miksi kilpailla?

Äänenlaatu / asennusasiaa

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

miksi kilpailla?

Post by SecondWave »

Tämmösen topicin tähän ajattelin läväyttää että:
Mikä saa ihmisen raatamaan autonsa eteen satoja tunteja ja viemään sen sitten kilpailuihin arvioitavaksi?

Minä itse en ole ajatellut ikinä kilpailla tai yms. Sen mitä olen autoani rakennellut on ihan omaan tarkoitukseen vain. En tietenkään sano että kilpaileminen olisi idioottimaista tai muutakaan sellaista. Mukavanahan sitä on seurata ja ihastella asennuksia alan lehdistä. Ei siis tarkoituksena ole spekuloida järkevyyttä vaan mistä kimmoke kilpailuun on saatu yms.

Mutta siis lyhykäisyydessään: Mikä saa kilpailemaan ihmisen autohifissä?
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: miksi kilpailla?

Post by MakeS »

Jaa-a..

Siinäpä ihan hyvä kysymys.Syitä on varmasti monia.Kyllä yksi suuri syy pitää olla yleensäkkin kilpailuvietti.Itse ainakin olen kilpailuhenkinen suurimmassa osassa asioita mitä teen.Muita pointteja voisi olla samanhenkisten ihmisten kanssa hengailu ja kyllä siinä asennukset ja setin sointi kesän aikana muuttuu niin tuomareiden kun kanssa kilpailijoidenkin kommenteista johtuen.

Ehkä tuo "kilpailu" sana pelottaa monet harrastajat pois noista tapahtumista, kuitenkin itse useamman vuoden kisoja kiertäneenä, niin tuomarin kuin kilpailijankin ominaisuudessa, voisin väittää että ne ovat suht rentoja tapahtumia.Ja kun kerran sinne "uskaltautuu" niin varmasti myös toisen kerran.Rima tulee itsekullakin asetettua joskus turhan korkealle.Toki ymmärrän myös ihmisiä jotka ei ikimaailmassa kisatouhuihin lähde.

Harmi sinäänsä että täälä ei viime kesänä pidetty Fascan osakilpailua koska siellä olisi päässyt tutustumaan touhuun satunnainenkin ohikulkija ja asiasta kiinnostunut harrastaja.Ensi kesäksi semmoinen yritetään järjestää yhdistyksen ja yhteistyökumppaneiden kanssa.
Raili se on mun rattoni!
Post Reply