Kämmi

Yleistä keskustelua

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
fourdoorRWD
Jäsen
Posts: 64
Joined: Mon Mar 22, 2004 16:50
Location: Imatra

Kämmi

Post by fourdoorRWD »

Kävi puhelin asentajille pikku kämmi ja katkaisivat miulta netin, kävivät tänä aamuna kytkemässä takaisin kun eilen illalla siitä ilmotin. Sanoivat että meni vahingossa väärältä henkilöltä. :bad
Arto L
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Kämmi

Post by KimmoT »

henkilökohtaisesti pahinta minkä olen muiden kämmistä johtuen joutunut kokemaan on sähköjen katkaisu..

Joitamia vuosia sitten Kajaanissa muuten kämppää ja tein sähkösopimuksen niinkuin pitikin. Kuitenkin edellisen asukkaan sopimus oli myös pari päivää voimassa. Lähdin vkolopuksi reissuun ja kun sunnuntai-yönä takaisin kotiin tulin niin ihmetys oli suuri kun valot eivät syttynytkään.

Noh siinä sitten tutkailin vähän tilannetta ja pahin tilanne oli jääkaapissa/pakastimessa jossa oli reilut 20 astetta lämmintä. Oli muuten hirvipaistit ja marjat vähän sulanut, marjojen sulamisvedet valuneet pitkin jääkaappia ja lattioita ja vesi oli ottanut jo mielettömän homekasvuston itseensä. On muuten ihmeellistä miten suotuisassa lämpötilassa ja kosteudessa marjat homehtuvat parissa päivässä.

Noh, eikun puhelinyhdyntää sähköyhtiön vikapäivystykseen ja sieltä ukko köpötteli paikalleen. Tutki vähän aikaa kerrostalon keskussulakekaappia (joka kerroksessa oma, jossa asuntojen mittarit ja pääsulakkeet). Joku noheva sähköasentaja oli käynyt ruuvaamassa perjantaina mun päääsulakkeen irti koska EDELLISEN omistajan sähkösopimus oli päättynyt. Ei olleet tajunneet, että minulla on voimassa oleva sopimus. eihän siinä, päivystäjä kieritteli sulakkeen takas paikoilleen ja sähköt palasivat.

Maanantaina sitten tein korvaushakemuksen jääkaapin sisällöstä :>
"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
fourdoorRWD
Jäsen
Posts: 64
Joined: Mon Mar 22, 2004 16:50
Location: Imatra

Vs: Kämmi

Post by fourdoorRWD »

Kuulostaa hiukka ikävämmältä yllätykseltä. Luulis että korvasivat asiallisesti, niin no vakuutuksien kautta varmaan. Miulla ei tullut muuta kuin bensakuluja monesta kaupunki reissusta, kun piti testipurkkia ite hakea ja viedä pois kun huomasin ettei omassa purkissa oo mitään vikaa.
Arto L
Post Reply