Kiitokset

Asiaa tapahtumista

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Kiitokset

Post by MakeS »

Eli koko syvästä sydämmestäni kiitän kaikkia jäseniä ja muita jotka edesauttoivat tähän mennessä parhaan RiverMeetin toteuttamisessa.

EA:n osasto saatiin loppujenlopuksi erittäin hyvälle paikalle jokitörmälle jossa veljeskuntamme silminnähden hyvässä hengessä majaili.Teltallamme taisi yksi jos toinenkin vieras käydä toteamassa vieraanvaraisuutemme, kiitoksia vaan ne ketkä ehtivät kahvia keitellä ja Ilpon Piiaalle suorastaan suussa sulavista sämppäreistä.Itse en taaskaan Fascan hommaamien kiireiden vuoksi ehtinyt juuri yhdistyksen osastoon paneutumaan joten oli ilo sivusta seurata miten hyvin homma siellä hoitui.Nimiä en ala erikseen mainitsemaan koska aina joku kuitenkin unohtuu mutta kaikki kiitoksen ansaitsee!!

Myös itse tapahtumaan osallistutiin mm. järjestyksenvalvonnan muodossa ja meidän miehet hoitivat hommansa juuri sillä jämäkkyydellä millä jv:n täytyy toimiakkin, järjestyshäiriöitä ei alueella tavattu ainottakaan.Edelleen Ottopoikien rekka liikkui perjantaista-maanantaihin Ilpon ja Kortsun toimesta, ilman sitä oltaisiin lirissä oltu..
Emma Finlandin porukalta saatiin palautetta kesän parhaista kisoista ja järjestelyistä..Kiitoksia vaan oli ilo nähdä Suomen huippuautohifiä Joensuussa!!

Oma vuotuinen äänenpaineskaba saavutti myös suosionsa,Pete,Mako,Jani ja kumppanit, hienoa työtä!!

Monta monituista ylisanaa tapahtumasta palautteen muodossa on kuultu joten voidaan pitää RiverMeettiä 2005 erittäin onnistuneena "syhäyksenä"!

Yhden aikakauden loppu on toisen alku ja EastAudio tulee loppukesästä keskittymään mm.jäsenmiitteihin, toivottavasti muuallakin kuin Joensuussa, ja ehdotuksia otetaan vastaan..

Kiitos ja anteeksi.. =)





Raili se on mun rattoni!
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Kiitokset

Post by Webmastaah »

Kyllähän se siitä pitää lähteä, että ilman Sivosen Maken ja Kortelaisen Tomin koko talven kestänyttä juoksemista suunnittelupalavereissa ja käytännön asioiden järjestelyä olisi koko syhäys jäänyt meidän osalta pitämättä. Muiden on sitten ollut hyvä tehdä oma osansa hyvin tehdylle pohjalle, kiitos siitä kaikille osallistuneille.

Pistetään nyt tähän samaan syssyyn painekilpailun tulokset, mennään vähän niin kuin samasta ovesta, ettei saranat kulu:

1. Teijo Kähkönen / VW Passat / 144.05 dB
2. Janne Rantala / Peugeot 306 / 140.25 dB
3. Jukka Kontkanen / Toyota Celica / 136.55 dB
4. Jari Hoviniemi / Renault 5 / 130.60 dB
5. (Jaettu) Anne Peltonen / Honda CRX / 129.05 dB
5. (Jaettu) Jarkko Peiponen / VW Golf / 129.05 dB
6. Kai Salhman / Mazda 626 / 127.45 dB

Tulokset ovat siis pakollisen kilpailukappaleen ja vapaavalintaisen oman kappaleen tulosten keskiarvoja.

Onneksi olkoon voittajalle ja kiitoksia osallistumisesta kaikille kilpailijoille!
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
msktv
Jäsen
Posts: 127
Joined: Thu Feb 26, 2004 16:16
Location: Kuopio
Contact:

Vs: Kiitokset

Post by msktv »

Kyllähän se siitä pitää lähteä, että ilman Sivosen Maken ja Kortelaisen Tomin koko talven kestänyttä juoksemista suunnittelupalavereissa ja käytännön asioiden järjestelyä olisi koko syhäys jäänyt meidän osalta pitämättä. Muiden on sitten ollut hyvä tehdä oma osansa hyvin tehdylle pohjalle, kiitos siitä kaikille osallistuneille.

Pistetään nyt tähän samaan syssyyn painekilpailun tulokset, mennään vähän niin kuin samasta ovesta, ettei saranat kulu:

1. Teijo Kähkönen / VW Passat / 144.05 dB
2. Janne Rantala / Peugeot 306 / 140.25 dB
3. Jukka Kontkanen / Toyota Celica / 136.55 dB
4. Jari Hoviniemi / Renault 5 / 130.60 dB
5. (Jaettu) Anne Peltonen / Honda CRX / 129.05 dB
5. (Jaettu) Jarkko Peiponen / VW Golf / 129.05 dB
6. Kai Salhman / Mazda 626 / 127.45 dB

Tulokset ovat siis pakollisen kilpailukappaleen ja vapaavalintaisen oman kappaleen tulosten keskiarvoja.

Onneksi olkoon voittajalle ja kiitoksia osallistumisesta kaikille kilpailijoille!
Miksi aina minun nimi kirjoitetaan väärin, ei ole kivaa ;)
Eli oikein kirjoitettuna Sahlman
Aika näyttää mitä minusta tulee
User avatar
Mako
Hallitus
Posts: 464
Joined: Sun Oct 19, 2003 21:24

Vs: Kiitokset

Post by Mako »

Joo elikkäs aivan valtava kiitos ja kumarrus Sivosen ja Kortelaisen puoleen Rivermeetin järkäilystä ja tietty myös ketään muutakaan osallistunutta unohtamatta. Keli oli huippu ja porukkaa oli runsaasti. Ens kesää ja Rivermeettiä jäädän odottelee ja kokeillaan jakaaa vastuuta enemmän muillekin jottei yhdet ja samat hemmot pala loppuun.
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Kiitokset

Post by MakeS »

Onnittelut muuten Kähkösen Akan pojalle joka jo edellisenä iltana mulle textarin heitti että hän tulee voittamaan sen skaban..ukko puhui vähän mutta asiaa!!Tänään juteltiin ja lupasi ensi rivermiitissa takoa tuloksen ihan muihin lukemiin..en muuten yhtään epäile..!!

Tuossa aiemmin jo vähän vihjailinkin suunnasta mitä EA:n johtoryhmässä on puhuttu eli tulevaisuudessa EA tulee menemään juurilleen eli enemmän jäsenistön ja normirahvaan pariin pienemmässä mittakaavassa.Tämä kulunut vuosi on henkilökohtaisesti ollut suht raskas useine messuineen ja varsinkin Riveri toistuvine palavereineen ja säätöineen oli helvetin isotöinen...toisaalta nyt hyvä imago ja pohja tapahtumalle on luotu ja siellä on myöskin tekijöinä semmoisia jamppoja joihin itse uskon ja tiedän että RM tulee olemaan tulevaisuudessa ISO jokakesäinen tapahtuma ja autojutskien lippulaiva Itä-Suomessa, joten luottavilla mielillä jättäydyn itse sivuun..Toki EA tulee olemaan mukana tapahtumassa osastoineen ja EMMA:n kilpailun hoidan myös mutta järjestäjän ominaisuudesta EA jättäytyy pois täysin resurssien riittämättömyyden takia..
Jää sitten eneemmän aikaa nauttia kanssa ihmisistä ja paneutua oikeast oman osaston ylläpitoon.

Jäsentapahtumia tullaan järjestämään jo kesän aikana ympäri Itä-Suomea ja eri tapahtumissa kuten SpeedPartyssa ollaan myös esillä joten ei toiminta pienene se jalostuu tarpeitten mukaan!! =)
Raili se on mun rattoni!
Post Reply