Mistä rahat kisailuun?

Painetta !!!

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Mistä rahat kisailuun?

Post by KimmoT »

Kuulostaa tämä painetouhu olevan sellaista puuhaa mihin saa uppoamaan paaaljon rahaa (matkat, kuljetukset, laitteet)...

Mistä porukka kaivaa rahat kisaamiseen? Sponsoreita? Voitoista hyvät rahapalkinnot? Sula hulluus pistää omat rahat haisemaan :> ?

...valaiskaa minua...

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
Producer
Noviisi
Posts: 2
Joined: Thu Sep 11, 2003 15:42
Location: Imatra, Finland

Vs: Mistä rahat kisailuun?

Post by Producer »

Kuulostaa tämä painetouhu olevan sellaista puuhaa mihin saa uppoamaan paaaljon rahaa (matkat, kuljetukset, laitteet)...

Mistä porukka kaivaa rahat kisaamiseen? Sponsoreita? Voitoista hyvät rahapalkinnot? Sula hulluus pistää omat rahat haisemaan :> ?

...valaiskaa minua...
Laitteet saa yleensä isommissa luokissa jonkinlaisella sopimuksella yleensä, sekin vähän riippuu, miten onnistuu neuvotteluissa

rahapalkintoja ei juurikaan liiku ison rapakon tällä puolen

noi matkat/auton rahtaukset ovat kyllä aika suuri menoerä kisabudjettia suunnitellessa

kaippa se on sitä sulaa hulluutta tuhlata kaikki omat, vieraat ja varastetut rahat :grins
Rapea ranskalainen
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Mistä rahat kisailuun?

Post by MakeS »

Vähän samansuuntaiset ovat sydeemit myös sq puolella..Aika harvalla taitaa olla muunlaista sponsorointia kuin laitteiden hankintavaiheen alennuksissa.Muutamille tiimeille ,ilmeisesti, korvataan matkoja tms.. mutta rahaa saanee tosi harva,jos kukaan...

Eli rakkaudesta harrastukseen... :!!
Raili se on mun rattoni!
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Mistä rahat kisailuun?

Post by KimmoT »

Näinhän se on, että mikään harrastus ei ole ilmainen :D

Kyllä sitä autoon saa upotettua sievoisen summan rahaa vaikka ei kilpailisikaan :)

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
Post Reply