:DVoe mahoton että meinas ruveta naurattamaan käykäähän vilkasemassa.
http://www.angelfire.com/ok/haazi/lada.html
tommy's pillet
Moderator: Moderaattorit
- SecondWave
- Jäsen
Vs: tommy's pillet
Komian näkönen kapistus... Tuo tommys billetti ei kyllä oo yhtään sen rumemman näkönen ko ne oikeat kauhistuttavat härpäkkeet.
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
Asiallinen pirssi Eiks Peten Ladaan värkättäisi kans jotain vastaavaa, vaik korisarja kakkosnelosesta tms.?
"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
Olihan siinä säädettävä takasiipi =)
hieno Thyyning latukka!
hieno Thyyning latukka!
KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
Joo, kyllä Pete Laatokka näyttää aika vaisulta tuon rinnalla. Siihenhän voisi takasiiven sijaan tehdä kunnon etuspoikan noin niinkun vastaisku/kilpailumielessä
Eastaudio ry:n pj
- MakeMaukas
- Amatööri
tavallisen oikean tuning harrastuksen rinnalle on tullut näköjään tämmöinen muka-tuning, joka ei mielestäni ihan pääse arvostamieni autoharrastustapojen listalle ehkä sen voi korkeintaan rinnastaa "lauluautoiluun"
tässä on vähän siistimpää mallia ole Lada, joka on mielestäni niin siisti että taidan ottaa sen esikuvakseni tulevalle projektilleni sitten kun opiskelu-, raha- ja valtiollisten velvollisuuksien ongelmat on ratkaistu
http://www.celtia.hu/ladaklub/tagok/kondor.html
ps. meniköhän nyt joku pieleen?
AdminEdit: Muokkailin tuon linkin toimivaksi eli linkin kun kirjoittaa seuraavien merkkien väliin niin se toimii suoraan... alkuun ja loppuun niin sit pelittää tai sitten "maalaa" linkin ja valitsee tuosta ylhäältä työkaluriviltä (hymiöiden alapuolelta) kohdan "hyperlink"
...ja sit poistin kans yhden tyhjän viestin tästä ketjusta... /Kimmo
tässä on vähän siistimpää mallia ole Lada, joka on mielestäni niin siisti että taidan ottaa sen esikuvakseni tulevalle projektilleni sitten kun opiskelu-, raha- ja valtiollisten velvollisuuksien ongelmat on ratkaistu
http://www.celtia.hu/ladaklub/tagok/kondor.html
ps. meniköhän nyt joku pieleen?
AdminEdit: Muokkailin tuon linkin toimivaksi eli linkin kun kirjoittaa seuraavien merkkien väliin niin se toimii suoraan... alkuun ja loppuun niin sit pelittää tai sitten "maalaa" linkin ja valitsee tuosta ylhäältä työkaluriviltä (hymiöiden alapuolelta) kohdan "hyperlink"
...ja sit poistin kans yhden tyhjän viestin tästä ketjusta... /Kimmo
pullo Jaloviinaa ja asbestihanskat...
No jo on peli
Minä jo luulin hienoksi lada viritelmäksi sellaista kun joku pappa oli väkrännyt visakoivusta VALTAVAN kellon kojelaudan päälle!!!
Juuri siihen hohtaan mihin nuoriso sijoittaa bilteman kierroslukumittarin
Harmittaa vieläkin kun ei ollut digikamera matkassa.
Jospa se vielä osuu silmään ja saan siitä kuvan...
Minä jo luulin hienoksi lada viritelmäksi sellaista kun joku pappa oli väkrännyt visakoivusta VALTAVAN kellon kojelaudan päälle!!!
Juuri siihen hohtaan mihin nuoriso sijoittaa bilteman kierroslukumittarin
Harmittaa vieläkin kun ei ollut digikamera matkassa.
Jospa se vielä osuu silmään ja saan siitä kuvan...
"Asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin Ellun kanat"