speedparty.
Moderator: Moderaattorit
speedparty.
Viikonloppunahan on speedpartyt joensuussa ja itse ois tarkoitus tulla sillesuunnalle jo perjantai iltana. eli onko perjantain yöelämässä miten autoharrastajia liikenteessä?? ja onko moni menossa itse tuonne paikanpäälle?
Örski on pop
Vs: speedparty.
aina sitä jonkun verran on autoharrastajaa ja sitten ihan perusajelijoita liikenteessä! Eikun sekaan vaan!
No risk, No fun!
Aika hiljaista oli.. olisko jotain 300-400 henkeä yhteensä.
Ei ollu ihmeellisempiä autojakaan. vähän erikoisempia oli E60 BMW M5 ja sitte joku laiska Porsche Gemballa GTR 600.
Ei mitään päätä huimaavia nopeuksia ollu. Nopein oli jotain 280km/h, en muista tarkkaan. M5 ajo 260km/h. Volvot ja Saabit taas siellä 240km/h kieppeillä.
Ei ollu ihmeellisempiä autojakaan. vähän erikoisempia oli E60 BMW M5 ja sitte joku laiska Porsche Gemballa GTR 600.
Ei mitään päätä huimaavia nopeuksia ollu. Nopein oli jotain 280km/h, en muista tarkkaan. M5 ajo 260km/h. Volvot ja Saabit taas siellä 240km/h kieppeillä.
Dazze
Joo toi E60 BMW M5 oli ns Lieksan poekkii
, tai tarkemmin entisii mutta kuitenkin. Kotia päin piti vetästä. Ee oo muuten halpa auto jotain 150,000 E

Itse itselleni vastaten,
ajoi Jukka Volvolla 227kmh ja Anu Audilla 208kmh
Eli virallinen tiimiennätys Jukalle!!
EA onnittelee!!
Tapahtumapaikalla vallitsi pirullinen vastatuuli joka verotti nopeuksia radikaalisti.Eli josseitteluun varaakkin jäi..
ajoi Jukka Volvolla 227kmh ja Anu Audilla 208kmh
Eli virallinen tiimiennätys Jukalle!!
EA onnittelee!!
Tapahtumapaikalla vallitsi pirullinen vastatuuli joka verotti nopeuksia radikaalisti.Eli josseitteluun varaakkin jäi..
Raili se on mun rattoni!