Kolmas Nainen

Yleistä keskustelua

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Kolmas Nainen

Post by SecondWave »

Olin perjantai iltana kattomassa Kolmannen Naisen keikkaa Kuopion puikkarissa ja voi PERKELE(anteeksi kiroaminen) että mie pissasin hunajaa :) Reilu viikko ennen keikkaa aloitin bändin fiilistelynja enkä sitten muuta kuunnellukaan ja kyllä sitä kun ekat sävelet Pesolan kitarasta ulos lähti tuossa noin 23:15 20.10.2006 niin juupeli enpä ole IKUNA ollu niin hyvässä setissä mukana. Meikkis on ihan myyty taas. Veikkaan että ainakin kuukauden päivät taas vierähtää loppu fiilistelyissä :) Vastakappaleeni ja työkaverit varmaan tykkää hyvää ;)

Kyllä kun Pauli Hanhiniemi ja Sakari Pesola veti puoliakustisesti muutamia biisejä tai kun Pauli kaivo hanurin esille ja heitti Lautalla-biisin kehiiin niin voi hemmetti. Pienen ikäni olen bändiä diggaillu ja nyt olin toisella keikalle niin täytyypä todeta että tuommonen pieni klubinomainen keikka on kyllä sitä parasta musiikki antia mitä minä tiedän. Pale ja Sakke osas kyllä sitten fiilistellä ihan oikeesti.

Bändin kaverit oli samaisessa yökerhossa heittämässä juttuja ihmisten keskellä minäkin rohkaistuin juttelemaan Paulin kanssa ja pakko todeta aika maanläheinen kaveri se sitten on. Totesi vaan että se taitaa olla nyt sitten oikeesti vimoset keikat Kolmantena Naisena. Mikä kyllä minusta on todella harmillista. Pauli totesi myös että tämmöinen pienelle yleisölle keikkailu on sitä parasta antia mitähän hän tästä saa. Rentoa meninkiä kuulemma soitella muutamalle sadalle ihmiselle kun voi fiilistellä ihan kunnolla.

Mutta perkeles mie meen fiilistelemään Kolmannen naisen DVD:llä ja tässä vielä muutama kuva paikalta teillekin.

Image

Image

Image

Image

Image

Sorry kun kuvat on mitä on ko ei ole sitä kunnon järkkäriä ;)
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
Post Reply