Tiimin demo amisulla...

Asiaa tapahtumista

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Tiimin demo amisulla...

Post by MakeS »

Eli 8-11.11 pidettiin P-K:n ammattioppilaitoksen autopuolella EA:n demojutska joka oli suunnattu peruskoulun opintjonsa päättäville ja luonnollisesti amiksen porukoille.

Tiistain ja Keskiviikon allekirjoittaneen Seatti oli esiteltävänä ja tänään Peten Nissani.Joka päivä tiimimme nuoriso-osasto Teemu ja Tomi Vainikainen ja Janne Viitalahti hoitivat auton pesusta ja vahauksesta lähtien, siirtyen sujuvasti supliikki osastoon ja power pointin isänniksi.Todella hienoa työtä jätkät ja Deeply Respect siitä miten homman hoiditte!!

Kiinostuneita riitti ja varsinkin tänään Nissanin päästyä ääneen tunnelma oli varsin tiivistä!

Pojat itse voi kertoa kuolemattomista kuulleista lausahduksista..

Taas on viety tiimin ilosanomaa eteenpäin yhdessä erillaisessa muodossa...
Raili se on mun rattoni!
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Tiimin demo amisulla...

Post by Webmastaah »

Tässä muutama kuvatus pienestä, mutta pippurisesta osastostamme. Ammattilaisen ottein näkyy Nissania demottavan ;)

Itse vietin päivän työn merkeissä toisella puolella kaupunkia, lähinnä puhelimen välityksellä tuntoja kuullostellen...

Image

Image

Image

Image

Image

Mitään ennoo ottanut!
User avatar
teme87
Jäsen
Posts: 162
Joined: Thu Feb 10, 2005 15:52
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Tiimin demo amisulla...

Post by teme87 »

demo meni tosiaan ihan hyvin. uteliaitakin riitti varsinkin kun peten auto oli paikan päällä.
Pojat itse voi kertoa kuolemattomista kuulleista lausahduksista
nämä lausahdukset koskivat enemmän maken konttia. nimittäin yhden tyttö porukan mielestä makan kontti ei ollut hieno kun siellä ei ollut karvoja :>.no muita lausahduksia ei ollut kun eihän tuo ees soi :?. peten autoa ei kukaan hirveemmin arvostellut kuin opettajat jotka kauhistelivat laitteitten arvoa.
Nissanin päästyä ääneen tunnelma oli varsin tiivistä!
ööh taisi tulla 4 eri ihmistä sanomaan että ei saisi soittaa noin kovasti ja pitäisi soittaa vain musiikkia. ja ainiin liikenneturvan ukko hermostui siitä kun ei soitettu edes musiikkia ja vaikka käytettiin kuulosuojaimia niin silti kuulo menisi. osittain totta mutta ei sitä autoa voi hiljaa soitella :>, ja tapahtuman jälkeen kuultiin että auto ei soinut kuin 4 subilla, että lujempaakin olisi voinut soitella.
lähinnä puhelimen välityksellä tuntoja kuullostellen
Myö arvattiin toi. kun joku nimeltä mainitsematon tiimiläinen mainitsi asiasta :grins.
Teemu Vainikainen

Toyota Corolla... Alpine,Dls,Jl Audio
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Tiimin demo amisulla...

Post by MakeS »

varsinkin kun peten auto oli paikan päällä
Peten Nissanin kanssa suosiosta on hiukka hankala kilpailla, jää AINA suurin piirtein kolmanneksi.. :P
nimittäin yhden tyttö porukan mielestä makan kontti ei ollut hieno kun siellä ei ollut karvoja
Oikein hyvä huomio, auto ja asentaja ovat aina hyvin sheivattuja.. *)
joku nimeltä mainitsematon tiimiläinen mainitsi asiasta
:surpr

Oikein onnistunut tapahtuma!!Kiitokset kaikille jotka olivat mukana!



Raili se on mun rattoni!
User avatar
teme87
Jäsen
Posts: 162
Joined: Thu Feb 10, 2005 15:52
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Tiimin demo amisulla...

Post by teme87 »

tosta karva jutusta tuli semmonen härski juttu jälkeenpäin mieleen että ois pitäny tytöille sanoa että eikös se liha ole pilalla kun siinä on karvoja :grins
Teemu Vainikainen

Toyota Corolla... Alpine,Dls,Jl Audio
Post Reply