neuvoa vailla Xetec Vector V-350.6

Äänenlaatu / asennusasiaa

Moderator: Moderaattorit

User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: neuvoa vailla Xetec Vector V-350.6

Post by Webmastaah »

Jos tarkoituksena ei ole lähteä äänenpainekilpailuun (Ja vahvistimesta päätellen näin ei ole), niin noilla tehoeroilla ei todellakaan ole mitään eroa.

Jos soitat musiikkia Xetecillä, sammutat soittimen, kierrät kävellen auton ympäri, istut takaisin sisään ja laitat JBL:n päälle, et huomaa mitää eroa ainakaan tehon (=tässä tapauksessa äänenvoimakkaaus) välillä. Sitten kun aletaan puhua tehon kymmenkertaistamisesta, vaikka 2000 W:n digi tai pari, niin alkaa oikeasti erottua tuo äänenpainepuoli.

Voit vaikka vertailun vuoksi käydä juoksemassa 100 metriä ensin Adidaksilla ja sitten Reebokeilla ja verrata loppuaikoja.
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
tpak
Amatööri
Posts: 63
Joined: Tue Aug 15, 2006 15:20

Vs: neuvoa vailla Xetec Vector V-350.6

Post by tpak »

no ei ole tarkoitus paineista kisata, kunhan huvikseni vaan näpertelen. kiitos avusta :thmbup
metallia, kansalaiset
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: neuvoa vailla Xetec Vector V-350.6

Post by MakeS »

Terve!

Xetecin ko. pääte kestää 4ohmin monokuorman ja tehtaan ilmoituksen mukaan antaa 180w.Hifilehti (S.Nordin) testasi laitteen ja tulokseksi saatiin 240w.(PISTE)

Olen myynyt ko. vahvistimia muutaman kymmenen kappaletta ja tyytyväisiä käyttäjiä on useampia mm. meidän kakkosautossa.. Vain yhden vahvistimen jakarikortti on jouduttu vaihtamaan, muuten täysin virheetöntä toimintaa joka hämmästytää kun laiteen hinta on 199.-

Suosittelen!
Raili se on mun rattoni!
User avatar
O.K.
Jäsen
Posts: 140
Joined: Sat Mar 04, 2006 21:51
Location: Joensuu

Vs: neuvoa vailla Xetec Vector V-350.6

Post by O.K. »

Jätkäthän pisti oikein tsätin pystyyn... :D Hieno homma, että foorumi heräilee kesähorroksesta näin iltojen pimetessä.

Mutta tyytyväinen vectoriin olen ollut minäkin ja lähipiiristä näitä löytyy pari kappaletta lisää; siis tyytyväisiä vectoristeja.
Koskaan ei ole aikaa tehdä hommaa kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä se kahdesti
User avatar
Masi
Hallitus
Posts: 187
Joined: Fri Jun 18, 2004 11:23
Location: Joensuu
Contact:

Vs: neuvoa vailla Xetec Vector V-350.6

Post by Masi »

"Olen myynyt ko. vahvistimia muutaman kymmenen kappaletta ja tyytyväisiä käyttäjiä on useampia mm. meidän kakkosautossa.." Tähän voin kyllä yhtyä!! Kun Make ehdotti 6 kanava vahvistimeksi kys. vahvistinta, epäilin kovasti sen toimivuutta ja tehoa. Nyt kun olen sitä vuoden päivät käyttänyt, en siitä haluaisi millään luopua.Tehoa on riittävästi ja elementit pysyy kontrollissa. On oikeesti hinta-laatusuhteeltaan yksi parhaita vahvistimia mitä olen kuullut. Opelia voi käydä kuuntelemassa, uskoisin äänenlaadun olevan vähintään tyydyttävää luokkaa,vaikka ei tuon enempää vahvistin maksakaan..
User avatar
tpak
Amatööri
Posts: 63
Joined: Tue Aug 15, 2006 15:20

Vs: neuvoa vailla Xetec Vector V-350.6

Post by tpak »

joo no uskottava se sitten on ! :grins
kiitokset kaikille kommentoijille!
metallia, kansalaiset
User avatar
Masi
Hallitus
Posts: 187
Joined: Fri Jun 18, 2004 11:23
Location: Joensuu
Contact:

Vs: neuvoa vailla Xetec Vector V-350.6

Post by Masi »

Parempi onkin uskoa :) Näin lennokasta keskustelua ei ole ollut täällä aikoihin. Mistäs sit puhuttais?
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: neuvoa vailla Xetec Vector V-350.6

Post by Webmastaah »

Jos vaikka sähkölaskusta. Kukas pistää pohjat?

Eilen tupsahti lasku postissa, kerrostaloasunto, ei sähkölämmityskuluja, ei lohkolämmittimen käytöstä kuluja jne...

Kulutus 5973 kWh vuodessa! Vastaapi rahaksi muutettuna noin 540 Euroa...

Pitäisköhän sammutella muutama tietokone? :>
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
Masi
Hallitus
Posts: 187
Joined: Fri Jun 18, 2004 11:23
Location: Joensuu
Contact:

Vs: neuvoa vailla Xetec Vector V-350.6

Post by Masi »

No ei jää paljon mullakaan.. Arvio 13600kw/v sis. lämmityssähkön 48m2 asuntoon :) Ei mee hyvin jos pks nostaa 20% sähkön hintaa niinku on ollu puheissa...
User avatar
O.K.
Jäsen
Posts: 140
Joined: Sat Mar 04, 2006 21:51
Location: Joensuu

Vs: neuvoa vailla Xetec Vector V-350.6

Post by O.K. »

Nyt Pete tiijät mix meillä sammutetaan tietsikka aina välillä... ;)
Koskaan ei ole aikaa tehdä hommaa kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä se kahdesti
Post Reply