Minä taas asialla tuttuun tyyliin

Yleistä keskustelua

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
MakeMaukas
Amatööri
Posts: 94
Joined: Thu Sep 04, 2003 13:45
Location: Mikkeli

Minä taas asialla tuttuun tyyliin

Post by MakeMaukas »

Juuri kun aloin tottua tietokonekauppojen tuottamaan pettymykseen huomasin taas sählänneeni. Rupesin tarkastamaan digi-tv-korttini tilauksen laitaa ja huomasin että en ollutkaan vahvistanut tilausta vaikka olin sen jo maksanut. :@ Eli taas jälleen kerran turhaan usean viikon odotus. Jokohan sitä kohta oppisi tarkastamaan asiat perusteellisesti. Tässähän voi kohta unohtaa päänsä kotiin ulos lähtiessä :surpr

Eli siis tarkastakaa aina tilauksenne ja muistakaa vahvistaa ettei tule ylimääräisiä yllätyksiä tai ylimääräistä odotusta :exclm
pullo Jaloviinaa ja asbestihanskat...
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Minä taas asialla tuttuun tyyliin

Post by Webmastaah »

Nooh, hyvää kannattaa odottaa. Lohtu tuossa häsläyksessä kuitenkin on, ettei paketti tuon takia sattunut tulemaan entiselle kämpälle muuton jälkeen.

Ja analogilähetystenkin loppumiseen on vielä vuosi aikaa, joten eiköhän se ennen sitä ehtine tulla sinulle asti.
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
MakeMaukas
Amatööri
Posts: 94
Joined: Thu Sep 04, 2003 13:45
Location: Mikkeli

Vs: Minä taas asialla tuttuun tyyliin

Post by MakeMaukas »

Digikortti lähti sitten liikkeelle eikä olekaan kuin melkein 2kk myöhässä, osittain omasta sähläilystä. Katsellaan kuinka kauan postilta vie toimittaa se kotiin ja kuinka pitkään sen asennuksessa menee.
Toivotaan että homma toimii jo tämän vuoden puolella.
pullo Jaloviinaa ja asbestihanskat...
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Minä taas asialla tuttuun tyyliin

Post by Webmastaah »

Lopultakin... Eiköhän se kuitenkin ole sinun tuurilla satelliittikortti joka laatikkoon kolahtaa :>

No, eipä nyt maalata piruja seinille. Minulla on muuten se antennijohdon sovitin polttelemassa taskussa, pitää tänään tyrkätä sinulle, niin pääset nauttimaan B-muxinkin tarjonnasta (Toivottavasti!)
Mitään ennoo ottanut!
Post Reply