Normaalisti en elvistele, mutta nyt on pakko

Yleistä keskustelua

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
MakeMaukas
Amatööri
Posts: 94
Joined: Thu Sep 04, 2003 13:45
Location: Mikkeli

Normaalisti en elvistele, mutta nyt on pakko

Post by MakeMaukas »

Olin eilen illalla 3.3. todistamassa erästä ihmistä/bändiä Hartwall arenalla, joka osoitti että karismalla voi tehdä mitä vaan. Jos laulaja saa tunnelman hallin viimeiseenkin nurkkaan saakka niin on syytä tuntea ylpeyttä itsessään. Hevilegendat tekivät paluun parempana kuin koskaan. Kyseessä oli tietenkin brittihevin tukijalka Judas Priest ja solistina jälleen 15 vuoden tauon jälkeen Rob Halford. Halfordia lainatakseni "After fifteen years... Priest... IS... BACK!!!!" :exclm
Olen tässä jo viikon verran kuseskellut hunajaa ja jatkan sitä varmaan vielä toisenkin viikon. :>
pullo Jaloviinaa ja asbestihanskat...
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Normaalisti en elvistele, mutta nyt on pakko

Post by Webmastaah »

Meinaatkos, että oli parempi kuin Turo's Hevi Geen keikka Lieksassa Muhelinpurockissa? :> (Bändi tekee lihaläjän...)

Black Sabbathkin olisi tulossa Suomeen... Sedät vaan jaksaa heilua :D Tosin pienoinen ihme, että Ozzy on vielä hengissä, taitaa olla vähän kuluttavaa tuollainen elämäntyyli ;)

Pink Floyd voisi olla kanssa melko rouhea bändi livenä, ainakin heillä on RIITTÄVÄSTI rojua mukana kiertueella. Hetken jo harkitsin lähtöä Helsingin keikalle aikoinaan, mutta eipä sitä sitten saanut aikaiseksi.

Itse olen käynyt kuuntelemassa eniten ska-punk ja industrial punk -bändejä livenä. Ilosaarirockista ei oikein löydy kuunneltavaa kuin Töminästä jos sieltäkään...

Aika monta kertaa on tullut käytyä paikallisen funky-bändin keikoilla, mutta muuten on tuo liveily jäänyt aika vähälle.
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Normaalisti en elvistele, mutta nyt on pakko

Post by SecondWave »

No niin kyllähän se näin on että yleensä LIVE musiikki kuulostaa hianolta... huomattavasti paremmalta ko levy versiot.

Olihan tuo Judas Priest kyllä nii uraa uurtavia bandejä aikoinaan, ihem että jaksavat vielä heilua lavalla...

Itse olen viimeksi käynyt kuuntelemassa livenä Lauluyhtye Rajatonta. Ja olipa muuten kokemus, porukka ei käytä ollenkaan instrumentteja ja kyllä oli HIENON kuuloista oikeasti. Ihan tykästyin bandiin vaikka moista en normaalisti kuuntele.

siis LIVE music RULEZ ,)

PS. JOKP joutu nyt sitten karsintoihin... :(
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
MakeMaukas
Amatööri
Posts: 94
Joined: Thu Sep 04, 2003 13:45
Location: Mikkeli

Vs: Normaalisti en elvistele, mutta nyt on pakko

Post by MakeMaukas »

Judas Priest heitti kolme keikkaa Suomessa tuossa kuun vaihteessa joten ehkä sen vuoksi oli aika helppo saada liput, toisin kuin Black Sabbathin yhdelle keikalle. Liput oli myyty alle puolessa tunnissa loppuun :P
Muutoin nuo musiikki"nautinnot" ovat jääneet vaan karaoken tasolle. Festareille en viitsi enää lähteä pieksettäväksi, joten nuo Hartwall-arena konsertit jäänevät vaihtoehdoiksi. Lähiaikoina ei taida olla mitään kiinnostavaa tulossa, Black Sabbath poislukien?
pullo Jaloviinaa ja asbestihanskat...
Post Reply