat: Sony kasettisoitin ja hyvin kiinnitetyt JBL 6x9:t. Sillä tuli ajettua amiksen loppuun asti.
3. Dodge Aspen SE 225-2V TF904 -79, jossa oli alkuperäinen radio mekaanisilla pika valinnoilla ja alkuperäiset 4 kaikatinta. Sitä piti vähän hitsata ja sitten vaihdettiin tekniikka tehokkaampaan: 318 V8 virinokalla, imusarjalla ja Carterin 625cfm kaasarilla. Lopuksi siihen tuli isompi venttiiliset 360:sen kannet. Radion tilalle laitoin Sony MD soittimen joka on minulla vieläkin käytössä ja päivitin taka 6x9:t nykyaikaisempiin Sony kaikattimiin. Auto kulki kovasti ja ajoin sillä 4 vuotta.
4. Ford Sierra 2,0 OHC -83, jonka ostin Aspenin rinnalle käyttö autoksi. Sitäkin piti vähän laittaa: kaikki jarrut uusiks, syyläri, etupuskuri, 5V vaihteisto, bilstein iskarit,hitsattiin ruostevauriot, varapyörän kotelo poistettiin ja suora pelti tilalle, poistettiin vanha tankki ja uusi hitsattiin tynnyristä ja se laitettiin perän keskelle ja sen täyttö aukko tuli kontin puolelle taka seinän tuntumaan, entinen täyttöaukko hitsattiin umpeen, taka kontista natisevat muovit mäkeen ja hitsailin uudet muodot pellistä ja sinne tuli taka kajarien paikat ja paikka vahvarille ja toiselle puolelle akun paikka, taka kontti verhoiltiin harmaalla matolla, eteenkin hitsilin kajarien paikat ovien etupuolelle, etupuskurin taakse hitsasin putkesta kehikon alumiiniselle pohja panssarille, peltipakosarja ja marteliuksen putkisto jota muutin siten että putket tulee tankin molemmilta puolilta, uudet jouset, musta maalaus , täydellinen ruostesuojaus, Mustangin vanteet. Vuosi sitten kone hajosi ja sitä olen nyt laittamassa. Soittimena oli se MD ja Magnat Crusader 4 kanava vahvari ja takana 6x9:t ja edessä Sony 2 tie erillissarja.
5. Ford Sierra 2,0i Dohc -90, jonka ostin vuosi sitten kun edellisestä hajos kone. Tähän on laitettu bistein iskarit ja mad madallus sarja, TSW Venom vanteet 15', kansi remontti. Tähän olisi nyt tarkoitus laittaa erillissarja eteen, jonka toteutusta pähkäilen, sekä 4 kanavainen vahvari jota minulla ei vielä ole ja Rockfordin 12 tuumanen subbari suljetussa kotelossa.
Johan näitä tässä olikin, huh

Arto L
Vs: Nykyiset ja entiset autot
1. auto oli opel kadett 1,2 -79, oranssi ja muutenkin karmea,paras tuntomerkki oli takaikkunan GO FUCK A DUCK tarra. Auton ostin syksyllä -03 ja myin rahapulassa keväällä -04. Autossa oli hifinä viikon ajan sonyn kymmenen vuotta vanha cd-soitin ja pioneerin 6,5" kajarit. Soitin kesti sen viikon ja hajosi. Loppuaika ajeltiin ilman stereoita,kuunnellen vuotavaa putkea.
2.auto oli samaa linjaa, opel corsa 1,2 -85,lähes punainen ja hirveä provovehje!
Maskissa GSi merkki ja takakontissa irmscher logo.tämän ostin syksllä -04 ja ajoin lunastukseen keväällä -05. Rattijuoppo ajoi kajaanintiellä liikennevaloissa perään. seisoin ite punaisissa ja neiti lyhensi corsan HB malliseks. Tähän saatiin sentään jo toimiva (tai melkein toimiva) Sonyn CD,sonyn 6,5" 2-tie kajarit ja jensenin 6*9:it.
3. auto on ollut alla nyt pari viikkoa ja merkki on vaihtunut. Nyt ajellaan nissan sunny -89 1,
litraisella koneella. Autosta on tummennettu jo takaikkunat ja laitettu stereoita. Sama sonyn soitin on vielä kuin corsassakin joka tosin vaihtuu ensi viikolla JVC:n MP3 soitimeen. edessä on samat sonyn 6,5" tuumaiset, kontissa pioneerin 12" subi 35 litraisessa MDF-kotelossa, vahvistimena blaupunktin 4100. Nuo kaiuttimet tekisi mieli vaihtaa parempiin ja kävinkin jo tällä viikolla kattelemassa keskuskujalla Maken markkinoita! 
2.auto oli samaa linjaa, opel corsa 1,2 -85,lähes punainen ja hirveä provovehje!

3. auto on ollut alla nyt pari viikkoa ja merkki on vaihtunut. Nyt ajellaan nissan sunny -89 1,


No risk, No fun!
- Webmastaah
- Kunniajäsen
- Posts: 1197
- Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39
Vs: Nykyiset ja entiset autot
Mulla olis Jupelle sopivat ovipahvit myytävänä, paikat 8" mideille, 4" keskareille ja dikeille.
Nukkauksen hinnalla moiset lähtisivät, säästät noin 80 tuntia työtä, jos ostat valmiina...
Nukkauksen hinnalla moiset lähtisivät, säästät noin 80 tuntia työtä, jos ostat valmiina...

Mitään ennoo ottanut!
Vs: Nykyiset ja entiset autot
Eka auto oli Toyota Carina -74 sit tuli Toyota Corolla coupe 1.6 -81, sen jälkeen oli Volvo Amazon -65 jonka vaihdoin täältä foorumiltakin tutun Masin Ford Taunukseen -74. Taunuksen jälkeen Ford Escort LX -84 ja Escort Ghia -86. Escojen jälkeen Bmw 316 1.8 -87 ja sit taas palattiin toyotaan, tällä kertaa corolla -87 Nykyinen auto Renault Laguna 1.8 RT -94. Tähän autoon olisi tarkoitus ruveta rakentamaan äänentoistoa.
Olihan noissa muissakin erillaista soitinta ja vahvarii, ei niin huolella asennettuu
Olihan noissa muissakin erillaista soitinta ja vahvarii, ei niin huolella asennettuu

Sanon viimeisen sanan vaikka hiljaa
Vs: Nykyiset ja entiset autot
Nyt minullakin on ensimmäinen entinen auto.Corollaparkettiprojekti on nyt haudattu inspiraation puutteen takia kyseiseen kulkineeseen.Ostin maaliskuussa vm.1993 GTi Celican jota onkin jo suurempi ilo sepätä.Vielä kun ehtisi purkaa laitteet pois corollasta ja asennella jotenkin päin ne celicaan.Katsellaan ja vihellellään..
Ja merkillähän ei väliä kunhan on Toyota:)
Ja merkillähän ei väliä kunhan on Toyota:)
Savun hälvettyä tarkastamme kytkennän
Vs: Nykyiset ja entiset autot
Nyt on sitten tuo musta Rs Escorttikin entisiä autoja. Nykyään hoidan siirtymiset vm-97 2.0 GT Mondeolla.
GTI IV / ZX-9R