Karaokehelvetinkone hommattu!!

Päivän piristykseksi...

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Karaokehelvetinkone hommattu!!

Post by MakeS »

Varsinaisen aikaan saamattomuuden, jota totisemmat miehet kutsuvat harkitsevaisuudeksi, johdosta, olenhan niinsanottuja laulumiehiä, kotini toistin arsenaalista on puuttunut tuo kotijemme viikonloppujen sulostuttaja eli karaokevekotin.

Tänään, meillä asuvannaisen uutteran painostuksen johdosta riensin pölyimuri kaupoille, entisen saatua siipensä jonkun autonimuroinnin seurauksena..

Pölyimuri kaupan onnistuttua kädenkäänteessä hihkaisin sponttanisti tarvitsevani lisäksi ko. soittimen ja naama innostuksesta hehkuen semmoisen jyryntielle sitten kuljetin..

Senkummemmin kommentoimatta koko karaoke menttaliteettiä totean vain että omastamielestä hirmukivalta kuulosti Peggy tänäkin iltana, ihan ite esitettynä..

Jotkut, onnelliset, tiiminjäsenet ovat saattaneet kuulla tämän esityksen jopa livenäkin!

Onkos muilla samanmoisia perversioita?
Raili se on mun rattoni!
User avatar
Masi
Hallitus
Posts: 187
Joined: Fri Jun 18, 2004 11:23
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Karaokehelvetinkone hommattu!!

Post by Masi »

Joo livenä taisi tulla kuultua :) Kyllä siinä samuli kalpenee kun markku äänihanat aukaisee :grins Taitaa olla tuolla vanhemmalla painoksella meidän perheestä se sama perversio kun sulla.. Mika ottakoon itse kantaa karaookeensa :)
User avatar
msmura
Hallitus
Posts: 156
Joined: Thu Jun 24, 2004 20:35
Location: Lieksa
Contact:

Vs: Karaokehelvetinkone hommattu!!

Post by msmura »

Joo ... kuten Masi jo mainitsi on meikäläisellä tuo samainen perversio eli karaoken laulaminen. Sanoo kuka mitä tahaansa niin kivaa se on vaikkakaan en osaa sen kummemmin lauleskella.
Joku jos väittää että on typerää, ennenkuin on itse kokeillut niin suosittelen ensin kokeilemaan ennenkun sanoo mitään. Nimittäin itsekin pidin kyseistä hommaa typeränä ennen kuin vetäisin itse ekat sävelet mikkiin ja siihenhän jäi koukkuun.....
Post Reply