DLS MW10 vai Infinity Kappa Perfect 10"?

Äänenlaatu / asennusasiaa

Moderator: Moderaattorit

User avatar
gloid
Noviisi
Posts: 9
Joined: Sun Feb 12, 2006 10:57
Location: Pohjois-Karjala

DLS MW10 vai Infinity Kappa Perfect 10"?

Post by gloid »

Täältä näyttää tuota tietoa löytyvän niin koitetaan saada apua täältä.

Eli pitäisi vaihtaa subi ja vahvistin, kun tuo Jbl gt4 subi ei oikein enää vakuuta. Ei oikein enää innosta tuo hirveä kumina vaan paremmin soivaa pitäisi saada.

Eli nyt olisi vaihtoehtoina nuo kaksi 10" subia, DLS MW10 ja Infinity Kappa Perfect 10". Kumpaa noista suosittelisitte, myös muita vaihtoehtoja otetaan mielellään vastaan? Onkos tämä Infinity Kappa Perfect 10" vq niin loitava kun ole kuullut, että kannattaisiko se 100€ sijoitaa lisää.

Vahvistimeksi olen taas ajatellut DLS CLASSIC CAD11:a, mutta tähänkin saa muita vaihtoehtoja ehdotella :)

Myykö Joensuun Kuva ja Ääni tuota DLS:ssää? Tuosta liikkeestä vaan on hyvin kokemuksia.
-Amatööri, KAIKESSA-
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: DLS MW10 vai Infinity Kappa Perfect 10"?

Post by Webmastaah »

Minun viimeisen tietämyksen mukaan taitaapi olla Telemaailmassa tuon DLS:n edustus, eli itse toiminnanjohtaja hra Sivonen Markku voi auttaa kilkkeiden hankinnassa. Jos edustus ei kuitenkaan enää nykyisellään siellä ole, kannattaa kuitenkin käydä jutskaamassa Markun kanssa.

Infinitystä alkaa olla reilun kymmenen vuoden kokemus etupään osalta, enkä ainakaan itse siihen ole pahemmin pettynyt. DLS:stä ei henkilökohtaista kokemusta ole, muutaman vahvarin olen ruuvannut paikalleen. Kyllähän DLS:n roippeilla muutama Euroopanmestaruus on hankittu, joten ei ole huono valinta sekään.

Asennushan noissa autostereohommissa pitkälti lopputuloksen ratkaisee, eli hyvin rakennettu ja vielä paremmin suunniteltu halpa laitteisto rökittää ökykalliin laitteiston huonosti asennettuna.
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: DLS MW10 vai Infinity Kappa Perfect 10"?

Post by MakeS »

Terve!

Kylläpä Dls:n tuotteet meidän valikoimasta löytyy.

Kyseisistä malliesta on perkohtasia kokemuksia ja hyvänlaisia semmoisia.Mw10 on erotteleva ja varsinkin refleksikopassa muikean potkun tarjoava elementti.Tuo CAD11
on sille varsin sopiva kaveri tai CA31 esimerkiksi jos haluaa hoitaa samalla vahvarilla esimerkiksi erillissarjan johon voin varauksetta suositella MS6:a joka on hintaluokassaan lyömätön setti.Tarjoaa luonnollisen diskanttitoiston, erottelevalla keskiäänisellä, hintaluokka huomioonottaen.

Tervetuloa tutustumaan, niin, DLS:n, kuin muihinkin edustamiimme merkkeihin.Tosin kuluvan viikon vietän talvilomaa autotallissa josta enemmän toisaalta.. ;)

Markku Sivonen
Joensuun Telemaailma OY
markku.sivonen@eastaudio.net
Raili se on mun rattoni!
User avatar
gloid
Noviisi
Posts: 9
Joined: Sun Feb 12, 2006 10:57
Location: Pohjois-Karjala

Vs: DLS MW10 vai Infinity Kappa Perfect 10"?

Post by gloid »

No joo, enpä asioi enää koskaan tuossa Kuva ja Ääni- kaupassa. Niin huonoa palvelua en ole saanut missään, ruokakaupassakin saa parempaa palvelua!! Ennen kyllä hyvin sujunut kaikki..

Tuo Telemaailma on minulle uusi tuttavuus tai siis se, että teiltä saa myös autohifiä. Luulin että myytte vain tietokoneita ja kännyköitä :glad

Pitää joku päivä tulla pistäytmään, jos lupaa hyvän tarjouksen ;)
-Amatööri, KAIKESSA-
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: DLS MW10 vai Infinity Kappa Perfect 10"?

Post by Webmastaah »

Sanattomaksi vetäisi näköjään tuo Maken vastaus... ;)

Ei vaiteskaan, editointi kannattaa edelleenkin unohtaa tällä palstalla, muuten käypi juurikin noin.

<EDIT>Ehditpäs ensin...</EDIT>
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: DLS MW10 vai Infinity Kappa Perfect 10"?

Post by Webmastaah »

Itse en ole koskaan saanut tätä palstaa editillä jumiin, mutta muutama kaveri tekee sen joka kerralla.

Mitenkähän tuon onnistunee tekemään?
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
gloid
Noviisi
Posts: 9
Joined: Sun Feb 12, 2006 10:57
Location: Pohjois-Karjala

Vs: DLS MW10 vai Infinity Kappa Perfect 10"?

Post by gloid »

Näyttää vaativan taitoa :D Ei tarvinnu kun yksi merkki lisätä tuohon edelliseen vietiini niin taas hävisi kaikki :)
-Amatööri, KAIKESSA-
User avatar
gloid
Noviisi
Posts: 9
Joined: Sun Feb 12, 2006 10:57
Location: Pohjois-Karjala

Post by gloid »

-Amatööri, KAIKESSA-
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: DLS MW10 vai Infinity Kappa Perfect 10"?

Post by Webmastaah »

Ansku mä arvaan?

Et käytä Internet Exploreria?
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: DLS MW10 vai Infinity Kappa Perfect 10"?

Post by MakeS »

Sinänsä harmi että olet kokenut saaneesi Kuvalla ja äänellä huonoa palvelua koska mielestäni nimenomaan heidän valtti on juuri asiakkaan huomioiminen ja itse on sieltä jopa mielästäni loistavaa palvelua saanut.

Toivottavasti meillä onnistuu paremmin, tosiaan ensi viikolla taas sorvin ääressä, muilla kun mulla ei ole juurikaan tietoa autohifisektorista joka on minun vastuuaalue.

Yksi varteenotettava vaihoehto on tuossa luokassa Rainbow Amboss joka on meillä ollut myydyin subi..Lukaseppa vaikka testi uudesta Autosoundista mitä kokenut kuuntelutuomari Jani Ilola oli mieltä sen soinnista.. ;)

Lehti luettavissa myös meillä jos et halua sitä ostaa,
Raili se on mun rattoni!
User avatar
gloid
Noviisi
Posts: 9
Joined: Sun Feb 12, 2006 10:57
Location: Pohjois-Karjala

Vs: DLS MW10 vai Infinity Kappa Perfect 10"?

Post by gloid »

Ansku mä arvaan?

Et käytä Internet Exploreria?
Ehen, minä sitä nyt sentään käytä :) Ihan Firefox:lla tässä työstetään.

Pitääpä lukea tuo autosound, ei tuo DLS mikään ainut vaihtoehto ole.

Tuosta Kuva ja Ääni jutusta vielä, että ei ollut paikalla se vanhempi mies, onkohan hän paikan omistaja. Jos hän on millon ollut paikalla on palvelu ollut loistavaa, hyvä ettei koko kauppaa ole myynyt :D
-Amatööri, KAIKESSA-
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: DLS MW10 vai Infinity Kappa Perfect 10"?

Post by Webmastaah »

Saattaapi olla jotain tekemistä cookieiden tms. käsittettelyssä, jos ei käytä Internet Exploderia.

Mieluummin antakaa vain olla ne kirjoitusvirheet, kyllä näistä jutuista tolkun saa, vaikka vähän kirjaimet pomppisikin.
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
gloid
Noviisi
Posts: 9
Joined: Sun Feb 12, 2006 10:57
Location: Pohjois-Karjala

Vs: DLS MW10 vai Infinity Kappa Perfect 10"?

Post by gloid »

Elikkä Dls Cad11 vahvistin tuli sitten hommattua kun sattui vähän käytetty vastaa. Vielä hyvään hintaan.

Missäkäs tuon vahivistimen tehot voisi käydä mittauttamassa? Aina pieni pelko arseessa kun käytettyä ostaa.

Eli subin osto olisi edessä. Vahvistimen myyjä koitti saada ostamaan Spl Dynamics Pro 15d2:n, mutta enpä ostanut. En kaipaa hirveää painetta.
-Amatööri, KAIKESSA-
User avatar
gloid
Noviisi
Posts: 9
Joined: Sun Feb 12, 2006 10:57
Location: Pohjois-Karjala

Vs: DLS MW10 vai Infinity Kappa Perfect 10"?

Post by gloid »

Ja siihen jäi näiden laitteiden osto! Tulin huijatuksi tuon vahvistimen oston yhteydessä. Ei ole kuulunut myyjästä mitään. Kyllä masentaa :sad
-Amatööri, KAIKESSA-
User avatar
teme87
Jäsen
Posts: 162
Joined: Thu Feb 10, 2005 15:52
Location: Joensuu
Contact:

Vs: DLS MW10 vai Infinity Kappa Perfect 10"?

Post by teme87 »

Ja siihen jäi näiden laitteiden osto! Tulin huijatuksi tuon vahvistimen oston yhteydessä. Ei ole kuulunut myyjästä mitään. Kyllä masentaa
kannattaa vielä yrittää ottaa yhteyttä myyjään. minäkin luulin etten saa sähkölasiani kun odottelin niitäkin 2 viikkoa ja myyjästä ei välillä kuulunut mitään. tekstiviestillä vastasi melkein aina muta soittoihin ei vastannut
Teemu Vainikainen

Toyota Corolla... Alpine,Dls,Jl Audio
Post Reply