Pioneer DEX-P99R

Äänenlaatu / asennusasiaa

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
Janih
Jäsen
Posts: 82
Joined: Thu Aug 26, 2004 10:08
Contact:

Pioneer DEX-P99R

Post by Janih »

Kävin tuossa alkuviikolla hakemassa Makelta pioneerin, kun hyvään hintaan lähti. Nyt on rammari kiinni, ja hyvin jenkkasee.

Piti vähän uusia piuhoja vetästä, kun oli joku sähköinsinööri vetänyt nuo vanhan mankan johdot jokseenkin pelottavalla tavalla.

Ei se Make turhaan soitinta kehunut, on nimittäin vara säätää tasoja ja viiveitä ihan miten mieli tekee. Nyt kun vielä saisi nuo kaikattimet istutettua hyvin, niin pääsisi säätämään. Eli MDF ostamaan... Kaiuttimet pitää nyt ainakin toistaiseksi asentaa hattuhyllylle, koska ei kehtaa alkaa ovipahveja leikata :)

Soitin jäi hieman ulos kehikosta, mutta ei häiritsevästi, pitänee hienosäätää myöhemmin.

Tässä on muutama kuvatus vehkeestä.

Soitin
Kake
Munakake

Munakake ei ole vielä kiinni ratissa, ja tulee varmaankin toiselle puolelle.

Hyvä ostos ;)
Dazze
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Pioneer DEX-P99R

Post by SecondWave »

no Vjot Vjot... Paikaallanhan on. Ja eikun ovipahveja reittämään eiko siis hattuhylly asennuksia tekemään ;)
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
Masi
Hallitus
Posts: 187
Joined: Fri Jun 18, 2004 11:23
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Pioneer DEX-P99R

Post by Masi »

Hienon soittimen olet hankkinut. Aika tavalla muistuttaa minun entistä soitinta :) On se oikeesti loistava laite, itsellä karkas vaan taas mopo käsistä ja piti saada 4-tie aktiivi rakennettua ja silloin meni soitin vaihtoon. Kiitos taas Markulle, siinä on mies mikä saa nopeasti joutavan rahan pois kulkemasta :) No ei sen puoleen kyllä siihen ääneen saatiin sen verran lisää tarkkuutta ja jopa stereokuvaakin että vaihto kannatti. Kiitos Makelle säädöistä ja kärsivällisyydestä, minä kun olen tunnetusti aika hätäinen kaveri :)
Post Reply