Keskustelua Kuopion kisoista :o)

Äänenlaatu / asennusasiaa

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Keskustelua Kuopion kisoista :o)

Post by KimmoT »

Vieläkin herättää keskustelua tuo Kuopion toinen Fascan osakilpailu jossa jäsen J oli parahtanut auton sointia Kuopion ekaan kisaan verrattuna.

Oheinen keskustelu löytyi GTI-lehden keskustelupalstalta...

"
Lainaus:
Siksi koska kaverini kävi viime kesänä kaksissa erikisoissa ja huomasi toiminnan olevan ihan perseestä. Itse voisin just käydä niissä yksissä kisoissa tässä kotipaikkakunnalla jos innostun. ja kerkeän kontin rakentaa.


Mielipide se on tuokin. Kaverisi on ilmeisesti Kauhasen Henri.
En ymmärrä että onko jotenkin huonosti mennyt jos on toisessa kilpailussa eka ja toisessa toinen!?!? Kuparisen Janne vaan oli parantanut oman autonsa sointia kilpailun välillä. Liikaa ei kannata tuijottaa osakilpailuiden pisteitä vaan katsella omaa sijoitusta ja piste-eroja kavereihin. Pisteskaala kun riippuu vahvasti siitä mistä autosta kuuntelu aloitetaan.
Ja Suomenmestarit ratkaistaan vasta kauden päättävässä finaalissa. (Kumpikaan nimeltä mainituista kavereista ei ollut finaalissa)

"

(koko ketju: http://www.gti.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=325 )
"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Keskustelua Kuopion kisoista :o)

Post by MakeS »

No joo...

Sen kummemmin puuttumatta kyseisiin kommentteihin mitä tuolla gti:n palastalla esitettiin totean vain että kuuneltiin Kortelaisen kanssa kyseiset autot ja meidän mielipide autojen kuuntelusta on luettavissa tuloksista.

Jos joku ottaa herneen nenään niin ei voi mittään... *)
Raili se on mun rattoni!
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Keskustelua Kuopion kisoista :o)

Post by KimmoT »

Nimenomaan ei voi mitään (siis sille herneelle) :D

Muistelen törmäneeni samantyyliseen keskusteluun heti kisojen jälkeen jollakin toisella keskustelupalstalla (oisko ollut autosoundin...).

Tietysti ymmärrettävää, että ottaa päähän jos sijoitukset kääntyvätkin toisin päin mutta pitäisi muistaa tuossa asiassa kuitenkin se, että jotain soinnin parantamiseksi on saatettu tehdä...

Tästä hyvä kommentti olikin tuossa teksistissä jota tännekkin kopion... "Liikaa ei kannata tuijottaa osakilpailuiden pisteitä vaan katsella omaa sijoitusta ja piste-eroja kavereihin".

Huvittavaa sinänsä, että joku vielä jaksaa tätä muistella :D

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
mrbean
Jäsen
Posts: 124
Joined: Tue Sep 16, 2003 19:20
Location: Ylivieska

Vs: Keskustelua Kuopion kisoista :o)

Post by mrbean »

jos vetää herneen nenään nii ei pitäs yleensä kilpailla. se on mun mielipide. kyl mullaki on aikomus rakentaa kisa auto sit ku on aikaa ja varsinkin rahaa.
sanotaan näin: jos kilpailee niin pitää osata suhtautua oikein joka asiaan. tää kyseinen kaveri ei tainnu oikein ymmärtää. mut minkäs sille voi.
KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Keskustelua Kuopion kisoista :o)

Post by MakeS »

Silloin kun itsekkin kisasin niin hämmästelin myös noita kuuntelun pisteiden vaeltamista.Sittemmin syyt ovat selvinneet mistä se johtuu ja asian on tietysti hyväksynyt.Asennuksissa pisteet pysyvät paremmin kasassa,olettaen tietysti että asennuksia ei muuteta, joka johtuu siitä että sääntökirja antaa siihen selvät pisteytykset eikä subjektiivistä näkökantaa niin voimakkaasti tarvita.

Kisailuun mukaan lähtemiseen tarvitaan mukaan myös laajaa katsetta ja kykyä hyväksyä eriäviä mielipiteitä.Toki kysyä saa ja pitääkin, niin tuomareilta kuin kanssakilpailijoiltakin.Tuomareiden tulee tarvittaessa pystyä perustelemaan antamansa pisteet ja tämä mahdollisuus kilpailijalle tarjoutuu arvostelun jälkeisessä palaute osiossa.

Jälkipuheista ja tuomareiden syyllistämisestä jää vain
paskanmaku suuhun niin itkijälle kuin kritiikin kohteellekkin.
Raili se on mun rattoni!
Post Reply