talven tulo

Äänenlaatu / asennusasiaa

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
tpak
Amatööri
Posts: 63
Joined: Tue Aug 15, 2006 15:20

talven tulo

Post by tpak »

kysytään tälläistä yleisasiaa että kenellä vaikuttaa talven tulo autohifiharrastukseen ? itselläni loppui asentelut radikaalisti kun ei ole lämmintä tilaa :)
metallia, kansalaiset
User avatar
Jarkko
Jäsen
Posts: 302
Joined: Mon Jul 26, 2004 20:22
Location: Joensuu
Contact:

Vs: talven tulo

Post by Jarkko »

Mulla vaikuttaa päinvastoin talven tulo, eli projekti on yllätäen vaiheessa ja tähtäin tuolla pääsiäisessä, josko silloin olisi valmis.. :) Siitä lisää tuolla projektikertomuksessa.. Mullahan löytyy kotoa hyvät tilat rakennella, talli johon sopii mun auto ja pari faijan traktoria sisälle..:P
Muilla taitaa olla rakentelut enemmän tai vähemmän "jäässä", kun hiljaista on palstan projekti kertomuksissa.. Kiva olisi tietää miten Makella, Teemulla ja Masilla esimerkiksi projektit edistyy, vai edistyykö ollenkaan..??
Jarkko Peiponen
Varapuheenjohtaja / Eastaudio Ry

2008 SM 1 @ eXperienced 5
2009 SM 2 @ Advanced PureSound-5
2010 SM 4 @ Advanced-7
2011 SM 3 @ Advanced-7
Member of Eastaudio Competition Team
User avatar
O.K.
Jäsen
Posts: 140
Joined: Sat Mar 04, 2006 21:51
Location: Joensuu

Vs: talven tulo

Post by O.K. »

Mulla loppu harrastelut jo ennen talven tuloa. Ne ehkä kax päivää mitkä sato vettä koko syksynä jaksoin kuunnella laitteiston vinkumista/napsumista ja sitte läx soittopelit autosta. Viat ois ollu varmaan helposti korjattavissa, mutta jotenkin vaan ei inspiraatiota rakenteluun löytyny... Sittemmin vahvarikin on löytänyt uuden kodin ja nyt melua autossa pitää vaan vetoakselit sekä mankan perässä peerlessin 2-tie setti. Vuan eipähän vingu eikä napsa; ei kyllä kuulu pashuntterikaan mutta aina ei voi voittaa ;)
Koskaan ei ole aikaa tehdä hommaa kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä se kahdesti
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: talven tulo

Post by SecondWave »

Mulla loppu harrastelut jo ennen talven tuloa. Ne ehkä kax päivää mitkä sato vettä koko syksynä jaksoin kuunnella laitteiston vinkumista/napsumista ja sitte läx soittopelit autosta. Viat ois ollu varmaan helposti korjattavissa, mutta jotenkin vaan ei inspiraatiota rakenteluun löytyny... Sittemmin vahvarikin on löytänyt uuden kodin ja nyt melua autossa pitää vaan vetoakselit sekä mankan perässä peerlessin 2-tie setti. Vuan eipähän vingu eikä napsa; ei kyllä kuulu pashuntterikaan mutta aina ei voi voittaa
Pitäisiköhän tähän todeta niinkuin minulle monesti todettu on Webmastaahin toimesta että "se on tuo nykyinen MP3 sukupolvi kun ei hermot riitä"

Nykyisin kyllä allekirjoittaneella puskee sellaista AD/HD :tä päälle että rakentelusta ei tule mitään kesäisin eikä talvisin :>

Katsellaan nyt sitten jos ikä tuo rauhallisuutta jos sitä sitten... vaikka perimä ei kyllä lupaa hyvää :D
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
O.K.
Jäsen
Posts: 140
Joined: Sat Mar 04, 2006 21:51
Location: Joensuu

Vs: talven tulo

Post by O.K. »

Olen pyrkinyt tuota ämpäri-formaattia vielä toistaiseksi välttämään, joten en kuulu mielestäni tuohon sukupolveen. Joskus se ...tutus vaan nousee sellasiin svääreihin, että on pakko purkaa kaikki ja katua sitä hetken päästä :glad

Eikä pepa sulle vielä sitä rauhallisuutta kukaan tuo, mieti nyt vaikka tuota sun autokehitystä... toyo, pösö, alfa... eikun vauhti vaan kovenee :grins
Koskaan ei ole aikaa tehdä hommaa kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä se kahdesti
Post Reply