Mä oon kovasti ruennu miettimään et mitä pitää ottaa huomioon et kehtaa auton viedä edes tuomareitten arvosteltavaksi. Onhan tietenkin sillä tavalla et ensi kertalaisella on aina parantamisen varaa. Mut toistan itseäni et missä kannattaa säästää ja missä ei. Vai kannattaako yleensä missään säästää(NO EI :wallbash).
Luullakseni auton ulkoisella kuorella ei ole minkäänlaista merkitystä vai onko.
Paketti tietenkin pitää olla hyvä mut kuinka paljon pitää pistää rahaa kiinni et kehtaa roikkua tuomariston nokan alla?
No yleisesti ottaen lähtökohta on se että kaikki asennukset on tehty turvallisesti.Eli ovat hyvin kiinni ja loogisesti sijoitettuja.Niinsanotuissa noviisi ja amatööri sound only luokissa asennusten osalta arvostellaan juuri nämä seikat ja osa johdotuksista.Pisteitä siinä on jaossa 30 jonka pistemäärän saavuttaa kyllä kun muutaman illan paneutuu asiaan.Asennusluokissa joutuu sitten jo ajattelemaan ja toteuttamaan tosissaan.Sääntökirja on aivan ehdoton hankinta jokatapauksessa jos kisahommiin mielii..Rimaa ei kannata asettaa itselleen liian korkealle koska muutaman kilpailun jälkeen tuomareiden ja muiden kilpailijoiden vinkeistä vaaria ottamalla homma on jo ihan toisilla kantimilla.