ACS -05

Asiaa tapahtumista

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

ACS -05

Post by MakeS »

Eastaudio ry. osallistuu yhteistyössä SpeedConcept ry:n kanssa Helsingissä pääsiäisenä järjestettävään autohifikauden avaavaan tapahtumaan.

Osasto tulee olemaan 3 auton kokoinen ja yhdistystämme edstaa Vuorisen Karin upea Infinity/JBL Seat Cordoba.

Jos jäseniä on lähdössä tutustumisretkelle ko. tapahtumaan niin pikaisesti hopihopi yhteys priimusmoottoriin jotta saadaan vapaaliput aikaiseksi.

Edelleen aktiiveja itse järjestelyyn tarvitaan.

Tapahtumassa tullaan, näyttävän osaston lisäksi, pääpaino suuntaamaan RiverMeetin tunnetuksi tekemiseen ja edelleenauttamaan -05 megalomaanista yleisöryntäystä!!
Raili se on mun rattoni!
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: ACS -05

Post by MakeS »

Nonii, kotona ollaan taas vahvasti.

Näyttelyhän onnistui oikein mukavasti ja kivaa oli.Itse olin paikalla pe ja la, Kari koko tapahtuman ajan.

Matkaan lähdettiin torstaina puolen päivän jälkeen, keräiltiin viimeiset romut mukaan, keskiviikkona oltiin kylläkin puolille öin tekemässä plakaateja ja Hirvosen Sami
KoneJönnien pakulla tavaraa pakkamassa.Toistakymmentä henkeä yhteensä antoi panoksensa jo lähtövaiheessa.Osoitusta hyvästä tiimihengestä minun mielestäni..

Paikalle saavuttiin kello 19 aikohin ja Rädyn Jarpan johdolla osasto oli jo hyvää vauhtia valmistumassa.Petiin Karin auto ja vaihdettiin renkulat, vahaa pintaan ja hyvähän siitä tuli!Osaston fiksailua ja ennen yhtä nukkumaan.

Aamusta heti kahdeksan jälkeen messualueelle mentiin ja täysi hulinahan siellä oli jo päällä.Autoja puunattiin ja osatoja viimeisteltiin.Sen kummemmin yksittäisiin autoihin puuttumatta voin todeta että hienoja pelejä siellä oli.Niin katu kuin amerikanautojakin.Silmiinpistävää oli myös se että lähes kaikissa oli hyvän tasoinen poppikone puolikin.

Väkeä oli liikkellä aivan tungokseen asti, nuorta ja vanhaa.. aivan vanhan silmä lepäsi.. ;)


Kuvasaalista lähiaikoina tarjolla kunhan Kari ehtii ne läpikäydä ja Petelle toimittaa..

Ohessa messujen kiinnostavinta antia..??

http://www.spldynamics.fi/kg/acs-05/acs5-10.jpg
Raili se on mun rattoni!
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: ACS -05

Post by KimmoT »

No joh, onhan nätti.... auto!! :grins

Hyvä että oli reteet kinkerit, oishan toi ollu mukava olla paikanpäällä mutta...

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
Petri
Jäsen
Posts: 193
Joined: Sat May 01, 2004 01:39
Location: Suomussalmi
Contact:

Vs: ACS -05

Post by Petri »

No Voe Mahoton!

Hyvältä näyttää kuva kInkereistä!

Siellähän sitä olisi pitänyt keretä käydä...

Itse kävin seuraamassa livemusiikkia Sotkamon Naapurivaaran tanssikeskuksessa...
Kävin katsomassa osaako se Agentsin Esa Pulliainen skulata skebaa, niinkuin ne väittävät...
Ihan hyvin vaikutti kitara soivan :)
"Asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin Ellun kanat"
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: ACS -05

Post by MakeS »

Mie ensi kuussa Vuokattiin menen The Shadowsia diggaamaan.. :sungl
Raili se on mun rattoni!
User avatar
Jukka
Jäsen
Posts: 145
Joined: Sat Dec 06, 2003 21:07

Vs: ACS -05

Post by Jukka »

Mie ensi kuussa Vuokattiin menen The Shadowsia diggaamaan.. :sungl
Vai Shadowsia, meiltä lähtee tonne vuokattiin faija,veli,serkku ja kukakohan vielä en nyt muista.
Mut faija on diganut noita koko elämänsä eli on tosi fani.
Ei muuta kuin hyvää reissua.
Joo keltainen sen pitää olla. No hyväksytään myös valkoinen.
User avatar
Mako
Hallitus
Posts: 464
Joined: Sun Oct 19, 2003 21:24

Vs: ACS -05

Post by Mako »

Komian näkönen verrari, ei voi mitään ;).
Post Reply