Emma Finlandin osakilpailu!

Asiaa tapahtumista

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Emma Finlandin osakilpailu!

Post by MakeS »

EastAudio ry järjestää Joensuussa 28.6 Emma Finlandin osakilpailun. Tapahtumapaikka on Kuurnankatu 2 sijaitsevassa INTEEMA:ssa järjestettävä
autohifitapahtuma ja tapahtuman tarjoaa Joensuun Kuva ja Ääni. Lähietäisyydellä (0,5km ) myös driftingin skabaa.. Eli jengiä kiitettävästi liikenteessä..

Ohessa tarkka paikka,

http://www.kuvajaaani.com/main.site?act ... =2&fid=108

Aikataulu Emman mukainen ja tien toisellapuolella on Nesteen TI pesupaikka joten autojenpesu onnistuu kädenkäänteessä.Sähköä on myöskin kaikille tarjolla
tosin jatkoroikat mukaan, piha on tilava, kaikille löytyy paikkansa.Ruokaa on myöskin tarjolla kun Mäkkäri löytyy samasta kompleksista.Kaikenmoiset erikoistoiveet voi osoittaa allekirjoittanelle. Majoituksen puolesta edullisin vaihtoehto on Linnunlahden leirintäalue josta mökin saa sopuhintaan, vaativimmat saaneevat huoneet Hotelleista, Kimmel, Karelia jne..

Tapahtumassa paikalla myös maahantuojien esittelyvermeitä ja EastAudion pöterötpojat mittaavat tarvittaessa (veren)painetta.. Oheisohjelmaa
lienee myöskin keksittynä.

Pipoa löysälle ja tehdään mukava tapahtuma, tervetuloa Joensuuhun!

EastAudion puolesta,

Markku Sivonen
0400-015151
markku.sivonen@eastaudio.net
Raili se on mun rattoni!
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Post by MakeS »

Nyt on tulossa muuten pirunmoiset hipat..

Jengiä tulossa myös lähimaista!



http://www.emmanet.fi/phpBB3/viewtopic.php?f=28&t=122
Raili se on mun rattoni!
User avatar
uuniperuna
Jäsen
Posts: 136
Joined: Tue Jun 21, 2005 13:50
Location: Joensuu

Post by uuniperuna »

Yritän päästä itsekkin pyörähtämään siellä paikalla jollain välin. Olen itse kiinni järjestyksenvalvojana koko lähellä järjestettävässä drifting tapahtumassa. Kunnon kilpailut tulossa ainakin kilpailijoiden puolesta. Pidetään peukku korkealla kerhon pojille.
Sitä saa mitä tilaa...
User avatar
lead
Jäsen
Posts: 101
Joined: Sat Jun 02, 2007 22:46
Location: Mikkeli/Joensuu
Contact:

Post by lead »

Oolright. Jenkiä näyttää olevan tulossa aika kivasti. Pääsee kuuntelemaan hyvältä kuulostavia kiesejä. Näyttää meidänkin poikia olevan mukana. :)

Pitää yrittää saada kuulosteltavaksi tuota omaakin kiesiä jos tässä ehdin muutamia muutoksia tehdä ennen kisoja.

Kaikki vaan paikalle saadaan hienot kisat ja menoa ja meininkiä! 8)
User avatar
teme87
Jäsen
Posts: 162
Joined: Thu Feb 10, 2005 15:52
Location: Joensuu
Contact:

Post by teme87 »

jees paikalla ollaan vaikka auto tosi pahasti kesken :D.... ei nimittäin paljo ääntä musiikki vehkeistä lähde :D...mut kisoissa olen mukana vaikkei soisikaan tehdään sit asennus arvostelu vaan :D
Teemu Vainikainen

Toyota Corolla... Alpine,Dls,Jl Audio
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Post by Webmastaah »

Julkaisin yhdistetyn mainoksen tuosta tapahtumasta ja seuraavasta EADC-kisasta etusivulle. Tattis jälleen kerran Janille hienosta plakaatista!
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
Janih
Jäsen
Posts: 82
Joined: Thu Aug 26, 2004 10:08
Contact:

Post by Janih »

Webmastaah wrote:Julkaisin yhdistetyn mainoksen tuosta tapahtumasta ja seuraavasta EADC-kisasta etusivulle. Tattis jälleen kerran Janille hienosta plakaatista!
Ollos hyvä vaan!
Dazze
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Post by MakeS »

Kaikki tapahtumaan tulevat jäsenet:

-paikalle 8.00
-jaetaan tehtävät
-jatkojohtokelat mukaan, niitä tarvitaan.Merkatkaa kelanne
omalla nimellä, helpottaa takaisin saamista..
-kasataan kompleksit
-keitellään kaffea ja mutustellaan pullaata..
-NAUTITAAN TAPAHTUMASTA!

Epäselvissä tapauksissa kysymykset minulle, toimin tapahtumavastavana EA:n osalta.

-Make-
Raili se on mun rattoni!
User avatar
lead
Jäsen
Posts: 101
Joined: Sat Jun 02, 2007 22:46
Location: Mikkeli/Joensuu
Contact:

Karjalainen 29.6.2008

Post by lead »

Oli ihan mukavankokoinen juttu tuolla tämänpäivän karjalaisessa tuosta tapahtumasta. Tosin oli painottunut tuonne Sarjulan auton ihmettelyyn suurimmaksi osaksi, mutta olihan tuo Koponenkin saanut muutaman sitaatin.

Olikohan tuossa jutussa painovirhe, kun harrastuksen aloitussummaksi oli mainittu 3000€? :shock:
User avatar
Jarkko
Jäsen
Posts: 302
Joined: Mon Jul 26, 2004 20:22
Location: Joensuu
Contact:

Post by Jarkko »

Tapahtuma oli oikein onnistunut, hieno sää, hyvin soivia autoja, kiitokset kaikille osallistuneille & erityisesti Makelle jälleen kerran hienosti organisoidusta tapahtumasta. Mahtavaa, että saatiin Emman kisat taas Joensuussa pidettyä!
Jarkko Peiponen
Varapuheenjohtaja / Eastaudio Ry

2008 SM 1 @ eXperienced 5
2009 SM 2 @ Advanced PureSound-5
2010 SM 4 @ Advanced-7
2011 SM 3 @ Advanced-7
Member of Eastaudio Competition Team
Post Reply