Suomiko oikeusvaltio??

Yleistä keskustelua

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Suomiko oikeusvaltio??

Post by KimmoT »

En tiedä miten olette tietoisia tapauksesta nimeltään "Tommi Aura"?

Itse olen ffp-motorsportin puolella keskustelua enemmän ja vähemmän mielenkiintoisena seurannut...

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=3486

Linkin takaa löytyy piitkä pätkä keskusteluja mutta referoin tässä parhaani mukaan.

Tämä Tommi Aura "osteli" tunattuja autoja, maksoi niistä käsirahan, rälläili niillä/särki niitä ja teki monenmoista muutakin autohuijjausta.

Tästä lähti keskustelupalstoilla miehen nimi kiertoon jotta auton myyjät osaavat varautua. Kävikin niin että tämä "aurajuusto" yrittikin ostaa autoa Riihimäen suunnalta mutta myyjä tunnistikin kaverin. Auton katselureissu suuntautuikin soramontun suuntaa mutta "ostaja" pääsi karkuun. Tottahan toki nämä kyseiset kauppijaat ovat nytten käräjillä (sen jälkeen kun Aura jäi kiinni nosti oikeusjutun myyjiä vastaan) ns. "lynkkaamisyrityksen" takia.

Surkuhupaisinta on, että tuolla FFP:n foorumilla samaan aikaan keskustelu kävi kuumana ja "muutamat" kommentoivat tyyliin "saunan takana on vielä tilaa", "pitäis kaveri upottaa muurahaiskekoon" jne. Tästäkin Aurajuusto nosti kunnianloukkausjutun/yllytkyksen väkivaltaan. Poliisi saikin selvitettyä kolmem keskusteluissa esiintyneen henkiläöllisyyden ja he ovat nyt syytettynä yllytyksessä muilutukseen/kunnianloukkaukseen!!!

Että sillä lailla, pitänee olla varovainen mitä keskustelupalstoilla sanotaan...

...Tosiaan Suomi näyttää olevan oikeusvalitio, PRKL!!! :anger
"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
mrbean
Jäsen
Posts: 124
Joined: Tue Sep 16, 2003 19:20
Location: Ylivieska

Vs: Suomiko oikeusvaltio??

Post by mrbean »

Olen itsekkin seurannut tuota kyseistä juttua. Naurettava koko homma en voi muuta sanoa. Pitäskö muuttaa ruotsiin!
KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
Post Reply