Formulaa

Yleistä keskustelua

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Formulaa

Post by KimmoT »

Bruun Bruun... :D

Saa nähdä kuinkas tuon MM-tittelin kanssa käy. Ei mennyt Shumilla eikä Kimillä aika-ajot putkeen, tulee tiukka kisa, harmi vaan että Kimi tarvitsee voiton että titteli tulee suomeen.

Positiivista kyllä, että MM-tilanne on näinkin tiukka sekä henkilökohtaisessa että valmistaja-pisteissä, saa nähdä kuinka äijän käy... :D

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
mrbean
Jäsen
Posts: 124
Joined: Tue Sep 16, 2003 19:20
Location: Ylivieska

Vs: Formulaa

Post by mrbean »

Mä oisin kiertäny nopeen kierroksen jetalla nopeemmin kuin iso shumi. :grins joo kyllähän se on aina mahdollista kaikki tos autourheilussa. ferrarin kone voi laueta(tilastotappio käynyt viimeksi 1.5 vuotta sitte.) ja kimi voi ihan hyvin ajaa ykköseks. onhan se ennenki nähty et kahdeksannelta sialta noustaan ykköseksi. :bounce
KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Formulaa

Post by Webmastaah »

Ei tainnut tulla mestaruutta, en tosin katsonut mutta lukaisin jostakin...

Asiasta kastelukannuun, Mikalle on muuten sähköpostia, käytkös lukaisemassa :)

Toivottavasti jäsenpukettipaketti tuli postissa?
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Formulaa

Post by KimmoT »

Joo, ei tullut mestaruutta suomeen ei :sad

Ei kyllä ollut kovin jännä tuo kisakaan, oli lähes alusta asti selvää ettei Kimi voita.

Mutta erittäin hyvä suoritus oli kyllä tuo MM-pisteissä sijoittuminen toiseksi, ei olisi kauden alussa uskonut, että niin pitkälle kulku mäklaarenissa riittäisi!
"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
mrbean
Jäsen
Posts: 124
Joined: Tue Sep 16, 2003 19:20
Location: Ylivieska

Vs: Formulaa

Post by mrbean »

JOO!!!

Kyllä se oli harmi ku ei tullu metsaruutta suomee mut kyl se ens kaudella tulee. Sais vaa se mc laatikko sen uuden auton radalle nii rupeais ferrari lakoaa.
KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Formulaa

Post by SecondWave »

Tätä keskustelua on kyllä pakko komentoida että ONNEKSI ei tullut mestaruutta suomeen tänä vuonna.

Miettikääpä sitä ylistystä ja mekkalää ja huutoa ja lööppejä ja urheiluruutuja ja kaikkea mahdollista mediaa jossa voi urheilua käsitellä, veikkaan että edes ilmaisjakeluna ilmestyvä kirkkotie - lehti ei olisi säästynyt siltä saatanalliselta hehkutukselta.. :D elkää nyt kuitenkaan vannoutuneet FI fanit ottako tätä tosissanne...

saahan se kimi joskus voittaa mutta kohan sen jalat ekaks laskeutus maanpinnalle... ;)
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Formulaa

Post by KimmoT »

Tuossa SecondWaven kommentissa on kylä perää... Kimistä olis tullut kirkkotiessäkin heti jumalasta seuraava, ellei jopa olisi nostettu vielä vähän ylemmäksi :>

...katsellaan ensikaudella jos vaikka mestaruus tulisi ilman kohua, mutta jos isoshumi vielä sompailee verrarilla niin taitaa vielä räikkösen mestaruus odotuttaa... on se vaan miihailija sen verran hyvä ajamaan, siis melkein yhtä hyvä kuin meikäläinenkin :D

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Formulaa

Post by SecondWave »

No hyvä jotta joku kampeutui tuohon minun kommenttini taakse. Luulin saavani ihan yksikseni seuraavalla pimeällä kujalla legot tiputtavan mojauksen... ;)
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Formulaa

Post by SecondWave »

No herätellääs tämä keskustelu ko kausi on loppunu...

Mitäs sanotte Kimi kännissössötyksestä Schumille?

Miusta aika huvitavaa kuvitella tilanne ko kimi selittää schumille: Shie olet SChhhumi Khuule aika hjyva tyyppi, mutta mie en tykkä shiusta" :D

Hyvä Kimi suomi maailman kartalle tapoja kaihtamatta :D
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Formulaa

Post by KimmoT »

Joo kyllä huomaa että Kimi on SUOMALAINEN perus mies!! :>

...miellä ei kovia mutta törkeitä kuskeja kumarrella ja kun vähän saadaan viina niin kaikki tunteet julkistetaan :D

Toisaalta luulenpa, että on vähän liioiteltu tuo juttu, vaikka kyllä näköjään pojat osaa bailata, toyotan vippitilat saivat kyytiä :)

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
Post Reply