Asiakaspalaute

Päivän piristykseksi...

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Asiakaspalaute

Post by SecondWave »

En tiä joko tämä on teille vanha juttu, mutta minua tämä jaksaa vaan nauratta:

Code: Select all

Marttunen Petri <petri.marttunen@citymarket.fi> kirjoitti&#58;

Hyvä &#40;ent.&#41; asiakkaamme. K-Citymarket -ketju on tiedostava ja henkistä kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme loukkaa asiakkaidemme älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän vuoksi yleisenä periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten tulisi osata ottaa vastuu omista virheistään.

Samaten täysi-ikäisten ihmisten tulisi K-Citymarket -ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi tarkistamaan ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen pariston tarvitsee. Tiedän että se ei aina ole helppo tehtävä, mutta uskoaksemme sen ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin, esimerkiksi, lapsen siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet. Mielestänne oli siis huonoa asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa paristoa jonka itse olitte valinneet väärin.

Se, mitä te kutsutte huonoksi asiakaspalveluksi on täällä tosimaailmassa rahan säästämistä. Kokeilisitte itse heittää vaikka kolme euroa menemään joka kerta kun kohtaatte idiootin. Ei tulisi pidemmän päälle kovinkaan edulliseksi, ei. Mutta ainakin voisit onnitella itseäsi hyvästä asiakaspalvelusta.

Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.

Mutta. Tanja, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai minut oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka joutuu viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän jälkeen tarvitse mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai aikaan uskomattoman lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti kauaa kestä, mitä todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua eteen osuu uusi idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen itseni. Mutta otetaan tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää&#58; Sinä saat rahasi takaisin. Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19e ostaaksesi itsellesi parin kiveksiä. Tule käymään myymälässämme niin sovitaan asiasta. Mutta älä tule silloin kun minä olen paikalla, päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä suoraan nenävarteen.

Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista

K-Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika

PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät
halua teitä.


--------------Vastaus 2----------------

Marttunen Petri <petri.marttunen@citymarket.fi> kirjoitti&#58;

Hyvä asiakkaamme.

Pahoittelen todella paljon äsken lähettämääni viestiä. Kyseessä oli puhtaasti talon sisäiseksi vitsiksi tarkoitettu vastaus jonka ei pitänyt lähteä teille asti. Se kuitenkin vahingossa lähti mikä oli virhe. Viestin sävy oli ilkeä, suoraan sanottuna se oli puhtaasti vittumainen. Koko viestin kirjoittaminen oli lapsellista,
tiedän sen hyvin mutta työpaikkahuumori voi olla toisinaan julmaa. Se ei kuitenkaan ole mikään tekosyy sille mitä tein ja olen todellakin
asiasta erittäin pahoillani.

Pariston saatte ilman muuta palauttaa, se olisi tässä tapauksessa
ollut muutenkin päätöksemme. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä, suora numeroni töihin on 06-3275630. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä asian tiimoilta tavaratalojohtajaani, ymmärrän täysin. Hänen nimensä on Carita Morottaja ja hänet voi tavoittaa maanantaina numerosta
06-3275601.

Olen todellakin pahoillani tästä, näin ei olisi saanut tapahtua,
mutta niin kävi. En voi selitellä tekoani.

Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika
Juha Västilä
Tästä sitten asiakaspalvelun mallia
:twisted:
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
uuniperuna
Jäsen
Posts: 136
Joined: Tue Jun 21, 2005 13:50
Location: Joensuu

Post by uuniperuna »

Tää oli kyllä aika paha
Sitä saa mitä tilaa...
User avatar
Masi
Hallitus
Posts: 187
Joined: Fri Jun 18, 2004 11:23
Location: Joensuu
Contact:

Post by Masi »

Joo vanha juttu on ja ei välttämättä sellainen mitä kannattaa jokaiselle foorumille laittaa. Kysymyksessä on kuitenkin oikeat henkilöt omilla numeroillaan. Uskomaton tarinan kertoja,ei voi muuta sanoa!
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Post by SecondWave »

No joo, mutta juttuhan oli aikoinaan kokonaisuudessaan iltalehdessä että sinällään ihan täysin julkistatavaraa...
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
Post Reply