No muutamasta on kokemusta, Nykäsen Anssi Lehmon värisuora,
tekee pirun hyvää jälkeä ja hintakin kohdallaan.Kaasisen Janne, maalasi Carinan yli, edullinen kaveri..
Kolarikulma, jälki hyvä hinta SIKAKALLIS, asiakaspalvelu SYVÄLTÄ...
Jos tarviit niin laita postia ja saat multa numerot Anssille ja Kaasiselle.
Ylämyllyllä on joku "hyvä" maalauspaikka, ainaskin volvo ja mersu liikkeet käyttävät siellä. Nimeä en nyt juuri muista. Pitäishän tota itsekkin ruveta kyseleen hintoja. Sais ton korisarjan maalattua
Joo keltainen sen pitää olla. No hyväksytään myös valkoinen.
Kokeile tätä: http://www.realcar.se/
Lähinnä itse kattelen noita Volvo "juttuja" mut tuolta näytti saavan Fordiinkin jotain. Itse tilattiin juuri tuolta, ja on komia
Mites Jukka, aattelin omaani tuolta noita m3 peilejä ja simmuluomia, onko hintaluokaltaan järkevä tilata sieltä vai jp:ltä???En ymmärrä tuota kruunun kurssia...onko yleensä muuten noissa korisarjoissa yhtään neuvottelun varaa vai ovatko apteekin hintoja??Lähinnä tuolta slamitista olen katsellut sitä farkun sarjaa, suht hillitty kuitenkin..keulasta en ole varma teenkö sille mitään...???
Halvemmaksi tuli kun tilasi suoraan sieltä. Peileissä ja simmuluomissa ei tuota hinta eroa hirveästi ole. Korisarjoissa tulee säästöä jonkun verran, hinnat apteekin hintoja, mutta itse saan yli 5000 SEK tilauksista 10% alennuksen ja alle 5000SEK 5%.
Peilit tilasin itse Slamitilta, ero olis ollut jotain 20-30euroa suoraan tilattuna.
Soitteleppa tonne Ässä Automaalaus, Tapani Suhonen 044 - 5606 166, ite maalautin autoni tuolla ja on muuten aika hyvä maalari. Tää on kyllä Lieksassa mutta kannattaa kysästä.