Mää mittään mistään tiiä, mut...

Ongelmatilanteet/virheet keskustelupalstalla ja Teamin nettisivuilla

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
O.K.
Jäsen
Posts: 140
Joined: Sat Mar 04, 2006 21:51
Location: Joensuu

Mää mittään mistään tiiä, mut...

Post by O.K. »

Sattu vaan silimään ( ei kovaa ) että webmasteri oli kirjotellu tänää (04.04) tonne Corolla soi topicciin ja mulla ei ainakaan siellä peten postausta näy... Liekkö härö minussa, mozillassa vai jossain muussa? Oliko mozzillassa jotakin sivuston päivitys-juttuja, mitä se tekee hitaammin ku esim. IE, vai muistanko ihan päin honkia ( täysin mahdollista )tämän asian...?
Koskaan ei ole aikaa tehdä hommaa kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä se kahdesti
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Mää mittään mistään tiiä, mut...

Post by Webmastaah »

Eikun mää jouduin vähän rankalla kädellä puukottamaan tätä palstaa, kun tuo koko topicci hävisi muuton yhteydessä :>

Emmää sinne muuta kirjoittanut kun aina vastasin edelliseen viestiin jotakin höpöä ja koppasin oikean kirjoittajan tekstin sitten palvelimella ollessani suoraan päälle. Yksi minun postaus sinne alkusivun uusimpiin viesteihin kuitenkin väkisin jäi, siitä ei oikein päässyt livistämään, mut ei siinä itse kirjoituksessa mitään asiaa sinällään ollutkaan.

Jokohan tämä palsta nyt suostuu yhteistyöhön... On muuten vaatinut kyllä kohtuuttomasti työtä tämä sivuston siirtäminen palvelimelta toiselle, yhtenäkin yönä meni aamukolmeen ennenko pääsin nukkumaan ;)

Onneksi P2:lla on riittänyt virtaa auttaa ongelmatilanteissa ja muutenkin, muuten saattaisi olla heikossa hapessa tämä sivusto. Vielä pitäisi skaalata muutama tuhat kuvaa pienemmäksi ja tviikkailla muutenkin sieltä täältä, mutta onneksi niillä nyt ei ole niin kiire kuin tällä muutolla.
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
O.K.
Jäsen
Posts: 140
Joined: Sat Mar 04, 2006 21:51
Location: Joensuu

Vs: Mää mittään mistään tiiä, mut...

Post by O.K. »

Iso kiitos ja kumarrus näitten sivujen pyörittämisestä :thmbup Sitä ei varmasti pysty tämmönen tavan tallaaja ees käsittämään minkä verran työtä nämä vaatii. Kiitos ja muistahan nukkua välillä
:)
Koskaan ei ole aikaa tehdä hommaa kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä se kahdesti
Post Reply