Extreme-luokan autoissa ei ole alkuperäisestä sisustuksesta mitään jäljellä, ei edes penkkejä. Säännöissä on määrätty maksimi- ja minimisyvyydet pakolliselle kojelaudalle, maksimi katon madallusmäärä ja tietyn mittaisen kepin pitää mahtua tietylle alueelle auton sisällä, joka estää lattian älyttömän korotuksen.
Keskikonsolista on minimietäisyys oveen, keskikonsoli ei saa olla korkeampi kuin kojelauta ja oven ja ikkunoiden paksuudelle on maksimimitat. Aika tarkkaan on siis rajoitettu osien kokoa, mutta silti Suomen poijat löytävät hyviä porsaanreikiä
Elementit ja kotelot eivät saa tulla oven takalinjan etupuolelle, joten ainut tapa pienentää ohjaamoa on tuoda kojelautaa ohjaamoon (maksimi syvyys on 16 tuumaa). Eli käytetetään lyhytovisia autoja ja Suomalaisten tämän vuoden erikoisuuten yhdestä osasta tehtyä suoraa tuulilasia. Tämäs siksi, että kojelaudan syvyys mitataan sivusuunnassa keskeltä tuulilasia alareunasta ja kupera tuulilasi veisi reilut 10 senttiä maksimaalisesta kojelaudasta reunoilla

Poijilla alkaa olla myös melkein 10 senttinen tuulilasi, silläkin saa kojelautaa mukavasti taaksepäin. Jenkeillä on vielä yleensä useasta osasta tehty tuulilasi, tosin kuten kuvan Timangissakin.
Kojelauta alkaa olla jo niin lähellä b-pilaria ettei autoon tahdo enää mahtua, mutta eipä sillä tarvitse ajaakaan kuin mallin vuoksi muutama metri.
Rakennusmateriaalina jenkit käyttävät aika vielä paljon betonia, meillä on siirrytty enemmän kevyisiin komposiittirakenteisiin, käytännössä paljon terästä, vaneria ja epoksia. Tulokset puhuvat kyllä puolestaan, saas nähdä milloin jenkit valaistuvat
Kyseisen Timangin tukevuudesta kertoo sekin, että melkein 170 dB:n tasolla katolla pysyy vielä kolikko kantillaan. Volvo lienee vielä kertaluokkaa tukevampi. Volvolla on soitettu virallisesti 176.1 dB:tä ja pojat huhuilevat, että testeissä alkaisi lähentyä jo 178 dB:n raja. Tehoahan autossa ei ole kuin 4 kpl Spl Dynamicsin EXT-2000D per elementti eli noin 8 kW / subi ja autossa siis 6 kpl subeja. Vaihtamalla EXT-6000:t tilalle olisi tehoreserviäkin varalla riittävästi (24 kW / subi) eli yhteensä 6 x 24 kW = 144 kW... Ei tosin ole vielä tarvetta kun auto on noinkin herkäksi rakennettu. Hyvä optio kuitenkin jenkkien tuloskehityksen varalle
