oisko mittaus mahollista viellä?
Moderator: Moderaattorit
oisko mittaus mahollista viellä?
Oiskohan mahollista viel saada mitattua paljonka tuota painetta kertyy auton kabiiniin...kun on tullu ruuvailtua kesän aikana noit vehkeitä ja kiinnostas tietää et onko tullu mitään positiivista.alkukesästä sai irti ainoastaan 132dp..
Rok Rok
Vs: oisko mittaus mahollista viellä?
Periaatteessa kyllä. Mutta, mulla on mittari vehkeet kotona Lieksassa ja hiukan levällään, kun aloitin laitteiston uudelleen rakentamisen ens kevättä varten.
Mikäli ajelet Lieksassa päin niin ota yhteyttä vaikka ea:n postiin.
-MIKA-
Mikäli ajelet Lieksassa päin niin ota yhteyttä vaikka ea:n postiin.
-MIKA-
tai jos pcrta:n tarkkuus riittää niin senkun kilautat, onnistuu lähes päivä kun päivä..
Raili se on mun rattoni!
Moi
Mittaus varmaan onnistuu myös tässä naapurissa jos Mika antaa mittarin lainaan kunhan käyn Lieksassa seuraavan kerran.
Mittaus varmaan onnistuu myös tässä naapurissa jos Mika antaa mittarin lainaan kunhan käyn Lieksassa seuraavan kerran.
Meneekös tämä saman kaavan mukaan kun monttoorin virityksessä eli silloin se on onnistunut kun tehoa häviää vain 30% alkuperäisestä??...kun on tullu ruuvailtua kesän aikana noit vehkeitä ja kiinnostas tietää et onko tullu mitään positiivista.alkukesästä sai irti ainoastaan 132dp..

Oikeesti, kai nuilla sateenkaarilla vähän kovemman paukkeen aikaseksi saapi.
Raili se on mun rattoni!
ongelma vaan on siinä että se uus mittari kone on työnalla eli palasina eli sen kuljettaminen on hieman hankalaa. Saa nähdä millä aikataululla saan sen kasaan.Moi
Ja pcrta on sitten meikäläisen autotallissa. Herrat on hyvät ja ottaa yhteyttä jos salkulle on tarvetta...
Eastaudio ry:n pj
Mittaillaan sit keväällä.Taijan viellä vähän viilata tuota punaista pistettä.Ja myin tuon soittimenkin jo pois.Mut kevättä odotellessa. 

Rok Rok