Niin ongelmani on se että auto ei enää kelpaa kellekkään. hinta on kyl kohdallaan tietääkseni mut ei.
Ny pitäs saada apuva. Ku haluais vähän vaihteluu ja muutenki. ei kehtais kuitenkaan ihan ilman antaa.
Miten ihmeessä pääsen autosta eroon?
Moderator: Moderaattorit
Miten ihmeessä pääsen autosta eroon?
KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
Vs: Miten ihmeessä pääsen autosta eroon?
Ainahan se tuo auton myynti on ongelmallinen, sen takia en Opelixia yrittänyt kauppailla kenellekkään vaan jätin sen isukin autoksi 
Sun pitää vaan ilmoitella siitä esim. paikallislehdissä (tulee kustannuksia) ja sitten kauppojen ilmoitustauluilla...
Tietysti keltainenpörssi on myös hyvä mutta totuus on ettei tuon hintaluokan autoja kovin kaukaa tulla hakemaan, mitenkään Jettaasi väheksymättä
Pitää kulkea korvat auki jos joku sattuu kyselemään autoa. Väsäile myös tänne meidän BBS:n "myydään" palstalle siitä nätti ilmoitus, mistä ilmenee kilometrit, pyydetty hinta yms. niin voin siitä ottaa "myyntitukea"

Sun pitää vaan ilmoitella siitä esim. paikallislehdissä (tulee kustannuksia) ja sitten kauppojen ilmoitustauluilla...
Tietysti keltainenpörssi on myös hyvä mutta totuus on ettei tuon hintaluokan autoja kovin kaukaa tulla hakemaan, mitenkään Jettaasi väheksymättä

Pitää kulkea korvat auki jos joku sattuu kyselemään autoa. Väsäile myös tänne meidän BBS:n "myydään" palstalle siitä nätti ilmoitus, mistä ilmenee kilometrit, pyydetty hinta yms. niin voin siitä ottaa "myyntitukea"
"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"