Autohifistä, sitä vastaan ja puolesta..??

Asiaa tapahtumista

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Autohifistä, sitä vastaan ja puolesta..??

Post by MakeS »

..siis ihan oikeesti..herrat hyökkäävät ja asiantuntijat puolustavat...
http://www.hifilehti.fi/keskustelu/kesk ... &tid=68898

Itsellä ainakin nousi niskakarvat pystyyn, toki tuolta rivien välistä voi lukea ihan asiaakin..

Herrat Sakala, Lirkki,Kiikola,Itkonen ja muut autohifin taitajat tietävät mistä puhuvat.
Itse kommentoisin suht varovasti asiaa josta minulla on vain "haju" asiasta..

Seurataan tilannetta ja heittäkkää tänne mielipiteitä asiasta.Itsellä ei ole tarvetta lisätä "suuriin" foorumeihin keskustelusta yhtään mitään mutta meidän pieniin piirehin haluaisin synnyttää keskustelua aiheesta..??
Raili se on mun rattoni!
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Autohifistä, sitä vastaan ja puolesta..??

Post by Webmastaah »

Aikoinaan tuli tuo jo kertaalleen luettua, mutta pitipä vielä lukaista uudelleen...

Kyllähän tuo vähän nyppi katsella niitä haukkuja varsinkaan kun kirjoittajalla ei ollut mitään hajua koko asiasta... jos ei nyt ihan tarkaan itsellänikään.

Hyvin pojat kuitenkin puolustelivat asiaansa ja taisihan tuo pahin haukku jo laantua.
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
Mako
Hallitus
Posts: 464
Joined: Sun Oct 19, 2003 21:24

Vs: Autohifistä, sitä vastaan ja puolesta..??

Post by Mako »

No voi hyvänen aika kun on taas suppeanäköistä porukkaa kirjottelemassa autohifistä. :bad Ite oon kyllä sitä mieltä että, mitä enemmän sipistelet, säädät ja saat saundin kohilleen niin voe, :P ei oo parempaa olemassa mikä antas kunnon kylmät väreet selkään. :> Asiasta enemmän perillä olevat kyllä tietää mitä tarkotan kun suurin piirtein solistin "kitarisat näkyy" kun saundaa oikein kunnolla. :D
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Autohifistä, sitä vastaan ja puolesta..??

Post by SecondWave »

No kyllähän kaikilla minusta saa olla harrastuksensa ja mielipiteensä asioista, mutta noita mielipiteitä ei pitäis julkisesti tulla huutelemaan, jos ei tiedä mistä puhuu ja ei ole valmis perustelemaan mielipiteitään järkevillä perusteilla.

Ja ainakin minun lähtökohta autoon sijoittuvalle "hifilleni" on täysin että systeemit tulee minulle ja niiden tulee kuulostaa minun korvaan soivalta. Ja eihän minun auto touhuni oikeasti ole hifiä sanan alkuperäisessä merkityksessä. Omaa räpellystäni vaan ;)

Näin siis mielipiteitä saa olla mutta niiden julkituomista tulis harkita (rapaus innanen)

-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Autohifistä, sitä vastaan ja puolesta..??

Post by KimmoT »

Noilla "suuremmilla foorumeilla" porukka joskus kirjoittelee mielipiteensä liian kärkkäästi ja provosoivasti. Hyvä kuitenkin, että nämä autohifistit puolustivat asiansa hyvin argumentein :D
"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Autohifistä, sitä vastaan ja puolesta..??

Post by SecondWave »

Ja näitä "suurempia" foorumeja seuratessa olipa sitten kyseessä mikä aihe tahansa, aina löytyy joku joka esittää mielipiteitään kärjistettynä vanhojen tietojen perusteella ja inttää inttämistään ihan sen inttämisen ilosta...
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
Post Reply