Reilukerho!

Yleistä keskustelua

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
juki85
Jäsen
Posts: 39
Joined: Tue Feb 07, 2006 16:51

Reilukerho!

Post by juki85 »

Eli kavereiden kanssa on pystyssä tollanen reilukerho ja ollaan tehty kaikkia rentoja "tapahtumia" aina kesällä.

Viimekesänä järjestettiin tollanen KaljaKellunta jossa kelluttiin wihosen laatu kumiveneillä tuolta rantakylän perukoilta jokiasemalle asti ja paistateltiin päivää sekä siemailtiin samalla ohrapirtelöä. Matka joki asemalle kesti sen kuusi tuntia ja olusta kulu paljon joutu sitten matkan edetessä käymään lisää abc:lta.

Tänä kesänä olis taas sama homman nimi ja kysyisin onko täällä asiasta kiinostuneita päivän paistattelijoita. tuossa on linkki nettisivuille jotka saatiin tehtyä justiinsa. siellä olis kuvia viimevuoden ja sitä edellisen vuoden tapahtumista. sekä muutakin häröilyä. Reilukerhoon liittyminen ei maksa mitään eikä siihen tarvitse liittyä riittää kun vain on hengessä mukana.



http://reilukerho.freehostia.com/

PS: KAIKKI MITÄ REILUKERHOSSA TEHDÄÄN TAPAHTUU TÄYSIN OMALLA VASTUULLA!!
User avatar
uuniperuna
Jäsen
Posts: 136
Joined: Tue Jun 21, 2005 13:50
Location: Joensuu

Post by uuniperuna »

Minä minä minä...
Sitä saa mitä tilaa...
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Post by SecondWave »

Heh... kelluttiin wihosen lautoilla :D

Näen kyllä silmissäni kun äijä joukko laskee jokea alas pienilla kumiveneillä ja miehiä vastaava kumilauttamäärä on oluella lastattuna....

:thmbup
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
juki85
Jäsen
Posts: 39
Joined: Tue Feb 07, 2006 16:51

Post by juki85 »

kieltämättä humoristista katsottavaa.. mut kyllä se ihan työstä käy :D
User avatar
juki85
Jäsen
Posts: 39
Joined: Tue Feb 07, 2006 16:51

Post by juki85 »

tuolla on vielä yks hieno video tämän kevään tapahtumasta tuolta huhmarista käykäähän kattoo.. lopussa näkyy tissit :P
Post Reply