Tampereen kuvat

Yleistä keskustelua

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
Masi
Hallitus
Posts: 187
Joined: Fri Jun 18, 2004 11:23
Location: Joensuu
Contact:

Tampereen kuvat

Post by Masi »

Milloinkas saadaan kuvia tampereen reissulta? Kai siellä oli jotain kuvattavaa :)
User avatar
O.K.
Jäsen
Posts: 140
Joined: Sat Mar 04, 2006 21:51
Location: Joensuu

Vs: Tampereen kuvat

Post by O.K. »

Joo, olihan siellä kuvattavaa, jopa siinä määrin että kokonaisuus jäi hieman sekavaksi... eikä johtunu alkoholista :exclm 149 kuvaa taitaa mulla olla, pitäsköhän niitä petelle tarjota...?
Koskaan ei ole aikaa tehdä hommaa kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä se kahdesti
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Tampereen kuvat

Post by KimmoT »

Eiköhän Pete tai Mako jotain noille kuville tee kun kauniisti pyytää ja pääsemmä me muutkin ihmettelee Tambereen meininkiä
"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
Mako
Hallitus
Posts: 464
Joined: Sun Oct 19, 2003 21:24

Vs: Tampereen kuvat

Post by Mako »

Heps. Mulle ei ainaskaan oo yhtään kuvaa tullu joten en voi asialle mitään. Kyllä niitä kait on jossain mutta missä ???.
User avatar
Mako
Hallitus
Posts: 464
Joined: Sun Oct 19, 2003 21:24

Vs: Tampereen kuvat

Post by Mako »

Jaahas, eipä tullu sitten tarkemmin luettuu. Kannattaa kassella hyvät kuvat kokoon ja tuikata ne petelle. Eihän niitä muuten saada nettiin.
User avatar
O.K.
Jäsen
Posts: 140
Joined: Sat Mar 04, 2006 21:51
Location: Joensuu

Vs: Tampereen kuvat

Post by O.K. »

Tuon toisen Smuran velloksen kans oli asiasta puhetta ja se oli sitä mieltä, et kuvat levylle ja levy eteenpäin. Olisiko näin hyvä, vai pitäisikö käyttää s-postia tai kenties jotain muuta keinoa?
Koskaan ei ole aikaa tehdä hommaa kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä se kahdesti
User avatar
Mako
Hallitus
Posts: 464
Joined: Sun Oct 19, 2003 21:24

Vs: Tampereen kuvat

Post by Mako »

Jees tee vaan silleen. Kattele sellaset selvät ja hyvät kuvat luokkaa 50-80 kpl niin eiköhän se pete laittele ne julki.
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Tampereen kuvat

Post by Webmastaah »

Eli maksimi kuvien määrä on tuo 80 kappaletta, ei välilyöntejä tiedostonnimessä, ei ääkkösiä ja kuvat nimetty juoksevalla numerolla esim. 01_tampere.jpg - 80_tampere.jpg siihen järjestykseen, missä haluat kuvien olevan pienimmästä suurimpaan.

Itse on paikalla käymättömänä täysin mahdotonta sanoa mitkä kuvat kuuluvat mihinkin autoon ja missä järjestyksessä eri autojen kuvien tulisi olla, joten kuvien ottajalla on tähän paras näkemys.

Tällaisen paketin jos mulle toimittaa, niin on jopa mahdollista että ne päätyisivät sivuille...
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
O.K.
Jäsen
Posts: 140
Joined: Sat Mar 04, 2006 21:51
Location: Joensuu

Vs: Tampereen kuvat

Post by O.K. »

Dodii, nyt pitäs olla jokunen kuva levyllä. Seuraava kysymys: mites nää saahaan petelle? Illalla olen ajelemassa, että jos pete paukaset vaikka osotteen mun sähköpostiin, ni voin käydä tuomassa tän discin... Muitakin toimitustapoja voi toki ehdotella, mieluiten tekisin sen kuitenkin em. tavalla jos vaan sopii...?
Koskaan ei ole aikaa tehdä hommaa kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä se kahdesti
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Tampereen kuvat

Post by Webmastaah »

You have mail...
Mitään ennoo ottanut!
Post Reply