Kokemuksia?

Äänenlaatu / asennusasiaa

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
janip
Jäsen
Posts: 25
Joined: Mon Sep 27, 2004 08:12
Location: Lieksa

Kokemuksia?

Post by janip »

Olis aika vaihtaa laitteita. Erillissarja on hakusessa ja pari vaihtoehtoa olis mielessä. Jos ja kun jollain on kokemuksia DLS MS6 ja JL-Audio Tr650 csi sarjoista niin kertokaas :)

Muitakin vastaavia voi tietty ehotella. Mutta ei mitään tonnin kilkkeitä :>
User avatar
teme87
Jäsen
Posts: 162
Joined: Thu Feb 10, 2005 15:52
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Kokemuksia?

Post by teme87 »

ms6:sta ei ole muuta kuin hyvää kokemusta. ihan hyvin soi ja parhaimpia omassa hintaluokassaan. ainut miinus, diskantti semmoinen kilakka mutta muuten ihan hyvä erkkasarja
Teemu Vainikainen

Toyota Corolla... Alpine,Dls,Jl Audio
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Kokemuksia?

Post by MakeS »

DLS:siä on tullut laitettua aika moneen autoon ja vielä useammassa kuunneltua.

Suosituin asennus on ollut midi oven alareunaan ja diskatit joko peilikolmioon tai kojelaudan nurkkiin.
Kiinnittämällä huomiota asennuksen tukevuuteen ja huolehtimalla ettei akustista oikosulkua pääse tapahtumaan on setillä mahdollista saada varsin munakas miditoisto.

Diskanttin suuntaus on tapauskohtainen, itse olen suosinut peilikolmio asennusta suunnattuna kuuntelijaan päin kuitenkin aavistuksen yläviistoon ja jakarista vaimennettuna jolloin toisto on suht luonnollinen.

Edelleen samassa hintaluokassa Rainbow:lla ja Res Audio:lla on varsin hyviä vaihtoehtoja..käyppä Aspitiellä niin mietitään sopiva vaihtoehto. ;)
Raili se on mun rattoni!
User avatar
janip
Jäsen
Posts: 25
Joined: Mon Sep 27, 2004 08:12
Location: Lieksa

Vs: Kokemuksia?

Post by janip »

Noniin. Tuli sit valittuu tuo JL audio. Kun edukkaasti satuin saamaan JL.n 8w3 subin niin piti sit muodonvuoksi valita samaa merkkiä :P Pitänee sitten kertoilla kokemuksia jahka saan sarjan paikoilleen. Voi kyllä mennä vähän aikaa...
Post Reply