Kuvan ja Äänen demo!

Asiaa tapahtumista

Moderator: Moderaattorit

User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Kuvan ja Äänen demo!

Post by MakeS »

Terse!

Eli nimenhuuto ken pääsee paikalle tai auto pääsee paikalle??

Tapahtuma aika 15.7 iltapäivä.

Mie saan oman kotteron paikalle itse olen töissä..onkos joku lomalla että joutaisi??

Raili se on mun rattoni!
User avatar
Sput
Jäsen
Posts: 32
Joined: Fri Jun 24, 2005 08:56
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Kuvan ja Äänen demo!

Post by Sput »

Paikalla sekä mies että auto.
Honda Legend -91
Honda Civic 4WD -91
User avatar
msktv
Jäsen
Posts: 127
Joined: Thu Feb 26, 2004 16:16
Location: Kuopio
Contact:

Vs: Kuvan ja Äänen demo!

Post by msktv »

Pienellä varauksella voi auto joutaa paikalle holhottavaksi, mutta itse todennäköisesti olen Ilosaarirockin hommissa silloin...
Aika näyttää mitä minusta tulee
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Kuvan ja Äänen demo!

Post by MakeS »

Eli kiitoskaunis EA:n jengille joka runsaslukuisesti oli pitämässä kinkereitä pystyssä!

Ja kiitos tietysti myös ihmisille jotka tutustuivat kalustoomme ja käyttivät mittausmahdollisuutta hyväkseen!

Elokuussa taas tavataan uusin kujein!!

Nyt, Hyvää kesää kaikille!!
Raili se on mun rattoni!
User avatar
O.K.
Jäsen
Posts: 140
Joined: Sat Mar 04, 2006 21:51
Location: Joensuu

Vs: Kuvan ja Äänen demo!

Post by O.K. »

Ketäs tulossa/menossa 10.5.?
Koskaan ei ole aikaa tehdä hommaa kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä se kahdesti
User avatar
Sput
Jäsen
Posts: 32
Joined: Fri Jun 24, 2005 08:56
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Kuvan ja Äänen demo!

Post by Sput »

Tarkoitus on olla paikalla vaikka auto on vielä paloissa talven jäljiltä. Toivottavasti saan ensi viikolla vaihdelaatikon paikoilleen, puskurit kiinni autoon ja auton vielä liikkumaankin omin voimin :D
Honda Legend -91
Honda Civic 4WD -91
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Kuvan ja Äänen demo!

Post by MakeS »

Eastaudion puolesta tosiiaan on Samin lisäksi minun kottero paikalla. Seremoonia mestarina häärää Smuran Masi ja mittaus kalustona ekaa kertaa term lab. Hyvät hipat tulossa. Toivottavasti keli suosii ja porukkaa kiinnostaa..
Raili se on mun rattoni!
User avatar
Masi
Hallitus
Posts: 187
Joined: Fri Jun 18, 2004 11:23
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Kuvan ja Äänen demo!

Post by Masi »

Joo häärää jos ehtii opetella mittarin käytön ja saa mittarin paikalle :) No eiköhän se järjesty jollain tapaa. Toivottavasti saadaan kunnon kisat pystyyn niin nähdään millaisia lukemia pojat soittaa. Voi sit itse rakennella sen mukaan laitteet mikäli uusi auto tulee hankittua ;)
User avatar
maunomato
Noviisi
Posts: 17
Joined: Fri Sep 30, 2005 17:32
Location: jns
Contact:

Vs: Kuvan ja Äänen demo!

Post by maunomato »

perrkule kun sattu keskelle viikoa, ois ollu mukava tulla pällistelee... tj 67
ottakkee paljon kuvia jakoon niin saa fiilistellä sit kotona.
User avatar
msmura
Hallitus
Posts: 156
Joined: Thu Jun 24, 2004 20:35
Location: Lieksa
Contact:

Vs: Kuvan ja Äänen demo!

Post by msmura »

Pitää, pitää minun Masille mittarin pika käyttökurssi....
Mittarin voin roudata paikalle kunhan sovitaan milloin ja mihin. Ite olen töissä mutta saatan käydä irvistelemässä paikalla pikaisesti keikkojen lomassa... Toivotaan todellakin kovia kisoja ja paljon osallistujia paikalle, niin saadaan vähän suuntaa tulevan kesän kovaakin kovemmasta äänenpaine kilpailusta....
User avatar
juki85
Jäsen
Posts: 39
Joined: Tue Feb 07, 2006 16:51

Vs: Kuvan ja Äänen demo!

Post by juki85 »

juu ite saattas tuollon jo päästä kun on jo päässy täältä intistä pois. varmaan olis autokin jo uudistettu uuteen kuosiin.
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Kuvan ja Äänen demo!

Post by Webmastaah »

Huomasithan varmasti, että tää demo on siis tämän viikon keskiviikkona, pojat vain jatkoivat viimevuotiseen threadiin? Mut tule toki, jos pääset käymään...
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
msmura
Hallitus
Posts: 156
Joined: Thu Jun 24, 2004 20:35
Location: Lieksa
Contact:

Vs: Kuvan ja Äänen demo!

Post by msmura »

Itekin muuten meinasin mennä sekaisin kun luin alusta tätä keskustelu ... sittenhän mää hokasin että on vaan vedetty vanhan perään. Jokatapauksessa hommat tais mennä ihan putkeen? Harmi kun en ite ehtinyt kuin piipahtaa tuomassa mittarin kun joutuu köyhänä töissä venymään... Kertokkee työ ketkä olitte paikalla.....
User avatar
Masi
Hallitus
Posts: 187
Joined: Fri Jun 18, 2004 11:23
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Kuvan ja Äänen demo!

Post by Masi »

No niin.. Nythän on niin että taitaa tulla hienoja tapahtumia jatkossakin, ja varsinkin äänenpaine puolella kilpailu herätti runsaasti mielenkiintoa ja paikalla käyneistä mitatuista autoista lähti sen verran kovia lukemia että tässä joutuu vielä kovaan sarjaan jos lähtee mukaan :) Lähinnä itsellä olikin ajatuksena seurata paine puolelta millaisella kalustolla Joensuussa ollaan liikenteessä ja täytyy todeta että aika kovaa kamaa tuntui poijilta löytyvän. Se oli mukava havaita että asennukset oli pääsääntöisesti tehty huolella ja ennen kaikkea turvallisesti, mitä nyt pääsin muutamaa autoa päältä katsomaan. Tapahtuma onnistui mielestäni erinomaisesti, ihmisiä kävi runsaasti tutustumassa autoihin ja moni oli erittäin kiinnostunut aloittamaan harrastuksen. Monella kynnys vaan tuntuu olevan liian kova, mutta tässäkin onnistuimme näyttämään sen ettei autohifi välttämättä ole pelkkää kromin loistoa ja 5000 euron laitteita vaan että vähemmällakin pärjää eikä siitä ketään tulla moittimaan. Markun Seatti oli oikea demo-magneetti ja taisipa siellä muutama tiimin mieskin käydä ottamassa tuntumaa pure passiven saloihin, eikä ollenkaan niin pettyneenä kukaan autosta pois tullut. Päinvastoin, monelle mukaan lukien itseni oli yllätys miten hyvältä se voikaan kuulostaa, vaikka keskeltä ei lauletakaan. Isosti onnea Markulle, hyvin olet Seatin saanut soimaan. Samin kanssa oltiin kokopäivä mittailemassa autoja ja kertoilemassa asioista, mitä nyt ikinä sattuivatkin ihmiset kysymään. Sami melkein joutui luopumaan autostaan nuorisojoukon vallatessa Hondan totaalisesti kysellen paljolla myyt!! :P Siinä sitten selittelemään ettei auto ole nyt myytävänä :) Oli meillä hauskaa.. No se siitä.. Mielestäni erittäin hyvin onnistunut tapahtuma. Toivottavasti sää suosii meitä myös seuraavissa tapahtumissa,niinku kerroinkin jo Jannelle että olen tilannut sääherralta meille vuoden 2007 syyskuuhun asti pelkkää paistetta. Toivottavasti tilaus on mennyt läpi :)
Ei muuta kun kiitos kaikille mukana olleille ja paikalla käyneille, nähdään taas seuraavassa tapahtumassa.

Masi
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Kuvan ja Äänen demo!

Post by Webmastaah »

Painekilpailun tulokset ovat nyt nähtävillä etusivun EADC-linkin takaa (Laitettuna erilleen EADC-tuloksista, koska cupin sääntöjä ei vaadittu eikä valvottu).

Tässä myös tulokset tällä palstalla:

Code: Select all

 1. Pedro Korpinurmi 138,80 dB
 2. Tomi Parviainen  138,41 dB
 3. Tuomo Pirinen    138,04 dB
 4. Juha Pakarinen   135,60 dB
 5. Jonne Turunen    131,35 dB
 6. Mikko Hirvonen   131,24 dB
 7. Kimmo Hyvärinen  130,04 dB
 8. Kari Rissanen    129,89 dB
 9. Jani Hiltunen    129,61 dB
10. Henri Leskinen   128,76 dB
Onnea voittajalle ja kiitokset kaikille osallistujille. Toivottavasti JBL-kesäautolla on mukava kaahailla ;)
Mitään ennoo ottanut!
Post Reply