Koeajotour by BMW

Yleistä keskustelua

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
Petri
Jäsen
Posts: 193
Joined: Sat May 01, 2004 01:39
Location: Suomussalmi
Contact:

Koeajotour by BMW

Post by Petri »

Nyt en muista teamin mainostamis säännöstöjä, mutta ylläpitäjä voi poistaa viestin tarvittaessa.

Tuollainen tour näyttäisi pyörähtäneen käyntiin taas, ja ainakin viime vuonna oli kivaa ko. tilaisuudessa :)

http://213.157.92.70/bmw/xdrive/
"Asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin Ellun kanat"
TomiV
Noviisi
Posts: 17
Joined: Sat Feb 09, 2008 20:42
Location: Jns

Post by TomiV »

Ja kiertuehan on Joensuussa 30 - 31.1.2009 Avain vaunulla Pankakoskentie 6.
Koeajettavissa 3-sarjan, 5-sarjan, X5 ja X6 nelivedot, sekä muita BMW malleja nelivedolla ja ilman :wink: Myös BMW huolto palvelee kumpanakin päivänä. Allekirjoittanut myös paikalla :wink: Tervetuloa koeajamaan!!
Tomi Vainikainen
User avatar
Petri
Jäsen
Posts: 193
Joined: Sat May 01, 2004 01:39
Location: Suomussalmi
Contact:

Post by Petri »

Kävikö kukaan ko. koeajotourilla ja mitä oltiin mieltä???

Itse koin hieman hämmentävän kokemuksen kajaanin wetterillä!

Koeajolle lähdettäessä tunkeutui autooni "oppaaksi" paikallisen autoliikkeen ilmeisesti joku luotto eläkeläinen! Siinä ei mitään pahaa... rauhoittaa varmaan montaa koeajajaa, mutta tällä kaverilla oli Volvo lippakki päässä!
Koeajon aikana kehui VOLVON nelivetojärjestelmän paremmaksi ja kehoitti jopa käymään koeajamassa XC60:stä!!!!

Siis mitä vi**ua!!!

Näinkö BMW hoitaa markkinointinsa!!!!

Hieman häiritsi kun olen kuitenkin aika kova BMW fanaatikko!

Pistin jo kovaa palautetta maahantuojalle ja toivottavasti jotain tapahtuu :)

Ottakaa kantaa!
"Asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin Ellun kanat"
TomiV
Noviisi
Posts: 17
Joined: Sat Feb 09, 2008 20:42
Location: Jns

Post by TomiV »

Petri wrote:Kävikö kukaan ko. koeajotourilla ja mitä oltiin mieltä???

Itse koin hieman hämmentävän kokemuksen kajaanin wetterillä!

Koeajolle lähdettäessä tunkeutui autooni "oppaaksi" paikallisen autoliikkeen ilmeisesti joku luotto eläkeläinen! Siinä ei mitään pahaa... rauhoittaa varmaan montaa koeajajaa, mutta tällä kaverilla oli Volvo lippakki päässä!
Koeajon aikana kehui VOLVON nelivetojärjestelmän paremmaksi ja kehoitti jopa käymään koeajamassa XC60:stä!!!!

Siis mitä vi**ua!!!

Näinkö BMW hoitaa markkinointinsa!!!!

Hieman häiritsi kun olen kuitenkin aika kova BMW fanaatikko!

Pistin jo kovaa palautetta maahantuojalle ja toivottavasti jotain tapahtuu :)

Ottakaa kantaa!
Kyllä tuli käytyä X6 ja 330cd ajamassa. Kun kerran liikkeessä töissä olen :wink: Todennäköisesti kyseinen volvo mies ei ole BMW:n maahantuonnin palkkalistoilla, jolloin ei voida myöskään puhua BMW:n markkinoinnista. Todella erikoista että joku edes änkeytyy mukaan koeajolle. Meillä sai ainakin ihan yksin ajella ellei välttämättä halunnut jotakuta henkilökunnasta mukaan. BMW:n X-Drive neliveto tekniikka on ehdottomasti markkinoiden kehittynein neliveto ja kun siihen vielä lisätään Adaptive drive, aktiivinen taka-akselisto (vakiona X6:ssa), ei Volvon XC60 Haldex neliveto, eikä Audin Quattro pysty vetämään vertoja.

Ei Volvo huono ole mutta se on suunnattu aivan eri asiakkaille kuin BMW. Volvo panostaa turvallisuuteen ja XC60 on siinä aivan ehdoton ykkönen. BMW:lle tärkeää on ajamisen ilo, jota se myös on!!! Harmi vaan, että kiertueella oleva 330cd maksaa 78 tuhatta ja rapiat.

Loppujen lopuksi hyvät fiilikset jäi kiertueesta ja autoista. Kesällä sitten taas kesä kiertueen autoja ajamaan :wink:
Tomi Vainikainen
User avatar
Petri
Jäsen
Posts: 193
Joined: Sat May 01, 2004 01:39
Location: Suomussalmi
Contact:

Post by Petri »

Varmaankin se eläkeläispappa joka työntyi autoon oli paikallisen autoliikkeen toimesta paikalla... ehkäpä jopa joku työntekijän tuttu tms eläkeläinen... mutta mutta.... olisi nyt x- tourin mukana oleva henkilökunta voinut hieman seurata "pappojen" toimintaa...

Itse koeajoin uutuuden eli 320xd:n ihan sillä mielellä, että riittääkö suorituskyky liikuttamaan nelivetoa ja automaattia...
Kohtuudella liikkui eteenpäin, mutta omaan makuun saisi hieman enemmän tapahtua :twisted:

Joutunee odeottelemaan käytettyjä 330XD malleja :roll:
"Asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin Ellun kanat"
Post Reply