Helmiä ja sikoja

Yleistä keskustelua

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Helmiä ja sikoja

Post by Webmastaah »

Piti käydä moinen leffa ihan ostamassa itselleen viime viikolla, kun on vähän oma lehmä ojassa siinä... :P

Meidän Lada näkyy siinä mukavasti varmaan puoli minuuttia ja minä itsekin melkein. :>

Harmi vaan, että leikkasivat ne parhaat kohtaukset pois, jossa olimme juomassa kaljaa kapakassa. Onneksi parempi puolisko sentään näkyy osittain yhdessä kohtauksessa.

Ja minä kun varta vasten valitsin sellaisen mahdollisimman hyvästi flickeroivan paidan kuvaukseen, sellaisen ruudullisen, joka olisi kyllä tehnyt hyvän häiriön ainakin televisiossa :sad

(Vai oisko ne just sen takia leikanneet mut pois? Tyyliin ois ollu kyllä sikahyvä kohtaus, mutta tuo sälli flickeroi niin paljon että pakko leikata pois :>)

Oi voi sentään...
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Helmiä ja sikoja

Post by KimmoT »

No jo, ois pitäny olla Ladassa isot Teamin mainokset niin ois saatu vähän julkisuutta. :>

Itselläkin ollut tarkoitus kyseinen leffa katsastaa, tosin vaan Makuuniversiona :)
"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Helmiä ja sikoja

Post by MakeS »

Nyt meni luotto elokuviin...

Pete juomassa kaljaa kapakassa???? :surpr

Soitan heti Karpolle!!!!
Raili se on mun rattoni!
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Helmiä ja sikoja

Post by SecondWave »

Niin kyllä mie luulen että sen kohtauksen pois leikkaaminen on johtunut juuri siitä että ko Pete on sitä kaljaa juonu niin voin vaan kuvitella sitä naama siitä vastenmielisyydestä ;)
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Helmiä ja sikoja

Post by Webmastaah »

Älkääs kuulkaas...

Huomasin muuten heti ensimmäisellä katselukerralla leffassa mokan. Kuuluu samaan kategoriaan kun Kimmon huomaama Levottomat 3:n Audin kattotelineiden värin vaihtuminen...

Eli leffan alussa poikien isä työstää viinalastissa pakettiautolla ja kännykkä soi. Vastatakseen siihen päättää sitten sammuttaa nuppihanurimankan kääntämällä nupista myötäpäivään, vaikka oikeasti pitäisi kääntää vastapäivään. Piti ihan hidastettuna tarkistaa ja näin todella kävi... Ai-jai-jai miten amatöörimäinen moka :>

Luulisin että olisi mennyt täydestä ei-autohifistille ;) Tarkkuutta pojat siihen elokuvantekoon...
Mitään ennoo ottanut!
Post Reply