Rivermeet 2006
Moderator: Moderaattorit
Rivermeet 2006
Missäs määrin eastaudio on tuonne osallistumassa tänä vuonna?
Make ja Teemu varmaan kilpailu puolella, mutta entäs muuten?
Make ja Teemu varmaan kilpailu puolella, mutta entäs muuten?
Aika näyttää mitä minusta tulee
Vs: Rivermeet 2006
Ilmeisesti osasto on pystyssä, mutta muihin järjestelyihin ei osallistuta. Make ja Tomppa hoitanee tuon fascan kisan. Näin olen ymmärtänyt, korjatkaahan jos olen väärässä.
Koskaan ei ole aikaa tehdä hommaa kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä se kahdesti
Terve!
EastAudio on mukana rivermeetissä kuten viime vuonnakin, sillä erotuksella ettemme ole kulupuolella vastuussa mistään.
Eli Osasto on samassa paikassa kun viime vuonnakin infopisteineen.EA edelleen järjestää EMMA finlandin osakilpailun kun myös myöhemmin illalla DB skabankin.
Myös järjestyksen valvonnassa on tiimiläisiä.
Kaikki halukkaat saavat autonsa näytille kerhon osatolle ja minulle postiin ilmoitus siitä että pääsee paikalle.
Tuonnempana vielä spesiaalimpaa tietoa eli pysytäänpä tutkalla!
EastAudio on mukana rivermeetissä kuten viime vuonnakin, sillä erotuksella ettemme ole kulupuolella vastuussa mistään.
Eli Osasto on samassa paikassa kun viime vuonnakin infopisteineen.EA edelleen järjestää EMMA finlandin osakilpailun kun myös myöhemmin illalla DB skabankin.
Myös järjestyksen valvonnassa on tiimiläisiä.
Kaikki halukkaat saavat autonsa näytille kerhon osatolle ja minulle postiin ilmoitus siitä että pääsee paikalle.
Tuonnempana vielä spesiaalimpaa tietoa eli pysytäänpä tutkalla!
Raili se on mun rattoni!
Minkäs hintainen tuo tapahtuma on EA:n väelle, että onko jotain alennusta?
Aika näyttää mitä minusta tulee
Kiitos korjauksesta. Teltalla tavataan 

Koskaan ei ole aikaa tehdä hommaa kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä se kahdesti
Onko jo tietoa millainen syhäys tänä vuonna on tulossa?
Kannattaako edempää tulla paikalle?
Aika vähänlaisesti on ainakin rivermeet.net sivulla
yhteistyökumppaneita... varmaan ainakin harrastajia on
laajemmin paikalla.
Ja mahd. alennukset kiinnostaa minuakin
Kannattaako edempää tulla paikalle?
Aika vähänlaisesti on ainakin rivermeet.net sivulla
yhteistyökumppaneita... varmaan ainakin harrastajia on
laajemmin paikalla.
Ja mahd. alennukset kiinnostaa minuakin

"Asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin Ellun kanat"
Ihan hyvältä tapahtumalta se vaikuttaa, kissakisa, emma, styling challange, exxa jne.Äsken kulin että saaren on jo varmistanut tulonsa yli 100 autoa!ELi nähtävä ja kuultavaa riittää!
Raili se on mun rattoni!
Jokos on tietoa tapahtuman aikataulusta tms.? Itse yritän saada mossea siihen kuntoon että sen ilkeäisi tuoda sinne. Joka tapauksessa siihen täytyy laittaa isolla maininta "PROJEKTI" tai "AIHIO" vois olla kans kuvaava nimitys
Se on aika karmeassa kunnossa tällä hetkellä, odotellaan tällä viikolla vielä saapuvaksi alustasarjaa ja rengas/vannesarjaa...

Elämä on........
Elikkäs tapahtumaa aletaan rakentamaan anivarhaisella aamulla ja ken haluaa osallistua sen tekemiseen pääsee itse tapahtumaan ilmaiseksi sisään.
Muutoin eastaudion jäsenkorttia esittämällä pääsee sisään puoleen hintaan eli 4e.
Kuka tuo autonsa esille pääsee ilmaiseksi ja yksi kaveri kyydissä myös.Esilletuojat huolehtikoot autonsa paikalle kello 11 mennessä!
EA:N osastoa aletaan kasailla yhdeksän jälkeen ja Primetan Simo on siellä osasto vastuussa ja loputkin hallituksen jampat sieltä löytynee, Kari ja Mika taitavat olla kylläkin estyneitä.
Itse tapahtuma pyörähtää käyntiin 11.30 EMMA:n kilpailuilla ja 12.00 pääsevät VIP:t sisään.Yleisölle ovet aukenee kello 14.
Tullessa paikanpäälle kannattaa huomioiden se että kanava silta on kiinni eli siitä ei pääse kun kevyt liikenne.Autot tulevat sisään itärannan kautta!
Muutoin eastaudion jäsenkorttia esittämällä pääsee sisään puoleen hintaan eli 4e.
Kuka tuo autonsa esille pääsee ilmaiseksi ja yksi kaveri kyydissä myös.Esilletuojat huolehtikoot autonsa paikalle kello 11 mennessä!
EA:N osastoa aletaan kasailla yhdeksän jälkeen ja Primetan Simo on siellä osasto vastuussa ja loputkin hallituksen jampat sieltä löytynee, Kari ja Mika taitavat olla kylläkin estyneitä.
Itse tapahtuma pyörähtää käyntiin 11.30 EMMA:n kilpailuilla ja 12.00 pääsevät VIP:t sisään.Yleisölle ovet aukenee kello 14.
Tullessa paikanpäälle kannattaa huomioiden se että kanava silta on kiinni eli siitä ei pääse kun kevyt liikenne.Autot tulevat sisään itärannan kautta!
Raili se on mun rattoni!
Niin siis puol 12 sinne voi tulla jo?Omaa romua en sinne viitsi tuoda,on asennukset vielä sen verran kesken,eikä aika riitä laittamaan niitä ennen tapahtumaa...
Toivotaan että keli suosii,porukkaa tulee varmasti paikalle runsaasti!
Toivotaan että keli suosii,porukkaa tulee varmasti paikalle runsaasti!

Ite ku tekee,ni saa just sellasen ku tulee...
- Webmastaah
- Kunniajäsen
Tässä lisäinfoa tapahtumasta:
[glowred]http://www.eastaudio.net/rivermeet2006[/glowred]
Pitäisi tulla hyvät syhinät
[glowred]http://www.eastaudio.net/rivermeet2006[/glowred]
Pitäisi tulla hyvät syhinät

Mitään ennoo ottanut!
Komia on info tapahtumasta, ajo-ohjeet ja kaikki 
Taas vaan itsekkin olen estynyt paikalle räpistelemään, jälleen kerran työmatkalla kaukana poissa ja tuolloin lauantaina vasta myöhällä JNS on jalkojen alla, väsykin voi olla sen verran suuri ettei edes pileisiin jaksa tulla

Taas vaan itsekkin olen estynyt paikalle räpistelemään, jälleen kerran työmatkalla kaukana poissa ja tuolloin lauantaina vasta myöhällä JNS on jalkojen alla, väsykin voi olla sen verran suuri ettei edes pileisiin jaksa tulla

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
- uuniperuna
- Jäsen
Mielellään olisi tullut paikalle, mutta kun lauantaina pitää lähteä ajamaan kohti helsinkiä kun nuo työt vievät sinne, mutta seuraavaan Rivermeettiin jos sitä pääsisi paikalle ja vaikka autonkin saisi tuotua.
Sitä saa mitä tilaa...
Pitäkkee hyvä miitinki... ite Porvoossa hautajaisissa, mutta olen hengessä mukana....
- Webmastaah
- Kunniajäsen
Hyvä miitti oli tuo, kiitoksia kaikille osallistuneille.
Äänenpainekisan tulokset ovat nyt näkyvillä EADC -osiossa muiden kilpailuiden kohdalla.
Onnea voittajalle! (Tulos tehty Roukerilla...
)
Äänenpainekisan tulokset ovat nyt näkyvillä EADC -osiossa muiden kilpailuiden kohdalla.
Onnea voittajalle! (Tulos tehty Roukerilla...

Mitään ennoo ottanut!