Ihme mussutusta...

Painetta !!!

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Ihme mussutusta...

Post by Webmastaah »

On se kyllä jenkeille vaikeaa ymmärtää, että joku voi soittaa huijaamatta kovempaa kuin he...

Surullisenkuuluisien Eurofinaalien jälkeen on TermPro:n foorumeilla ollut vaikka minkälaista yritystä todistaa, että Suomalaiset huijaavat!

Aluksi yritettiin vedota siihen, että SPL Dynamicsin uudet vahvarit EXT-4000D ja EXT-2000D eivät olisi laillisia, koska eivät muka olleet markkinoilla määrättynä päivämääränä ennen finaaleja kuten säännöissä lukee... Ei onnistunut, rajapäivä oli heinäkuussa ja kesäkuussa ko. päätteitä käytettiin kilpailuissa.

Sitten on tietysti ollut napinaa meidän käyttämistämme autoista (lähinnä Pandasta), koska sitä ei saa jenkeissä rekisteriin kai turvallisuusnormien ja pakokaasupäästöjen tai jonkun muun syyn takia. Haluaisivat tietysti käyttää sitä, koska tietyistä malleista saa ottaa takapenkin pois subeja varten (normaalissa autossa penkit pitää olla paikallaan) ja he itse käyttävät isoja autoja ja näin ollen matalaa nuottia. Laillinen mikä laillinen vaikka ei jenkeistä saakkaan. Heillä on taas Hondan CRX:stä 2-paikkainen versio, mitä ei meiltä saa, mutta ei suomalaiset siitä kitise foorumeilla.

Sitten alkoi natina siitä, että Suomalaiset käyttävät mittauksessa joko useampaa mankkaa yhtä aikaa eri taajuisella siniaallolla tai yhtä mankkaa ja vaalenpunaista kohinaa jyrkällä kaistanpäästösuotimella, koska sillä voi huijata mittaria. Ei onnistunut sekään, koska jenkkien päätuomari oli eurofinaaleissa itse mittaamassa autoja ja olisi heti huomannut asian. Viitsivät kuitenkin laittaa totuutena foorumeille kuvia mittauksesta, jossa näkyy suomipoikien mittauksista taajuusvaste, aaltomuoto yms. Eli eipä onnistunut tämäkään (voi voi sentään). :P

Nyt uusimpana puhkeaa juttua siitä, että em. SPL Dynamics EXT-4000D olisikin itse asiassa nelikanavainen vahvari, jolloin Street A- luokassa ei saisi olla kuin yksi sellainen vahvari ja Street B- luokassa kaksi nykyisten kahden ja neljän sijaan. Päätuomari aukaisi yhden päätteen Eurofinaaleissa ja totesi sen olevan sterovahvari. Kirjoittipa siitä vielä selvityksen epäileville tuomaille. Vielä tämänkin jälkeen hyvä tuttavamme "Jarfunkz" (todennäköisesti TermPro:n suurin whinettäjä :thmbdn ) jaksaa väittää sitä nelikanavaiseksi. Ei tosin ole vielä pystynyt selittämään, että kuinka sen "nelikanavaisen" vahvarin kuitenkin saisi sillattua monoksi niin kuin EXT-4000D:n saa... Siinäpä riittääkin hänellä selitettävää... :>

Nyt suomalaisten tuloksia ei taas uskota pohjoismaiden finaalien jälkeen, koska eurofinaaleissa ei saatu Extreme-luokkien maailmanennätyksiä tehtyä sen "mikkihärdellin" takia. Kun Virran Mikko ja Lönkky soittavat todennäköisesti marraskuussa yli 175 debbaa molemmat, on heillä taas hyvä vedota siihen että meidän mittari on viritetty, kojelauta ei ole vieläkään laillinen, käytämme mittauksissa paineilmaa taikka räjähteitä, autot ovat kaikinpuolin laittomia sekä tuomarit korruptoituneita yms...

Ihan pistää sapettamaan tämmöinen. Ainoa hyvä puoli tässä on se, että kun jenkit käyttävät kaiken aikansa etsiessään eurooppalaisten olemattomia huijauksia, poijat rakentelevat hiljaisuudessa pikkuhiljaa lisää painetta kotteroihinsa ja tööttäävät seuraavissa kisoissa vähän enemmän kuin he... :> Mikolla onkin TermPro:n foorumilla oma "leiri" muiden mukana, jossa on kuvaruutukaappaus 174:n dB:n ylityksestä parin päivän kojelaudan ja keskikonsolin muokkauksella. Siinäpä taas heille purtavaa... (Jos eivät epäile että kuvaruutukaappausta on manipuloitu *Huoh* )
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
mrbean
Jäsen
Posts: 124
Joined: Tue Sep 16, 2003 19:20
Location: Ylivieska

Vs: Ihme mussutusta...

Post by mrbean »

Mä ihmettelen suuresti noitten jenkkien toimintaa! Jos joku on niitä parempi jossain niin heti napistaan. Per.... tulkoo tänne soittaa niillä omilla vehkeillä nii katotaa et mitä niillä irtoaa...

NII MUUTEN MILLO SOITETAAN KOVAA SEURAAVAN KERRAN JA MISSÄ... ONKS JENKKEJÄ TULOSSA MINNEKKÄÄN MISSÄ MEIDÄN POJAT ON TÖÖTTÄÄMÄSSÄ.
KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Ihme mussutusta...

Post by SecondWave »

Niiin no tuohan kuulostaa ihan peri amerikkalaiselta mentaliteetiltä. "jos ei myö voiteta niin sabotoijaan muut"

No mutta kyllähän tuo napina on selvä signaali siitä että p*ska on siellä jo housuissa ja nyt yritetään vaan räpistellä jotenkin että jos joku tulisi pyyhkimään...

no tässä olisi siis minun komeenttini asiasta henkilönä joka on aika lailla pihalla tuosta painetouhusta ja tietää asiasta vaan sen jotta perkeles ko ne jyrähtää makiasta... :D
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Ihme mussutusta...

Post by KimmoT »

Onneks tuo jenkkien pressa ei taida olla autohifi-ihmisiä :> Sehän muuten hyökkäisi tänne suomeen sillä perusteella, että bassbiilit ovat varmasti hyvin naamioituja joukkotuhoaseita :>

No antaa jenkkien mussuttaa, hyvä että meidän pojat muistaa keskittyä olennaiseen eli siihen miten soitetaan jenkit suohon :D

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Ihme mussutusta...

Post by SecondWave »

Onneks tuo jenkkien pressa ei taida olla autohifi-ihmisiä :> Sehän muuten hyökkäisi tänne suomeen sillä perusteella, että bassbiilit ovat varmasti hyvin naamioituja joukkotuhoaseita :>

No antaa jenkkien mussuttaa, hyvä että meidän pojat muistaa keskittyä olennaiseen eli siihen miten soitetaan jenkit suohon :D
niin kyllähän sinne jenkkeihin mahtuu kaikenlaisia hörhöjä ja kuvastaahan nyt esim. tämä kalifornia kuvernööri vaalikin jotain :D

toisaalta onhan meilläkin bryggare, karpela, halme, vatanen yms. tyypit ajamassa meidän etuja .. *heh* no taisi juttuni poiketa vähän sivuraiteille :D
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
Post Reply