Valmista tuli!! (soundillisesti)

Äänenlaatu / asennusasiaa

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
Migself
Jäsen
Posts: 51
Joined: Sat Aug 27, 2005 00:36
Location: Lappari

Valmista tuli!! (soundillisesti)

Post by Migself »

oih. pitkästä aikaa hymyilyttää.. vastoinkäymisten jälkeen sain sitten uuden basson, ja nyt on ilo kuunnella. sain vielä miditkin matkaan, niin ei ole minulla vielä näin hyvin soivaa settiä ollut!! ajatella että vaikka olen tällä aloittelija asteella niin tämä on näin antoisaa touhua! älkää intoutuko.. jos pääsisitte kuulemaan tätä settiä, luultavasti oksentaisitte ja polttaisitte minun ja oman autonne. mutta tavoitteeseeni olen päässyt, soundi on korvaa miellyttävä ja rasittumaton ja JEEE!!! nyt vaan asennuksia hienostelemaan ja johtoja piilottelemaan :) :thmbup :thmbup :thmbup :thmbup

autohifi on harrastuksista se paras! :bounce
Ei se onnistu ikinä yhelläkertaa..
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Valmista tuli!! (soundillisesti)

Post by Webmastaah »

Onneksi olkoon, vaikeuksien kautta voittoon!

Ei sinun settiäsi kukaan meistä tule haukkumaan. Jokainen rakentaa ja säätää itselleen sopivan setin ja jos se itseä miellyttää, niin turha sitä on toisten haukkua.

Ainahan rakentavia kommentteja saa kuulla, kuin muilla autoaan kuunteluttaa. Minä en ainakaan jätä autoani niihin säätöihin, joilla se muiden mielestä soi hyvin, jos se itsestä ei sitä tee.

Itselläni alkaa olla puoli vuotta, kun viimeksi kuulin minkäänlaista autosteka-pakettia, joten nyt olisi paha mennä sanomaan mitään kenenkään saundista :>
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
simop
Hallitus
Posts: 47
Joined: Thu Sep 04, 2003 20:56

Vs: Valmista tuli!! (soundillisesti)

Post by simop »

Joo, kyllä se niin täytyy olla, että omaan korvaan se on sovittava jos se omassa autossa soi. Siitä taas muistuu mieleen että omassa autossa soi orkkissysteemi varmaan siihen asti kunnes kelit lämpiää. Pakkasessa purin Carinasta hifit pois, nakit jäässä ja vit.. ..sit vähissä. Kaksi vuotta kun hissun kissun kasasi, niin kahdeksan tuntia meni purkamiseen. Kyllä, on minulla autotallikin mutta sen verran pieni ettei ovet mahdu yhtäaikaa auki, eikä muuten ole lämminkään. No, kesällä ei kastu työkalut sateessa siellä katon alla :glad.

Meinasin asentaa Audiin vanhan systeemin sellaisenaan, ehkä keskarit vaihtuu samanlaisiin viitosiin, siis ehkä! Kojelauta ja A-pilarit on jo hankittu (yllätys, yllätys!) niin että perinteinen asennustapa säilyy minun projekteissa tästä eteenkin päin. Takaloosteri on pala kakkua mutta ovet täytyy modata kutosille sopiviksi. Toivottavasti tähän projektiin ei mene kahta vuotta tyhjästä soivaksi kuten edellisellä kerralla :?

Yrittäisiköhän tällä kertaa saada kuviakin otetuksi sitten kun alkaa rakentamaan, voisi laittaa niitä esille varoittavina esimerkkeinä myös tänne palstalle. Jonkun verran on tullut liikuttua Audi-clubin foorumilla ja siellä on aika aktiivisesti kuvia erilaisista systeemeistä. Voi olla jollekin hyödyksi jos näkee mallia ennen ensimmäisen reiän tekemistä :o

Tulipa kerrankin avauduttua, toivottvasti näitä mielenhäiriöitä sattuu tulevaisuudessa enemmänkin
Eastaudio ry:n pj
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Valmista tuli!! (soundillisesti)

Post by Webmastaah »

Kas kas, Simokin on herännyt talviuniltaan!

Skaalailin tuon sinun Avatar-kuvan vähän pienemmäksi ja siirsin omalle palvelimelle.

Nappaillaan sinun yksilöstäsi kuva ja laitetaan sitten tuohon tilalle, konsa sopiva hetki koittaa.

Ja onnea projektille!
Mitään ennoo ottanut!
Post Reply