Ei ollenkaan tyhmä kysymys!
Näin todellakin periaatetasolla, eli esim. tupla 4 Ohminen elementti ja molemmat kelat rinnan tahi 2 kappaletta 4 Ohmista yksikelaista subia rinnan.
Käytäntö onkin sitten toista, jos haluat nuo tehot todellisena ulos. Vaatii erittäin hyväkuntoisen akun, moitteettomat virtaliitännät ja paksut kaapelit, käynnissä olevan auton, noin minimivaatimuksena. Lisäksi kotelon pitää olla sellainen, että mittaustaajuudella (esim. 50 Hz) kotelon impedanssivaste on sellainen, että kotelon nostaessa elementin impedanssia on lopputuloksena tuo 2 Ohmia.
Normaalin 2 Ohmisen kaiuttimen impedanssi saattaa ko. taajuudella olla suljetussa kotelossa vaikkapa 15 Ohmia, jolloin esimerkin vahvistimesta lähtee enää reilut 130 Wattia pihalle, vaikka subi nimellisesti onkin 2 Ohminen.
Tuossa kotelossa pitää siis lonkalta heitettynä esim. kytkeä nelipuhekelainen subi, jonka jokainen kela on 1 Ohminen, kaikki kelat rinnan, jotta vahvarista saisi todellisen kilowatin irti. Lopputuloksena ollaan kotelon nousun jälkeen lähempänä todellista 2 Ohmia.
Älä kuitenkaan kokeile tätä kotona, koska soittamalla vähänkin väärää taajuutta, savutat vahvistimesi välittömästi

Tässä kuitenkin selitys siihen, miksi painekisaajat rääkkäävät vahvistintansa näennäisesti järjettömän matalilla kuormilla, jotka eivät olisi mahdollisia ilman kotelon (ja auton ympäristönä) impedanssia nostavaa vaikutusta.