Jäsentapahtuma 25.2.2006 Carting center

Asiaa tapahtumista

Moderator: Moderaattorit

User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Jäsentapahtuma 25.2.2006 Carting center

Post by SecondWave »

Mikäs on illan ohjelma muuten? saunomista?

Tuo jääkiekko kun ei yhtään kiinnosta niin lätkämatsi on samaisena kisahenkisenä päivänä kello 22:00, jota on livistettävä seuraamaan jonkin moisen kuvalaatikon äärelle.

Ja sukeltamisesta vielä... aijai se on vuan on mukavaa. Toivon mukaan kaitsulle on sukellus maittanu.

Itte sukeltamaan tsunami zonelle 8.maaliskuuta alkaen :) EI meinaa pelihousut kestää enää jalassa, vaikka kärsittävä suomen pakkasia vielä kolomen viikon verran.

Ja tänään sitten kaikki hallille JOKP-SPORT peliin..
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
Masi
Hallitus
Posts: 187
Joined: Fri Jun 18, 2004 11:23
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Jäsentapahtuma 25.2.2006 Carting center

Post by Masi »

Moi..juurikin siksi tuon linkin laittelin että kaikki voi käydä tutustumassa saunatiloihin ns. etukäteen. Siellähän tosisaan on 32" tölsy löylyhuoneen puolella, joten lätkämatsi varmaan maistuu löylyn ja oluen kera :) Tosin voi olla että olen väärässä *)
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Jäsentapahtuma 25.2.2006 Carting center

Post by MakeS »

Voi vattu!

Olosuhteet ovat siis viimeisen päälle ja näillänäkymin saadaan ennätys osanotto paikanpäälle!

Vielä tarkennus että tämä kaikki lysti maksaa 15e johon sisältyy karting ja saunat jne.Elikkä muistakaa varata my,ös tasaraha matkaan!!

Saattapi olla että tapahtumassa saa ensi löylyjä yhdestä jos toisesta kisaautostakin!!Huhuja on liikkunut että EA:n competition teamin jollain jäsenellä olisi jopa Sveitsin EMMAN finaalit tavoitteena!! OHO!! ;)
Raili se on mun rattoni!
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Jäsentapahtuma 25.2.2006 Carting center

Post by SecondWave »


Mikä linkki täh :) Se on taas Pakarisen poika tohunnu:D

Mutta PERSKELES kylläpä näyttää hyvältä paikalta AIJAI AIJAI... Sinne siis ...
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
Jarkko
Jäsen
Posts: 302
Joined: Mon Jul 26, 2004 20:22
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Jäsentapahtuma 25.2.2006 Carting center

Post by Jarkko »

Voi vattu!

Saattapi olla että tapahtumassa saa ensi löylyjä yhdestä jos toisesta kisaautostakin!!Huhuja on liikkunut että EA:n competition teamin jollain jäsenellä olisi jopa Sveitsin EMMAN finaalit tavoitteena!! OHO!! ;)
Mulla ainakin on auto soundikunnossa, kun ei hirveesti tuolle rakentelulle ole aikaa.. Eli näillä mennään ja demoja saa jos haluaa, hieman asennuksetkin muuttunu viime näkemästä. :bounce
Jarkko Peiponen
Varapuheenjohtaja / Eastaudio Ry

2008 SM 1 @ eXperienced 5
2009 SM 2 @ Advanced PureSound-5
2010 SM 4 @ Advanced-7
2011 SM 3 @ Advanced-7
Member of Eastaudio Competition Team
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Jäsentapahtuma 25.2.2006 Carting center

Post by MakeS »

Hieno homma, eli ainakin yksi auto mitä päästään rääkäämään tosi teolla..ehkä siinä sivussa säädetääkin.. ;)

Yhdessä autossa saattaa olla Nobelium sarjan kymppi kojekuuntelussa.. =)
Raili se on mun rattoni!
User avatar
Mako
Hallitus
Posts: 464
Joined: Sun Oct 19, 2003 21:24

Vs: Jäsentapahtuma 25.2.2006 Carting center

Post by Mako »

Ekkeri edelleen nipussa ja kassellaan jos vaikka viskais irkat paikoillee ja koklais saundii siellä. Kassellaan mitä ens viikko tuo tullessaan jos vaikka kerkeeskin.
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Jäsentapahtuma 25.2.2006 Carting center

Post by MakeS »

Edelleen Masin Res Audion esittely pirssi varmaankin kuunneltavissa!Ehdottomasti paras miditoisto mitä olen koskaan kuullut!!
Raili se on mun rattoni!
User avatar
Masi
Hallitus
Posts: 187
Joined: Fri Jun 18, 2004 11:23
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Jäsentapahtuma 25.2.2006 Carting center

Post by Masi »

No nythän se Make innostui kehumaan.. No joo, myönnetään että olen itsekin aika tyytyväinen Res:in midi toistoon. Vielä pitäis saada Res:in subi kytkettyä. Kotelon kasaamista tässä olen jo tiukkaan suunnitellut. On vaan niin pirullinen tuo suositus kotelo!! 23-30L refleksinä ja 45 cm putki.. Saas nähdä miten varapyörä koteloon tuon tekee :) Sit pitäis vähä keulaa kasata kun sattui tuossa lehmossa pieni yhteen osuma liikenneympyrässä. No siitä selvittiin puskurin halkeamisella ja lokasuojan lommolla. Sellaista sattuu.. Onneksi oli kasko ja sain riittävän korvauksen vakuutusyhtiöltä. Voipi olla että minun autoa ei nähdä Centerillä kun ajattelin olla jalkamiehenä. Katsotaan vielä..
User avatar
teme87
Jäsen
Posts: 162
Joined: Thu Feb 10, 2005 15:52
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Jäsentapahtuma 25.2.2006 Carting center

Post by teme87 »

minäkin tulen omalla autollani, mutta asennukset on pahasti kesken. eikä tuo niin ihmeellinen kyllä ole, mutta tottakai saa demoja jos joku haluaa
Teemu Vainikainen

Toyota Corolla... Alpine,Dls,Jl Audio
User avatar
Matti
Jäsen
Posts: 16
Joined: Sat Oct 08, 2005 11:43
Location: Liperi
Contact:

Vs: Jäsentapahtuma 25.2.2006 Carting center

Post by Matti »

joo-op, ite ei pääse soittelemaan omaa autoa, kun laitteisto melkeen kokonaan purettu kun bemari vaihtuu uudempaan e36 korilliseen 328 :), siihen sit alkaa jotain pientä kivaa laittamaan ;)
User avatar
msktv
Jäsen
Posts: 127
Joined: Thu Feb 26, 2004 16:16
Location: Kuopio
Contact:

Vs: Jäsentapahtuma 25.2.2006 Carting center

Post by msktv »

Itselläni on auto samassa jamassa kun viimekesänä, hiukan vaan on tullut säädettyä ja nyt omasta mielestä alkaa midikin kuulua.
No jos tuossa keväällä sitten iskis osan kontia uusiksi ja soitin mahdollisti vaihtuu myös keväällä itä naapurin tuotteeseen.
Aika näyttää mitä minusta tulee
User avatar
msktv
Jäsen
Posts: 127
Joined: Thu Feb 26, 2004 16:16
Location: Kuopio
Contact:

Vs: Jäsentapahtuma 25.2.2006 Carting center

Post by msktv »

Tapahtuma ohi ja pirun kivaa oli, kun vaan olis ollut terveenä niin olis ollut vielä kivempaa.
Pientä kolarointiahan finaalissa oli, mutta ehjänähän siitä selvittiin hyvin.
Tälläisiä tapahtumia olis kiva olla lisää.
Kysymys kaikille ajajille, kuinka monella on paikat kipeänä?
Itse tunnustan että käsissä tuntuu mukavasti ja kylki on ihan romuna, hyvä että autoon pääsee kumartamaan sisään...
Aika näyttää mitä minusta tulee
User avatar
Masi
Hallitus
Posts: 187
Joined: Fri Jun 18, 2004 11:23
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Jäsentapahtuma 25.2.2006 Carting center

Post by Masi »

Joo kivaa oli ja kilpailu erittäin tiukka. Oli sellaista vääntöä mitä finaalissa kuuluukin olla :) Itselläni ei ole mikäään muu kun pää kipeänä tällä hetkellä, eikä silläkään ole mitään tekemistä tuon ajamisen kanssa. Hauskaa oli joten eiköhän oteta uusiksi vielä kevään mittaan..
User avatar
teme87
Jäsen
Posts: 162
Joined: Thu Feb 10, 2005 15:52
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Jäsentapahtuma 25.2.2006 Carting center

Post by teme87 »

Itselläni ei ole mikäään muu kun pää kipeänä tällä hetkellä
mitenkähän ippe jakselee *).

joo ja hauskaa oli.
Teemu Vainikainen

Toyota Corolla... Alpine,Dls,Jl Audio
Post Reply