Page 1 of 1

Kaikki Suomalaiset Extreme-autot diskattu Saksassa!

Posted: Sat Apr 24, 2004 18:35
by Webmastaah
Pitihän se vielä tämäkin päivä nähdä! Poijat lähtivät kunnon saattueella tekemään maailmanennätyksiä saksanmaalle 3x -kisoihin ja paikalle päästyään saivat todeta ikävän yllätyksen: Jokaiseen autoon kirjoitettiin ikkunaan "Diskattu"!

Oi voi sentään! Diskatut olivat tällä kertaa RiverMeettiinkin tulossa oleva Lönngrenin Marko, Virran Mikko ja Saariston veljekset... Taitaa olla muilla mailla jotain meitä vastaan kun aina hylkäävät meitin autot :@ . Syyt olivat vähintäänkin epäilyttäviä!

Pojilla taisi vähän proppu kärähtää moisesta kohtelusta, kaikki kolme päättivät sitten soittaa kiusaksi lähes kaiken sallivassa Monster-luokassa kun omat luokat (Saaristo EXT1, Virta EXT2 ja Lönkky EXT3-4) suljettiin pois. Omissa luokissaan he olisivat varmaan vähän säästelleet ja tehneet niukin naukin maailmanennätykset, nyt taisi olla urku auku ja lajittelutulokset olivat sitten sitä luokkaa:

Saaristot: 172,2 dB
Virta: 174,2 dB
Lönkky: 174,4 dB

Siinäpä jenkeille vähäksi aikaa pureksimista, kun eivät ole siellä saaneet edes suurimmissa Extreme-luokissa 170:ä rikki! :> :>

Nämä olivat vasta lajittelutuloksia, huomenna on varsinainen kisapäivä. Jos pojat olisivat saaneet soittaa omassa luokassaan, Saaristot olisivat johtaneet seuraavaa 12,6 dB:tä (!), Virta oman luokkansa seuraavaa 5,5 dB:tä ja Lönkky vastaavasti omassa luokassaan 9,9 dB:tä :o :o
Miten niin ylivoimaisia...

Onneksi sentään SuperStreet-luokissa saimme soitella ihan laillisesti, sielläkin johto on 4,3 dB:tä (SuperStreet 1-2) ja 5,6 dB:tä (SuperStreet 3-4). Eli pari kappaletta maailmanennätyksiä olisi tulossa pelastamaan surkeaa päivää ;)

Vs: Kaikki Suomalaiset Extreme-autot diskattu Saksassa!

Posted: Mon Apr 26, 2004 07:14
by SecondWave
Mistä syystä poijat diskattiin?


Vs: Kaikki Suomalaiset Extreme-autot diskattu Saksassa!

Posted: Mon Apr 26, 2004 07:38
by Webmastaah
Säännöissä on sellainen pykälä, että kaikkien subien on oltava B-pilarin takana ja sen tarkistamiseksi oviaukon takareunaa myöten vedetään naru ylhäältä alas (siis yksi tuomari kummallakin puolella autoa ja naru piukealla). Jos naru osuu subiin on auto laiton.

Nooh, poikien autoissa subit olivat niin takana, että sokeakin näki niiden olevan laillisia, mutta tuo em. string-testi oli mahdoton tehdä koska b-pilarissa oli ylimääräinen rauta jolla ovet pultataan kiinni... Eli narua ei voinut vetää oventiivistettä myöten. Pojilla oli kyllä reiät siinä raudassa, joten narun olisi voinut pujottaa siitä mutta eihän se kelvannut tuomareille. Eli suomeksi pelkkää kettuilua. Jenkkituomareiden mukaan heillä moinen pulttaushommeli on ihan ok.

Että tälleen!

Lönkky räjäytti yhden subin soitettuaan toisen kerran 174.4 eikä selvinnyt finaaliin. Virran Mikko paranteli vielä tulostaan 174.6:een ja voitto Monster-kaavion. Saariston pojatkin saivat yli 173 dB:tä yhdellä subilla!

Jenkit tosin haukkuvat foorumeillaan eurooppalaisia huijareiksi kun meillä on niin paljon laittomia autoja :sad

Vs: Kaikki Suomalaiset Extreme-autot diskattu Saksassa!

Posted: Mon Apr 26, 2004 07:58
by SecondWave
Niinpä tietysti, kyllähän aika pilkun viilausta tuntus olevan.

Toki tietysti tuntuisi siltä että säännöissä on noita pieniä "porsaanreikiä" on, joita suomalaiset _HIENOSTI_ hyödyntävät. Normaaleissa kisoissa tälläiset varmaan menisivät läpi ja sääntöjä seuraavalle kaudelle rukattaisiin parempaan päin.

Mutta onhan tuossa positiivista että jenkit ovat "hyväksyneet" poikien asennuksen ... tarkoittaako tuo että jenkit ovat alistuneet kohtaloonsa vai että siellä on jotain tosi kovaa kehitteillä? Kun minun ymmärryksaeni mukaan nuo jenkit ovat pikkaisen olleet aina meitä vastaan juuri tuo häviön pelossa...