EastAudion syyskarkelot

Asiaa tapahtumista

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

EastAudion syyskarkelot

Post by MakeS »

Tervehdys lajitoverit!

EastAudion poppoo piti eilen 19.10 ABC:llä kokuksen tynkää jossa päätettiin että Lauantaina 22.11 järjestetään autohifiin liittyvä yhdistyksen teemapäivä.

Päivä alkaa kello 16.00 Kontiolahden jäähallilla pidettävässä tiimin esittelytilaisuudessa jossa Kontiolahden Kajastuksen ja Enon Jetsin välisen jääkiekko-ottelun erätauoilla tuodaan julki tiimimme toimintaa ja näytetään rahvaalle niin paine,tuning ja sq -puolenkin kalustoa.Tilaisuuteen osallistumista kiinnostuneet ottakoot yhteyttä allekirjoittaneeseen.Alustavasti noin 7 autoa on tulossa mukaan ja lisääkin halukkaita mahtuu, ja muu jäsenistö kannustamaan niin meidän tiimiä kuin Kajastustakin.. =)

Tämän jälkeen kellon tikitelessä noin 18 jatketaan kaikille avoimessa tapahtumassa johon kutsutaan kaikki asiasta kiinnostuneet niinkutsutun meetingin merkeissä.Paikka ratkeaa lähipäivinä mutta sisätiloihin ollaan menossa ja tapahtumassa mahdollisuus niin taajuusvasteen kuin paineenkin mittaukseen ja jotain pientä leikkimielistä skaabaakin on kehitteillä.Tästä tiedotetaan vielä tarkemmin mutta kaikki varatkoon kalenteriinsa kysyisen illan vapaaksi ja sana kiertämään että saadaan mahdollisimman runsas osanotto paikalle.
Raili se on mun rattoni!
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: EastAudion syyskarkelot

Post by KimmoT »

Kuulostaa mukavalta tollaiset karkelot... ilmeisesti en vaan pääse osallistumaan :sad. Ollaan tulossa vasta seuraavana vkoloppuna jns-suuntaan. Pitää katsoa voiko tuota meidän sinne tulo päivää vielä "hallituksen" käsittelyssä muuttaa :D

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: EastAudion syyskarkelot

Post by Webmastaah »

Jees, koitahan saada mieli muuttumaan, meille kävi niin paljon paremmin tuo viikonloppu kun oli sovittu se pelihommeli aikaisemmin. Ei viittis käydä itsekkään kahtena peräkkäisenä viikonloppuna autoa talvisäilytyksestä...

Mites Mikalle käy tuo viikonloppu?
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: EastAudion syyskarkelot

Post by KimmoT »

Joo pitää katsella, tai sitten tulla molempina viikonloppuina :>

Pitää Mikalta vaikka kysellä jos tultaisiin yhdellä autolla ns. kimppakyydillä täältä pohjoisesta käymään :D

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: EastAudion syyskarkelot

Post by SecondWave »

Ja harmillisesti mulla sattuu myös olemaan menoa sinä viikonloppuna jo varattuna, mutta pitänee yrittää siirtää sitä joillain tavalla...
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: EastAudion syyskarkelot

Post by KimmoT »

Minä sain ilmeisesti menoni sovitettua siten, että pääsen karkeloimaan :D

Tottahan toki tulen katsomaan peliä (olen muuten junnuna pelannut Kajastuksessa...) ja tutustumaan tiimin jäseniin!

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: EastAudion syyskarkelot

Post by MakeS »

Hieno homma Kimmo että pääset mukaan!!

Synkkä menneisyys on muuten minullakin kajastuksen jäsenenä,omistan alkuperäisen punakantisen jäsenkirjankin.. :emb(

Vielä edellistalvena tahkottiin divaria kaukiksessa Kajastuksen paidassa... :thmbup
Raili se on mun rattoni!
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: EastAudion syyskarkelot

Post by KimmoT »

Kyllä sitä tuli lätkää sekä myös puulaakikaukkista pelailtua useita vuosia kun vielä siellä päin asusteli :D

Soittelin tuossa juuri Mikalle ja se ei valitettavasti pääse tuonne syystapahtumaan :sad ...on nyt syyslomareissulla ja ei aina netin ääressä niin vastaan sen puolesta :D

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
mrbean
Jäsen
Posts: 124
Joined: Tue Sep 16, 2003 19:20
Location: Ylivieska

Vs: EastAudion syyskarkelot

Post by mrbean »

Niin jos se on juuri tuona viikonloppuna niin silloin en pääse. Ois tietenkin ollu ihan kiva tulla kattelee mitä miehiä siellä oikein pyörii mut ei voi mitään. Kun en kehtaa vaatia et yks pari perus häät. En mä kehtaa olla kuitenkaan niin härski ja tuskin ne kyl peuskaan ku on jo varattu kaikki sydeemit.
Pitää varmaan sit katella keväällä miten sillon. Mun pitää kuitenkin tietää jutskista ainakin kuukautta ennen muuten ei tuu mitään. Mut toivottavasti ei tuu sit mitään esteitä mulle.
KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: EastAudion syyskarkelot

Post by KimmoT »

Varmaan saa "mainostaa" tätä tapahtumaa muuallakin, katselijoitahan ainakin tuonne hallille olisi mukava saada. ..ja ehkä osallistujia tuohon iltatapahtumaan myös...

Ajattelin pistää tietoa tuonne UltimateVW sivuille... ja lähempänä tapahtumaa myös tuonne FFP-motorsport-sivulle, siellä ainakin jonkin verran heppuja linjoilla Joensuun seudulta...



"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: EastAudion syyskarkelot

Post by MakeS »

Juups, eli mitä tässä nyt kentältä olen nuuhkinut niin Nesteelle on tulossa nuorempaa jäsenkuntaa ihan mukavasti ja nyttemmin on varmistunut että paikalle saadaan noin viisi fascassa ensikesänä kilpailevaa autoa joita pääsee pällistelemään ja kuuntelemaankin pyydettäessä.PcRta:n otamme myös mukaan ja tulemme mittaamaan autojen taajuusvasteita ja tätäkin pääsee hämmästelemään käytännössä.. :!!

Eli kaikki kynnellekykenevät, eikun mukaan ja matkaan, täälläpäin moista mahdollisuutta tuskin ihan heti tarjoutuu!!!

Paikanpäältä saa sitten ostettua myös paitoja ja tarroja, myös jäseneksi liittyminen onnistuu kätevästi... :P
Raili se on mun rattoni!
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: EastAudion syyskarkelot

Post by MakeS »

Tietysti paikalla on myös muitakin kuin em.autot, painepuolta ja jäsenien autoja eli noin kymmenkunta autoa siellä pitäisi olla ihmeteltävissä..
Raili se on mun rattoni!
Post Reply