telemaailma

Äänenlaatu / asennusasiaa

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
tpak
Amatööri
Posts: 63
Joined: Tue Aug 15, 2006 15:20

telemaailma

Post by tpak »

tänään kävin hifiasioissa telemaailmassa ja olikin yllätys kun myyjä sanoi että heiltä loppuu autohifipuoli ja myyjäkin on lähtenyt (sivonen?) onkohan tuo siis totta jotta se loppuu ja jatkossa joutuu tyytymään johonkin mustan pörssin erittäin tympeisiin myyjiin ?
metallia, kansalaiset
User avatar
Masi
Hallitus
Posts: 187
Joined: Fri Jun 18, 2004 11:23
Location: Joensuu
Contact:

Vs: telemaailma

Post by Masi »

Make saa itse kommentoida tarkemmin, mutta juurikin näin on käynyt, että kyseinen henkilö vaikuttaa nyt eri firman palveluksessa! Makelta saat edelleen kaikki parhaat merkit ja parhaan palvelun joten ota vaan rohkeasti yhteyttä vaikka tän palstan kautta jos et muuten saa miestä kiinni.
User avatar
tpak
Amatööri
Posts: 63
Joined: Tue Aug 15, 2006 15:20

Vs: telemaailma

Post by tpak »

missähän firmassa hän nyt sit myy hifiä ?
pitäis saada xetec autoon.
metallia, kansalaiset
User avatar
O.K.
Jäsen
Posts: 140
Joined: Sat Mar 04, 2006 21:51
Location: Joensuu

Vs: telemaailma

Post by O.K. »

Alkaa Xetecin kanssa olla kiire, koska merkin autohifituotanto lopetetaan piakkoin tai on jo lopetettu. Näin olen ymmärtänyt ASTM:n foorumin puolelta.
Korjatkaa jos olen väärässä (heräsin just :glad )
Koskaan ei ole aikaa tehdä hommaa kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä se kahdesti
User avatar
Masi
Hallitus
Posts: 187
Joined: Fri Jun 18, 2004 11:23
Location: Joensuu
Contact:

Vs: telemaailma

Post by Masi »

Minulta vapautuu markkinoille jossain vaiheessa täysin uutta vastaava xetecin 6 kanavainen vector ja SPL Dynamicsin 1450 digi. Voipi olla että vahvistimet vaihtuu toiseen merkkiin :P
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: telemaailma

Post by MakeS »

Terve!

Juurikin näin, eli olen pistänyt pystyyn autohifin myyntiin ja asennuksiin keskittyneen yrityksen.
Merkit ovat entiset ja toimipisteenä omakotitalo ja
siellä autotalli.

Päätyökseni toimin Anttilassa viihde-elektroniikan ja levyjen parissa joten parhaiten minut tavoittaa puhelimella
0400015151 tai postitse markku.sivonen@eastaudio.net
Ollessani päätyössäni en luonnollisesti vastaa puhelimeen mutta soitan kyllä takaisin.

Firman nettisivut avautuvat piakkoin ja toivotan tervetulleeksi autohifi asioissa niin uudet kuin vanhat asiakkaatkin!

t.Maken Audion Make ;)
Raili se on mun rattoni!
Post Reply