..musiikkia lepopäivän ratoksi..

Yleistä keskustelua

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

..musiikkia lepopäivän ratoksi..

Post by MakeS »

Selkä perkule teki taas jumit ja ainut asia mistä jonkun verran pystyy nauttimaan on sohva, tosin siinäkin asentoa vaihtamatta..

On tullut vanhat jallut jo selattua joten korvalaput korviin ja sain tänään käsiini Club for five:n uuden ja henkilökohtaisesti odotetun Uni levyn.

Jo edeltäjäkin oli varmaan yksi eniten Seatissa soineista levyistä, vaikkakin myönnettäköön että linjattomuus ja välillä vähän ontuvat lainat sotkivat kokonaisuutta mutta tuotantoteknisesti levy oli erittäin avarasointinen ja eroitteleva.Edelleen bändin loppuunasti hiottu laulusoundi ja artikuloinnin selkeys olivat vertaansa vailla..

Ensi fiilikset Uni levystä ovat loistavat.Linja on eheytynyt, bändi näemmä itse on ollut mukana säv/sanoitus osastolla ja biisit ovat kyllä helkutin tarttuvia, aavistuksen synkkäsävyisiä, joka toki tähän mielentilaan sopii..mieleen jäi mm. Se ei kuitenkaan käy niin ja Tapsukankin versioima Moon over bourboun street..

Käyköön tämä suosituksesta.
Raili se on mun rattoni!
User avatar
Lizard
Jäsen
Posts: 18
Joined: Thu Apr 27, 2006 19:17
Location: Joensuu

Vs: ..musiikkia lepopäivän ratoksi..

Post by Lizard »

Sepä täytynee hankkia :D
Ite ku tekee,ni saa just sellasen ku tulee...
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: ..musiikkia lepopäivän ratoksi..

Post by SecondWave »

Minäkin muuten lunastin tuon levyn tässä taannoin. Mie nyt en osaa tuosta erottelusta ja muusta hivi höpinästä sanoa, mutta muuten levy vaati minulta muutaman kuuntelu kerran ja sitten se hitto alkoi kuulostamaan tod. hyvältä. Enemmänkin olen tuon genren musiikkina kuunnellut tuota Rajatonta ja se on kyllä sitten kanssa pirun mukavata kuuneltavaa... Pitäs joskus päästä kuuntelemaan moisia ihan kunnon hivi mielessä.

Jossain tiimin illan situjaisissahan vois olla tämmöstä "hifi" opetusta, notta mitenkä sitä pitäs kuunnella ja vähän ehkä säädellä paskasta parempaan jne.. jne.. voi vaan olla hankale toteuttaa.

-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
Post Reply