Joensuun Poliisit

Yleistä keskustelua

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Joensuun Poliisit

Post by SecondWave »

No Niin kyllä se nyt on PERKELE varmistettu että Joensuun Poliisist on saatanan TYHMIÄ...

Tänään noin vartti sitten ajoin tuosta Niskakatua pitkin ja anttilan ohi siinä huristelin ja siinä menee nyt sitten se työmaa osa johon on joeltapäin tultaessa merkattu kielletty ajosuunta ja sen alle rekan kuv ELI SIIS TARKOITTAA ETTÄ REKOILTA OJO KIELLETTY. no siinäpä poliisit sitten pysäyttivät jono ihmisiä ja kirjoittelivat liikennesakkoja rikasekkao 50 egee. No minä sanomaan poliisilleettä minusta te nyt tuomisette väärin tätä systeemiä vastaus JA ME MITÄÄN VÄÄRIN TUOMITA no otin lapun matkaan ja lupasin kyllä palata asiaan. Moni muu otti lapun suorilta ja hyväksyi asian.

No kerkesin kotiini ja sadattelin asiaa, menee noin viisi minuuttia ja puhelin SOI!. Poliisi soittaa hyvin näyränä että viitsitkö repiä sen sakon. Voi että minä pikkuisen antelin poliisille että viitsittekö ensi kerralla katsoa missä KUSETATTE IHMISIÄ.

Että semmoista KARDINAALI MOKA POLIISEILTA PERKELE

mutta muistivatpa soittaa nyt kun itse kämmäsivät, mutta eivätpä PERKLEET soittaneet kun autoni lasin rikkomisen käviävt katsomassa SAATANA

pahoittelen kielenkäyttöäni PRKL...
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Joensuun Poliisit

Post by Webmastaah »

Pssssssssshhhhhhhh.... ;)

Pahimmat paineet purettu, vai?

Minä olen kyllä itse visusti kiertänyt sen pätkän oikaisemalla sen Valintatalon pihan kautta, kun ei siitä liikennemerkkihässäkästä ota selvää elävä Erkkikään.

Ei tuu kuin 50 metriä lisää matkaa... Ei ilmeisesti ollut niiden merkkien pystyttäjien tarkotus sieltä oikaista, mutta liekkö tuolla nyt niin väliäkään?
Mitään ennoo ottanut!
Post Reply