seat leon tdi
Moderator: Moderaattorit
kontin sain viimeisteltyä kun puuttui päältä tuo alumiini-kehys.
http://i64.photobucket.com/albums/h188/ ... ontti1.jpg
vakiopeilit tuli maalattua korin väriin ja laitettua ne paikoilleen
http://i64.photobucket.com/albums/h188/ ... ontti1.jpg
vakiopeilit tuli maalattua korin väriin ja laitettua ne paikoilleen
jos ei nukuta ja koittaa väkisin nukkua, niin sehän on väkisinmakuuta
Eihän toi vielä ole paha tommoisesta osasta... 
Itse kyselin Mazdaan uutta kuskin penkkiä kun oli takamuksen nosto moottori hajalla ja pelkkää moottoria ei saa yksinään.
Niin penkin runko ilman pehmusteita olis maksanut noin 1200euroa.
Sitten kattoluukkun tiiviste, tosin mukaan tulee itse peltiosakin niin noin 1000euroa, mutta onneksi pienen etsimisen jälkeen löytyi pelkkä tiiviste hintaan 140euroa.
Ja tässä talvella kysyin jakopään vaihto hommaa laakkoselta niin kaikkineen osineen ja töineen lysti olis siellä maksanut 1150euroa, ja olisivat haluneet ottaa imusarjan ja ventiilikopat pois siksi aikaa, en tiedä miksi kun niitä ei todellakaan tarvii ottaa pois.
No selvisi tässä eräs kerta että yksikään asentaja tai varaosa myyjä ei ole nähnyt tuota 2,5 litran kutoskonetta livenä täällä kuopiossa...
Tosin laakkosen puolustukseksi on sanottava että jakopään vaihto hinta oli todella kilpailukykyinen verrattuna pieniin autokorjamoihin, eli noin 250euroa, mutta osat pirun kalliita.
Esim. laturin ja ilmastointi hihnan kiristinrullan laakeri, laakkosella 20euroa (lähtö 35euroa) ja laakeriliikkeessä ihan identtinen valmistajaa myöten oleva laakeri 5euroa.
Vaikeaksi sen teki että Laakkosella eivät suostuneet kertomaan laakerin tyyppiä, eivätkä suostuneet näyttämään tätä laakeria ennen kun sen olin ostanut.

Itse kyselin Mazdaan uutta kuskin penkkiä kun oli takamuksen nosto moottori hajalla ja pelkkää moottoria ei saa yksinään.
Niin penkin runko ilman pehmusteita olis maksanut noin 1200euroa.
Sitten kattoluukkun tiiviste, tosin mukaan tulee itse peltiosakin niin noin 1000euroa, mutta onneksi pienen etsimisen jälkeen löytyi pelkkä tiiviste hintaan 140euroa.
Ja tässä talvella kysyin jakopään vaihto hommaa laakkoselta niin kaikkineen osineen ja töineen lysti olis siellä maksanut 1150euroa, ja olisivat haluneet ottaa imusarjan ja ventiilikopat pois siksi aikaa, en tiedä miksi kun niitä ei todellakaan tarvii ottaa pois.
No selvisi tässä eräs kerta että yksikään asentaja tai varaosa myyjä ei ole nähnyt tuota 2,5 litran kutoskonetta livenä täällä kuopiossa...
Tosin laakkosen puolustukseksi on sanottava että jakopään vaihto hinta oli todella kilpailukykyinen verrattuna pieniin autokorjamoihin, eli noin 250euroa, mutta osat pirun kalliita.
Esim. laturin ja ilmastointi hihnan kiristinrullan laakeri, laakkosella 20euroa (lähtö 35euroa) ja laakeriliikkeessä ihan identtinen valmistajaa myöten oleva laakeri 5euroa.
Vaikeaksi sen teki että Laakkosella eivät suostuneet kertomaan laakerin tyyppiä, eivätkä suostuneet näyttämään tätä laakeria ennen kun sen olin ostanut.
tänään tuli vietyä pumppu korjaamolle. huomenna pitäisi olla seatti taas ajossa. ei sitä kyllä nyt raaski vaihtaa, sen verran kallis huolto on :/
mut kivasti se on nyt maanläheinen uuden alustan myötä
voi olla että joutuu jopa vähän nostamaan.
illasta heittää parit kuvat madalluksesta.
oisko kellään tietoa mistä kannattaisi kysellä pultattavia speisereitä?
ne taitaa olla ainuut lailliset katukäyttöön. vanteita en aio vaihtaa
mut kivasti se on nyt maanläheinen uuden alustan myötä

illasta heittää parit kuvat madalluksesta.
oisko kellään tietoa mistä kannattaisi kysellä pultattavia speisereitä?
ne taitaa olla ainuut lailliset katukäyttöön. vanteita en aio vaihtaa
jos ei nukuta ja koittaa väkisin nukkua, niin sehän on väkisinmakuuta
noniin tässäpä parit kuvat , tosin kännykameralla otettu.
http://i64.photobucket.com/albums/h188/ ... sataka.jpg
http://i64.photobucket.com/albums/h188/ ... ssaetu.jpg
http://i64.photobucket.com/albums/h188/ ... sataka.jpg
http://i64.photobucket.com/albums/h188/ ... ssaetu.jpg
jos ei nukuta ja koittaa väkisin nukkua, niin sehän on väkisinmakuuta
http://i64.photobucket.com/albums/h188/ ... lus001.jpg
tuossapa vielä kokonaiskuva
matalahan se on
pitää ruuvvailla korkeemmalle että leiman saa.
vanteen keskeltä lokarin kaareen nii 32-33cm
vaihdettiin vielä audi tt:n vaihdevälinlyhennin, lyhenty vaihdevälit huomattavasti
tuossapa vielä kokonaiskuva


vanteen keskeltä lokarin kaareen nii 32-33cm
vaihdettiin vielä audi tt:n vaihdevälinlyhennin, lyhenty vaihdevälit huomattavasti
jos ei nukuta ja koittaa väkisin nukkua, niin sehän on väkisinmakuuta
tänään sai taas projektia jatkettua. vihdoin ja viimein tuli saksanmaalta tuo puskurin ohjurilirpake.
valot laittelin paikoilleen, etupuskuriin kaikki tarvittavat kiinnikkeet kiinni.
huomenna jos saisi tuon puskurin sit paikoilleen.
http://i64.photobucket.com/albums/h188/ ... uri001.jpg
http://i64.photobucket.com/albums/h188/ ... uri002.jpg
http://i64.photobucket.com/albums/h188/ ... uri003.jpg
valot laittelin paikoilleen, etupuskuriin kaikki tarvittavat kiinnikkeet kiinni.
huomenna jos saisi tuon puskurin sit paikoilleen.
http://i64.photobucket.com/albums/h188/ ... uri001.jpg
http://i64.photobucket.com/albums/h188/ ... uri002.jpg
http://i64.photobucket.com/albums/h188/ ... uri003.jpg
jos ei nukuta ja koittaa väkisin nukkua, niin sehän on väkisinmakuuta
nyt ois etupuskin paikoillaan, mitään suurempia murheita ei ollut. paitsi että lasinpesureita irrottaessa lenti pesunesteet silmille.
http://i64.photobucket.com/albums/h188/ ... uskuri.jpg
viikonloppuna olisi tarkotus pistää helmat kiinni.
illalla voisí vielä nappasta kuvan nuista annelin-silmistä, ei oikein tahdo kirkkaassa valossa näkyä mitään.
http://i64.photobucket.com/albums/h188/ ... uskuri.jpg
viikonloppuna olisi tarkotus pistää helmat kiinni.
illalla voisí vielä nappasta kuvan nuista annelin-silmistä, ei oikein tahdo kirkkaassa valossa näkyä mitään.
jos ei nukuta ja koittaa väkisin nukkua, niin sehän on väkisinmakuuta