Asennuksista autoon?

Äänenlaatu / asennusasiaa

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
mrbean
Jäsen
Posts: 124
Joined: Tue Sep 16, 2003 19:20
Location: Ylivieska

Asennuksista autoon?

Post by mrbean »

Mä oon kovasti ruennu miettimään et mitä pitää ottaa huomioon et kehtaa auton viedä edes tuomareitten arvosteltavaksi. Onhan tietenkin sillä tavalla et ensi kertalaisella on aina parantamisen varaa. Mut toistan itseäni et missä kannattaa säästää ja missä ei. Vai kannattaako yleensä missään säästää(NO EI :wallbash).
Luullakseni auton ulkoisella kuorella ei ole minkäänlaista merkitystä vai onko.
Paketti tietenkin pitää olla hyvä mut kuinka paljon pitää pistää rahaa kiinni et kehtaa roikkua tuomariston nokan alla? :surpr
KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Asennuksista autoon?

Post by MakeS »

No yleisesti ottaen lähtökohta on se että kaikki asennukset on tehty turvallisesti.Eli ovat hyvin kiinni ja loogisesti sijoitettuja.Niinsanotuissa noviisi ja amatööri sound only luokissa asennusten osalta arvostellaan juuri nämä seikat ja osa johdotuksista.Pisteitä siinä on jaossa 30 jonka pistemäärän saavuttaa kyllä kun muutaman illan paneutuu asiaan.Asennusluokissa joutuu sitten jo ajattelemaan ja toteuttamaan tosissaan.Sääntökirja on aivan ehdoton hankinta jokatapauksessa jos kisahommiin mielii..Rimaa ei kannata asettaa itselleen liian korkealle koska muutaman kilpailun jälkeen tuomareiden ja muiden kilpailijoiden vinkeistä vaaria ottamalla homma on jo ihan toisilla kantimilla. *)

Raili se on mun rattoni!
Post Reply