Elikkäs laitteiston suhteen kaipaisin keskustelua?
Nyt olen saanut alpine cda-9855r soittimen rahat kasaan. Se tulee toimimaan laitteistoni "sydämmenä". Jo omistamani soundstream reference 405 tulee ruokkimaan keskiääniä ja diskantteja. Diskantit tulee olemaan joko dls dur-1 tai xetec t-28. Vaihtoehtoja otetaan toki vastaan jos perustelut ovat asialliset

Keskiäänet ovat täysin auki! Olen alustavasti miettinyt audax merkkiä, koska sitä porukka tuntuu suosivan, mutta tähän valintaan kaipaan tosiaan niitä vaihtoehtoja perustelujen kera tottakai

Mideinä saa toimia jo omistamani dls ms6 elementit.
Subinahan minulla on tuo jl-audion 6W0 elementti siellä apparin jalkatilassa. Sitten siirrytäänkin sinne vahvari puolelle!
Tuo soundstream reference 405 on kyllä kuusikanavainen vahvistin, mutta potkua aion laittaa hieman enemmän noille alimmille taajuuksille, joten olen miettinyt olevani erilainen ja tilata jenkeistä vahvaria. Jl-audiota saa sieltä alle kolmensadan taalan kahdella tai neljällä kanavalla varustettuna, joten olen miettiny kaksikanavaista noille mideille ja monopäätettä subille. Olenko hölmöläinen?
Olisiko kolmikanavainen parempi vaihtoehto? Piisaako kolmikanavaisen tehot, ottaen huomioon että kohtuu taaloilla saa tehokkaan kaksi kanavaisen ja monopäätteen? Samoja tehoja haettaessa kolmikanavaisesta voi hinta yllättää. Vai yllättääkö?
Tämmöisiä olen täällä pohdiskellut, joten ei muuta kuin mukaan mietiskelemään ja ohjeistamaan hyvän äänentoiston löytämiseksi