Kaahailuvideot netissä

Yleistä keskustelua

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Kaahailuvideot netissä

Post by KimmoT »

Kalevassa otsikoidaan jälleen itse tehdyistä kaahailuvideoista joiden tekijöitä poliisi metsästää...

(http://www.kaleva.fi/html/JTpage339151.html

Oulun seudulla tapaus on jo toinen tälle kesälle, aiempi tapaus moottoripyöräilijälle jolta otettiin kortti pois kuvaamansa videon perusteella, tapaus odottaa ilmeisesti oikeuskäsittelyä, syytteenä mm. törkeä liikenteen vaarantaminen.

Mitä mieltä olette onko kaahailuvideoiden perusteella rankaiseminen soveliasta? Voiko videoiden tekemistä perustella mitenkään "järkevästi"? Mitenkäs yleiset turvallisuusnäkökohdat jne.?



"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Kaahailuvideot netissä

Post by Webmastaah »

Onneksi EastAudion toiminnassa ei ole mitään laitonta, niin uskaltaa laittaa tarrankin takaikkunaan :P

Itsellä ei ole kyllä oikein syytä kaahailla joten olen vähän jäävi sanomaan videoiden oikeutukesta. Parempi tietysti oli kokeilla autojen rajoja jossain kilpailussa, jossa turvajärjestelyt ovat kohdallaan.

Osasyynä minun vähäisiin kaahailuyrityksiin on käyttöautona oleva Lada, josta hajoaa aina joku kallis osa kun yrittää ajaa yli satasta :>

Ekalla kerralla meni öljypumppu ja toisella kerralla vesipumppu. Kun normaalistikin kulutus on pitkälti toistakymmentä litraa sataselle ja talvella menee noin 30, ei tee mieli paljon ylimääräisiä kaahailla...
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
mrbean
Jäsen
Posts: 124
Joined: Tue Sep 16, 2003 19:20
Location: Ylivieska

Vs: Kaahailuvideot netissä

Post by mrbean »

Parasta kaahailua löytyy Get Awaty In Stockholm kustanteesta. oma kaahailu on loppunut koska olen huomannut että se on ihan turhaa kun autossa on tehoja vaivaiset 90hp. Jos haluaa käydä kattoo netissä kunnon kaahailua nii kattokoot mut ei jatka sitä kadulla. Hyvää esimerkkiä on saatu suomussalmella kun on kaahailtu ja porukkaa on kuolut ja kaikki nuoria ei hyvä. Viimeinen sattui noin kuukausi sitten ykskään ei kuollut mut yks sai neliraajahalvauksen tiettävästi ja yks luovutti puolet kädestään. hyvä esimerkki on ruotsissa jossa ajetaan suljetulla kadulla kisaa. on kuulemma rantautunut myös suomeen mut kaikki on helsingin seudulla. TAPAHTUMIA MYÖS POHJOISEEN!!!! :anger :>
KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Kaahailuvideot netissä

Post by KimmoT »

No niin, Oulun moottoripyöräkaahailu/sen videointi johti sitten rangaistukseen:

http://www.kaleva.fi/html/JTpage344153.html

...sitä saa mitä tilaa... :>
"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
Post Reply