No niin, tässä kävi taas näin, piti viettää kesä ilman autohifiä ja basson pauketta, mutta pahalta nyt näyttää kuitenkin , sillä Suzukiin olis nyt tulossa jotain pientä... Nyt ei ole tarkoitus rikkoa äänenpaine ennätyksiä. Tarkoitus olisi tehdä auto joka toimisi musiikilla ja sois suht kovaa ja alhaalta. Aika vaikea yhdistelmä kun ottaa auton koon huomioon... sinne ei kovin suurta määrää laitteita sovi ja se hieman rajoittaa kaikkea.
Aika on kortilla joten en varmaan tänne paljon runoile.
Kuvia voi käydä kurkkaamassa: http://smurmi.pp.fi/kuvat/
Yritän sinne päivitellä kuvia projektin aikana.
Lieksan tapahtumassa olis tarkoitus olla auto puolivalmiina , mutta kuitenkin sointi kunnossa.
-MIKA-
SUZUKI
Moderator: Moderaattorit
On muuten suhteellisen suorat ovipellit sulla Suzukissa, helppo verhoilla tulee suoraa vaneria vain
Asiallista jälkea Lieksan suunnalla!

Jarkko Peiponen
Varapuheenjohtaja / Eastaudio Ry
2008 SM 1 @ eXperienced 5
2009 SM 2 @ Advanced PureSound-5
2010 SM 4 @ Advanced-7
2011 SM 3 @ Advanced-7
Member of Eastaudio Competition Team
Varapuheenjohtaja / Eastaudio Ry
2008 SM 1 @ eXperienced 5
2009 SM 2 @ Advanced PureSound-5
2010 SM 4 @ Advanced-7
2011 SM 3 @ Advanced-7
Member of Eastaudio Competition Team
Subikotelo olis nyt kontissa ja ääntäkin jo saatu ulos... eihän siitä kauheita lähde tuolla 1KW:n teholla , mutta paukutteleepahan kuitenkin. Kuvia on taas lisätty tuonne yllä olevaan linkkiin. Samalla heitin Dynamattia takasivupelteihin ja tein takasivuverhoilut uusiksi sopimaan etuovien teemaan... Vielä pitäis ennen Lieksan tapahtumaa saada eteen pääte paikoilleen ja disset peilikolmioon ja... ja ... saa nähdä mitä ehdin tehdä.
-MIKA-
-MIKA-
Etupääte olis nyt paikoillaan ja säätöjä vaille. Laitoin myös uuden sulakkeen taakse menevään kaapeliin ja etupäätteelle oma virtakaapeli ja sulake. Päävirtajohtojen lähdöistä lisätty pari kuvaa tuonne minun kuvaboxiin.
Diskantteja tuskin ehdin rakentamaan ennen lauantaita. Niiden lisäksi työlistalla on:
-takaloosterin vaimennus ja verhoilupaneelin teko
-katon vaimennus ja niinikään verhoilun teko.
-uudet rca piuhat etupäätteelle
-laitteiston säätö
-basso puolen skooppaus ja säätö sekä testimittaukset tööttäystä silmälläpitäen.
Tulevaisuuden työlistalla mm. koelauta uusiksi, takaluukun siistiminen eli siitä rek.valot ja kilpi pois ja pelti suoraksi.
Talvella ehkä koneremontti ja samalla hieman piristystä... (megasquirt + suorasytty ym) ... siis jos on aikaa, mielenkiintoa ja rahaa.
Noo... katsotaan mitä tuohon koppimopoon keksisi...
Vai pitääkö ostaa se kolmio perään, niinkuin tänään joku asiakas totesi , että miks tuossa punaisessa mopoautossa ei ole kolmiota... eikös se ole pakollinen.
-MIKA-
Diskantteja tuskin ehdin rakentamaan ennen lauantaita. Niiden lisäksi työlistalla on:
-takaloosterin vaimennus ja verhoilupaneelin teko
-katon vaimennus ja niinikään verhoilun teko.
-uudet rca piuhat etupäätteelle
-laitteiston säätö
-basso puolen skooppaus ja säätö sekä testimittaukset tööttäystä silmälläpitäen.
Tulevaisuuden työlistalla mm. koelauta uusiksi, takaluukun siistiminen eli siitä rek.valot ja kilpi pois ja pelti suoraksi.
Talvella ehkä koneremontti ja samalla hieman piristystä... (megasquirt + suorasytty ym) ... siis jos on aikaa, mielenkiintoa ja rahaa.
Noo... katsotaan mitä tuohon koppimopoon keksisi...
Vai pitääkö ostaa se kolmio perään, niinkuin tänään joku asiakas totesi , että miks tuossa punaisessa mopoautossa ei ole kolmiota... eikös se ole pakollinen.
-MIKA-